Nové geovozidlo - leasing, nebo úvěr? A jaké?
#21
Publikováno 20 duben 2010 - 21:51
Jestli nejsi narocnej na znacku tak mohu doporucit diesel Dacii budto http://dacia.cz/mode...aveni/index.jsp
nebo
http://www.dacia.cz/index-duster.jsp
cena super, spolehlivost, servis a podobne
#22
Publikováno 21 duben 2010 - 6:01
#23
Publikováno 21 duben 2010 - 8:00
#24
Publikováno 21 duben 2010 - 8:27
jen jeste teda k tem 4x4: krome toho, ze ta moda prisla posledni rok i k nam, tak jsem nejak nikdy nepochopil, k cemu ho 99% lidi v cr vyuzije (pokud teda neni lesak, myslivec, nebydli na samote v horach atd .... ) tim teda nechci rict, ze by se mi treba nelibila takova XC70 nebo aspon yeti a hnedle bych si dal rict, jen mi to prijde hodne usmevny, jezdit tim po mestech a dalnicich a zapnout si 4x4 dvakrat rocne, kdyz jedu po polnacce 100 metru k chate (coz stejne zvladne obyc auto)
#25
Publikováno 21 duben 2010 - 9:01
Dain a Olik napsal/a:
tak jsem nejak nikdy nepochopil, k cemu ho 99% lidi v cr vyuzije
no ja nevim.. letos jsme v zimne jezdili často do Kytlic na čarostřelce a tam ani silnice nesypou, takže by se 4 kola hodila
#26
Publikováno 21 duben 2010 - 9:46
Geovozy Felda pick-up, krátká Felda, Renault Magnum 480 HP + návěs, JAWA Mustang r.v. 1970, kolo,nohy.
KOMU SE MÉ KEŠE NELÍBÍ,AŤ JE NELOVÍ...
statistika munzee: [url]http://www.opencachi...munzeer=petr007[url]
#27
Publikováno 21 duben 2010 - 11:09
#28
Publikováno 21 duben 2010 - 11:36
#29
Publikováno 21 duben 2010 - 11:41
¨Mortticia napsal/a:
... Kamarad kacer mi ukazoval Subaru Outback, což je kombík s větši světlou výškou podvozku a má docela dobrou prujezdnost terenem. ...l :|
Pročítám si tady tu diskuzi jen tak pro zajímavost, ale tady se musím zastavit a varovat: Ruce pryč od modelu Legacy Outback r.v. 2001 (a raději plus mínus něco - ten dotyčný model). Soudruhům v Japonsku se podařilo montovat jako část závěsu zadního kola součástku tak nekvalitní (materiálově - rozbor mám k dispozici), že se tomu pomalu ani nedá věřit. Dopadalo to tak, že těmto autům rezly podvozky a sem tam následně uletělo zadní kolo. V USA byla na tento model svolávací akce, u nás to když už se s autem něco stalo (po prověření, že při tom nedošlo k vážnému úrazu) nechali na pojišťovně... Jeden takový problém jsem se kdysi pokoušel pro kolegu řešit, ale z toho, jak se Subaru (výrobce i importér) zachovali mně vychází jen jediné: Ne že nekupovat tento Outback, ale nekupovat Subaru vůbec.
Tulák chodí bezcílně světem,
cestovatel se kochá krásami světa,
poutník hledá pravdu Boží.
#30
Publikováno 21 duben 2010 - 14:16
CZECH.TIR napsal/a:
...Punto bylo na s****y...
Nejsme tady sice zadny klub klasternich schovanek, ale tohle forum si zaslouzi vyssi uroven, ne pepego?
#31
Publikováno 21 duben 2010 - 16:36
#32
Publikováno 21 duben 2010 - 16:48
#34
Publikováno 21 duben 2010 - 17:23
#35
Publikováno 21 duben 2010 - 17:46
dub2 napsal/a:
SX4 se dělá v Maďarsku.
Já v tom rozdíl moc nevidím
#36
Publikováno 21 duben 2010 - 18:28
#37
Publikováno 21 duben 2010 - 18:32
Existují dvě třídy osobních vozidel do terénu: SUV - napůl silnice a terén a Off-road - především terén jako např. Jeep Wrangler aj. Nic nevylučuje 4x4, to nakonec může mít i běžný osobák nebo sporťák jako Lamborghiny. Takže to není o 4X4, že je jen do terénu, ale spíše o bezpečnosti, protože máš adhezi na všechny 4 kola a ne jen na dvě. Chce si o tom něco přečíst a nepsat hned nesmysly "něco o módě", jde především o bezpečnost.Dain a Olik napsal/a:
tady mate kdyztak cenik toho dustera http://www.freiberg....enik_duster.pdf
jen jeste teda k tem 4x4: krome toho, ze ta moda prisla posledni rok i k nam, tak jsem nejak nikdy nepochopil, k cemu ho 99% lidi v cr vyuzije (pokud teda neni lesak, myslivec, nebydli na samote v horach atd .... ) tim teda nechci rict, ze by se mi treba nelibila takova XC70 nebo aspon yeti a hnedle bych si dal rict, jen mi to prijde hodne usmevny, jezdit tim po mestech a dalnicich a zapnout si 4x4 dvakrat rocne, kdyz jedu po polnacce 100 metru k chate (coz stejne zvladne obyc auto)
#38
Publikováno 21 duben 2010 - 18:45
Muzu prosim vedet, co u Thalie znamena oznaceni "v plne palbe", navic s motorizaci 1,2? Bez ironie, opravdu me to zajima.Kozelteam napsal/a:
Tak mozna bych sehnal jeste 40 k tem tvym 100 tisicum a koupil 3 roky stary auto...pripadne ten uver ale urcite ne leasing.
Ja nedavno koupil Renault Thalia 1,2 (16V). Rencka sem puvodne nechtel ale musim rict ze sem s nim spokojen. Rok 2006 (prosinec) najeto 35k za 125 000kc v plne palbe. A kdyz su v aute sam tak ani neni tolik znat ten malej obsah a zere to do 6,5 litru kombi.
Jinak co se financovani tyce, nejak nechapu vseobecne odmitani "lizacky". Opravdu jste si vsichni, kdo to odmitate, realne spocitali rozdil mezi uverem a leasingem? A zohlednili jste opravdu celkove naklady za 3-5 let? Zejmena i s POV a HAV. Velmi rad bych ty kalkulace videl, kdyz tu tak rezolutne odmitate lizacku.
Chaotic: najdi si radeji nekoho, kdo ho prodava jako soukroma osoba. Do AAA bych teda rozhodne nesel.
MV: souhlasim s tim, ze pokud uz clovek chce investovat kolem tri set, tak bych taky radeji volil nove auto s plnou zarukou. Je pravda, ze clovek muze koupit super karu, jenze po par mesicich zjisti, ze do toho sype pouze za opravy a v konecne fazi ho to stoji jeste vic.
Opravdu a proc by prisel o prachy? Muzes to trosicku rozvest?scarabeus napsal/a:
Za sebe říkám LEASING NE. Jednoznačně... pak to někde zboříš a přijdeš o auto i o prachy...
#39
Publikováno 21 duben 2010 - 19:28
galdra napsal/a:
ale ja nezpochybnuju jizdni vlastnosti 4x4, ja jen pisu, ze vetsina majitelu u nas ten pohon zapne minimalne. a o mode jednoznacne svetci to, ze za posledni 3-4 roky kazda automobilka si do portfolia terenni auto zaradila. o mode dal svedci to, ze yeti a duster je nabizenej i bez 4x4. mimo to nekdy pred 4-5 rokama resili problem v parizi s rapidnim narustem velkych offroadu. proste je to "outdoorova moda", ktera je ted ve vsem. ano 4x4 maji i jiny "standardni" auta a tam je ten pomer vyuzit vetsi. fakt se tady nechci hadat, ale jen tak nesmysly neplacam.
#40
Publikováno 21 duben 2010 - 19:33
S474N napsal/a:
Jinak co se financovani tyce, nejak nechapu vseobecne odmitani "lizacky". Opravdu jste si vsichni, kdo to odmitate, realne spocitali rozdil mezi uverem a leasingem? A zohlednili jste opravdu celkove naklady za 3-5 let? Zejmena i s POV a HAV. Velmi rad bych ty kalkulace videl, kdyz tu tak rezolutne odmitate lizacku.
no me by treba v tehle souvislosti zajimalo, jestli ti to napr u leasingu nevyjde hur, kdyz ti auto ukradnou. nebo jestli je to prast jako uhod. pripadne kdyz ti ho ukradnou na zacatku nebo na konci splaceni. nebude na tom ten leasing, kdyz nejsi majitel, hur? ale to ted uz opravdu placam, chtelo by to nekoho, kdo v tom dela, ne co kdo zaslechl.
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů