Jen idea - nebo námět do "TO DO LISTu"
Tak mě při používání programu napadlo takové "malé" vylepšení, kterým bude YourSelf určitě "nadšen". Co kdyby šlo (pravým) tlačítkem myši zduplikovat Zóny, Postavy, Věci, Úlohy a kdovíco ještě?
Výsledkem by byla mnohem rychlejší tvorba - Např. vytvoříš 1 postavu Trpaslik. Naučíš jej všechny potřebné příkazy - Kopej, Skryj truhlu, Odemkni poklad (cache), Zamkni cache, Polib Snehurku... atd. Pak jej 6x zduplikuješ Trpaslik (1) až Trpaslik (6) , přejmenuješ na Prófa, Kejchal, Dřímal.... změníš počáteční rozmístění v zónách a je to!
Jo a zóna na mapě by mohla jít přesunout také celá jako blok, nejen po jednotlivých vrcholech.
Jasně, když ani jedno nepůjde, tak se holt více naklikáme.
Duplikace v URWIGO
Vytvořeno od
Favet
, úno 23 2010 20:20
4 odpovědí na toto téma
#2
Publikováno 23 únor 2010 - 20:23
já úplně nechápu, k čemu taková duplikace pomůže (tahle featura je už v earwigo, takže jsem si to i vyzkoušel).
stejně musíš změnit názvy, popisy, média
stejně musíš pak ty příkazy upravit, aby dělaly odpovídající činnost vzhledem ke konkrétnímu trpaslíkovi
tak jakou konkrétně práci ti to ušetří?
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
#3
Publikováno 23 únor 2010 - 20:34
Vsak ono kopirovani uz existuje. (Ctrl-C a Ctrl-V). Asi nejde kopirovat uplne vsechno, ale ja to pouzivam.
Není důležité zůčastnit se, ale zvítězit. J.B.
#4
Publikováno 23 únor 2010 - 21:07
Když se ještě použije Ctrl na označení více věcí, zkopíruješ klidně 10 příkazů najednou.
#5
Publikováno 24 únor 2010 - 11:03
Duplikace zón, postav, předmětů je opravdu k ničemu.
U zón by jsi musel minimálně měnit jejich umístění, u postav a predmetu, jak uvedl výše matejcik, názvy, popisy, média atd...
URWIGO umí jak uvedl Jahn Brown a Coyte.cz kopírovat celé skripty nebo jen to co si vyklikáš s držením CTRL.
Nehledě pokud by jsi používal i ručně nastavené Identifikátory tak by ti to nefungovalo - musel by jsi je přepsat protože musí být vždy unikátní.
Tímto toto vlákno uzavirám.
Příště prosím psát buď do Jak to udělám v URWIGO? nebo do Technická podpora URWIGO, děkuji.
U zón by jsi musel minimálně měnit jejich umístění, u postav a predmetu, jak uvedl výše matejcik, názvy, popisy, média atd...
URWIGO umí jak uvedl Jahn Brown a Coyte.cz kopírovat celé skripty nebo jen to co si vyklikáš s držením CTRL.
Nehledě pokud by jsi používal i ručně nastavené Identifikátory tak by ti to nefungovalo - musel by jsi je přepsat protože musí být vždy unikátní.
Tímto toto vlákno uzavirám.
Příště prosím psát buď do Jak to udělám v URWIGO? nebo do Technická podpora URWIGO, děkuji.
0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů