Přejít na obsah


Fotka

HTC Tattoo


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
27 odpovědí na toto téma

#1 danhill81

danhill81

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 393 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 10:15

Ahoj, jsem v GC absolutní začátečník a potřebuji fakt pomoc :) Dnes jsem zakoupil nový telefon HTC Tattoo a vůbec nevím jak na tom mám zprovoznit nějaké mapy. Teda jako GPS se podařila spustit,ale pořád se to chce připojovat k internetu a to jako fakt nechci. Chci tam nainstalovat nějaké mapy,které budou fungovat i offline a jestli bude potřeba tak i nějaký soft pro GC,ale opravdu vůbec netuším co a kde to najít. Nebráním se ani placeným programům a mapám. Prosím pomozte. Děkuji.
  • 0

#2 danhill81

danhill81

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 393 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 10:15

Jo je tam android,jen pro jistotu to raději napíšu,kdyby to s tím mělo co společného ...
  • 0

#3 h0--

h0--

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 079 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 10:20

Asi budu mít blbý dotaz, ale máš mda na Androidu a nechceš se připojovat k internetu? To jde? :D
  • 0

garmin 60CSx | galaxy nexus + locus pro | lumia 640 + geocaching pro

astrolux S1 | convoy S2+ | 2x aurora ak-p7

norco search a.105 '16 | mibo mastr '12 | #fialka '9x

 

http://openstreetmap.cz/


#4 danhill81

danhill81

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 393 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 10:26

No to já právě nevím ... a pevně věřím že ano :)
  • 0

#5 PetrX

PetrX

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 10:56

Nejsem si jist, ale má skutečně plnohodnotné GPS? Někde jsem četl, že se řídí jen podle signálu operátora tj. s nejlepší přesností 0,5 km. Zkus TrekBuddy ten by měl běžet na Androidu a používá offline mapy. Z počátku je trochu složitější na pochopení, ale pak je dobrým pomocníkem ;).
  • 0

#6 dr.vota