
URWIGO - nové verze 1.7 až 1.10
#1
Publikováno 26 January 2011 - 11:57
#2
Publikováno 26 January 2011 - 12:09
Maxinoha napsal/a:
Verze 1.10
- nyní je možné zadavát souřadnice ve formátu 'deg min.min' a 'deg min sec.sec'. Např. "N 51 17.575 E005 31.168", "51 17 10.2N 5 31 2.3E" a varianty
SLAVA!!!

#3
Publikováno 26 January 2011 - 19:28

#4
Publikováno 27 January 2011 - 8:22
ProKesTom napsal/a:
Bylo by možné v některé další verzi zavést něco jako "Zpráva", u které by ale URWIGO nehlásilo následné přepsání jinou zprávou? Vzhledem k úžasné rychlosti playerů je občas vhodné vložit zprávy typu "Nezavěšujte, jste v pořadí....".
Nevím přesně co máš na mysli, ale je tu možnost přece dát nejdříve Dialog a u něj zaškrtnout Bufferovat a teprve pak dát zprávu.
#5
Publikováno 27 January 2011 - 10:56
Omlouvám se za následující dotaz: Checkbox "Bufferovat" jsem viděl už dávno, ale nějak jsem nepochopil, k čemu to slouží a jak to přesně funguje. Podle těchto příspěvků začínám tušit, že by to mohla být docela zajímavá vychytávka.Maxinoha napsal/a:
ProKesTom napsal/a:
Bylo by možné v některé další verzi zavést něco jako "Zpráva", u které by ale URWIGO nehlásilo následné přepsání jinou zprávou? Vzhledem k úžasné rychlosti playerů je občas vhodné vložit zprávy typu "Nezavěšujte, jste v pořadí....".
Nevím přesně co máš na mysli, ale je tu možnost přece dát nejdříve Dialog a u něj zaškrtnout Bufferovat a teprve pak dát zprávu.
Mohl by mi, prosím, někdo stručně popsat, jak funguje zaškrtnuté "Bufferovat"? V čem je rozdíl oproti nezaškrtnutému stavu?
Díky moc za případnou odpověď.
#6
Publikováno 27 January 2011 - 11:18
#7
Publikováno 27 January 2011 - 20:10
Jasně, popsal, díky. A inspiroval mně dát v URWIGO "Uživatelský kód" s "MessageBox..." - takže ani ten Warning se nekoná.me2d09 napsal/a:
ProKesTom: to co chces ty už s principu urwigo blokuje, protože by pak vždycky došlo k překryvu. Ale pokud chceš risknoud pád Oregonu, tak to v cartridge klidně nech, urwigo hlásí jen Warning. Bufferování nezapínej, to by pak nemělo smysl:
MessageBox("to si pockas" );
Enabluj100OkolnichZon();
MessageBox("a muzes zacit", bufferovat VYPNUTO);
tak jsem to snad popsal správně a pochopitelně.
K pádu Oregonu: Ano, je to dvousečné. Pokud tam informaci zobrazím, může spadnou player. Když ne, může hráč zazmatkovat (zobrazí se mu nečekaná "obrazovka") a něco nevhodně stisknout. To se mi několikrát už stalo a hra pak taky může spadnout. Musí se to tedy řešit jen tam, kde lze očekávat delší zpracování a omyl uživatele je pravděpodobný. Např. v Mudlovi to mám na jednom místě.
#8
Publikováno 27 January 2011 - 21:42
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů