Přejít na obsah


Fotka

URWIGO - nové verze 1.7 až 1.10


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
7 odpovědí na toto téma

#1 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 26 leden 2011 - 11:57

Verze 1.10 - nyní je možné zadavát souřadnice ve formátu 'deg min.min' a 'deg min sec.sec'. Např. "N 51 17.575 E005 31.168", "51 17 10.2N 5 31 2.3E" a varianty - ještě jednou změněn způsob jak jsou emitovány komentáře - [modifikováno] v titulku hlavního okna Verze 1.9 - opravena vážná dlouho přetrvávající chyba, která mohla způsobit smazání souborů pokud offline kompilace selhala Verze 1.8 - přidány jednoduché funkce - opraveny další chybějící překlady - opraven problém kdy víceřádkový komentář mohl způsobit selhání kompilátoru na wherigo.com - odpovědi vstupu typu "výběr" jsou nyní kontrolovány na chyby Verze 1.7 - Tato verze mění některé vnitřnosti kolem lokalizace. Pokud někde chybí anglické či české texty, prosím kontaktujte mne. - téměř všechny .xaml soubory popisující UI byly zpracovány a byly z nich vygenerovány anglické 'resource strings'. To by mělo pomoci s lokalizací do dalších jazyků. - lokalizační kód byl vyměněn
  • 0

#2 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 26 leden 2011 - 12:09

Maxinoha napsal/a:
Verze 1.10
- nyní je možné zadavát souřadnice ve formátu 'deg min.min' a 'deg min sec.sec'. Např. "N 51 17.575 E005 31.168", "51 17 10.2N 5 31 2.3E" a varianty



SLAVA!!! :) Jinak teda klobouk dolu, to je skok ve verzich.
  • 0

#3 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 26 leden 2011 - 19:28

Bylo by možné v některé další verzi zavést něco jako "Zpráva", u které by ale URWIGO nehlásilo následné přepsání jinou zprávou? Vzhledem k úžasné rychlosti playerů je občas vhodné vložit zprávy typu "Nezavěšujte, jste v pořadí....".;)
  • 0

#4 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 27 leden 2011 - 8:22

ProKesTom napsal/a:
Bylo by možné v některé další verzi zavést něco jako "Zpráva", u které by ale URWIGO nehlásilo následné přepsání jinou zprávou? Vzhledem k úžasné rychlosti playerů je občas vhodné vložit zprávy typu "Nezavěšujte, jste v pořadí....".;)


Nevím přesně co máš na mysli, ale je tu možnost přece dát nejdříve Dialog a u něj zaškrtnout Bufferovat a teprve pak dát zprávu.
  • 0

#5 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 27 leden 2011 - 10:56

Maxinoha napsal/a:

ProKesTom napsal/a:
Bylo by možné v některé další verzi zavést něco jako "Zpráva", u které by ale URWIGO nehlásilo následné přepsání jinou zprávou? Vzhledem k úžasné rychlosti playerů je občas vhodné vložit zprávy typu "Nezavěšujte, jste v pořadí....".;)


Nevím přesně co máš na mysli, ale je tu možnost přece dát nejdříve Dialog a u něj zaškrtnout Bufferovat a teprve pak dát zprávu.

Omlouvám se za následující dotaz: Checkbox "Bufferovat" jsem viděl už dávno, ale nějak jsem nepochopil, k čemu to slouží a jak to přesně funguje. Podle těchto příspěvků začínám tušit, že by to mohla být docela zajímavá vychytávka.
Mohl by mi, prosím, někdo stručně popsat, jak funguje zaškrtnuté "Bufferovat"? V čem je rozdíl oproti nezaškrtnutému stavu?
Díky moc za případnou odpověď.
  • 0

#6 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 27 leden 2011 - 11:18

mh.mail: bufferovat znamená, že když je zobrazenej messagebox a já chci zibrazit další, program urwigo script si ten další uloží do tabulky (bufferu) a po odklepnutí toho prvního zobrazí ten další: Dialog("ahoj", bufferovat ZAPNUTO); Dialog("nazdar", bufferovat ZAPNUTO); bez bufferovat by to zobrazilo hned nazdar, protože by druhá zpráva překryla první. Ale u tohodle Oregony a Colorada velmi často padají a PROTO se urwigo stará o to aby k překryvu nedocházelo. ProKesTom: to co chces ty už s principu urwigo blokuje, protože by pak vždycky došlo k překryvu. Ale pokud chceš risknoud pád Oregonu, tak to v cartridge klidně nech, urwigo hlásí jen Warning. Bufferování nezapínej, to by pak nemělo smysl: MessageBox("to si pockas" ); Enabluj100OkolnichZon(); MessageBox("a muzes zacit", bufferovat VYPNUTO); tak jsem to snad popsal správně a pochopitelně.
  • 0

#7 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 27 leden 2011 - 20:10

me2d09 napsal/a:
ProKesTom: to co chces ty už s principu urwigo blokuje, protože by pak vždycky došlo k překryvu. Ale pokud chceš risknoud pád Oregonu, tak to v cartridge klidně nech, urwigo hlásí jen Warning. Bufferování nezapínej, to by pak nemělo smysl:
MessageBox("to si pockas" );
Enabluj100OkolnichZon();
MessageBox("a muzes zacit", bufferovat VYPNUTO);

tak jsem to snad popsal správně a pochopitelně.

Jasně, popsal, díky. A inspiroval mně dát v URWIGO "Uživatelský kód" s "MessageBox..." - takže ani ten Warning se nekoná.
K pádu Oregonu: Ano, je to dvousečné. Pokud tam informaci zobrazím, může spadnou player. Když ne, může hráč zazmatkovat (zobrazí se mu nečekaná "obrazovka") a něco nevhodně stisknout. To se mi několikrát už stalo a hra pak taky může spadnout. Musí se to tedy řešit jen tam, kde lze očekávat delší zpracování a omyl uživatele je pravděpodobný. Např. v Mudlovi to mám na jednom místě.
  • 0

#8 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 27 leden 2011 - 21:42

To bych řešil jinak. Jako já v arabele a nebo maxinoha v CITU. Napíše se: po odklepnutí si chvilku počkej, bude probíhat výpočet. A výpočet spustím až po stisku OK.
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama