Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Několik dotazů k založení keše


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
25 odpovědí na toto téma

#1 Raymond

Raymond

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 24 příspěvků(y)

Publikováno 25 květen 2010 - 10:48

Jsem nováček, wiki jsem si prošel, ale nenalezl jsem některé odpovědi. 1) Chystám sérii kešek k jistým objektům ve svém městě, k jednomu ale uložit keš nemůžu kvůli už umístěné keši, aniž bych porušil pravidlo 161m , která se netýká tohoto objektu. Nachází se na konci krátké slepé uličky kolmo vybíhající z jiné ulice a právě na levém rameni téhle T křižovatky je ta cizí keš. Objekt je prostě příliš blízko. Takže jsem si říkal, krátká multina vedoucí od tohohle místa někde za roh, s question to answer u objektu. Můžu dát výchozí bod multiny (kde bude na mapě) uvnitř tohoto 161m pásma? Nebo to musím umístit jinam? 2)pokud se kačer musí někoho zeptat na indicii na určitém místě aby mohl spočítat finálku, je to spíš na multi nebo mystery? a jenom drobný dotaz na odlehčení. domluvit se s rewieverem aby pustil celou serii včetně bonusovky (6 nebo 7 + 1) naráz aby se FTF-káři trochu zapotili nebo pouštět postupně?
  • 0

#2 _eda_

_eda_

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 382 příspěvků(y)

Publikováno 25 květen 2010 - 10:58

1) muzes 2) je to spis blbost... Hlavne pro nas, co lovi v noci... To tam vetsinou ti lide nebyvaji ;) ale jinak mystery ;) pokud zrovna budu mit cas tak rozhodne najednou ;)
  • 0

#3 niximor

niximor

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 553 příspěvků(y)

Publikováno 25 květen 2010 - 10:58

ad 1) muzes ostatni doporucuji konzultovat primo s patricnym reviewerem, na to neexistuje obecna odpoved. Co se ptani tyce, tak osobne bych takovouhle kes nedelal, protoze si dovedu predstavit byt v situaci te osoby, ktere se porad bude nekdo na neco vyptavat.
  • 0
Správce gcm.cz | cwg.gcm.cz

#4 weselka

weselka

    weselka

  • Members
  • PipPipPip
  • 615 příspěvků(y)