Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Podmínky uznání logu


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
24 odpovědí na toto téma

#1 cif

cif

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 8 příspěvků(y)

Publikováno 13 March 2011 - 19:51

Jsem začátečník a chci se zeptat, jak je to s uznáváním nálezu kešky. Teď se mi stalo, že jsem kešku našel, ale nezapsal jsem se do logbooku, protože tužka byla nefunkční. Nález jsem si uložil i na geocaching.com (s poznámkou, že tužka nepsala), ale zakladatel keše mi log smáznul... Je tedy nutné se vždy zapsat do logbooku na místě?
  • 0

#2 fremen.cz

fremen.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2681 příspěvků(y)

Publikováno 13 March 2011 - 19:53

ano, zápis v logbooku je to co určuje, zda ti FI log na webu smaže nebo ne
  • 0

Merida s ještěrkou, nohy, MHD, vlak + Dakota 20 + většinou "geobáglík"
* Až budu mít víc odlovů jak příspěvků, znamená to, že jsem bez práce nebo v důchodu *
Obsah keší JE většinou tragický
- Endorphins are released during climbing which can cause severe dependence on the sport -


#3 KRON family

KRON family

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1996 příspěvků(y)

Publikováno 13 March 2011 - 19:53

Ano, je to nutné. Pokud nejde tužka v keši, většina ownerů log uznává jako platný, pokud nějak dokážeš že jsi na místě byl, napříkad mu mailem pošleš fotku finálky. Ovšem doporučuji nosit vlastní tužku s sebou.
  • 0

#4 Snow.

Snow.

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 410 příspěvků(y)

Publikováno 13 March 2011 - 19:53

Jo je, pokud není owner suchar, stačila by mu fotka.
  • 0
| Garmin Dakota 20 + Topo Czech 2010 Pro | Sony Ericsson Xperia X10 mini + c:geo + WhereYouGo |

Snøw

#5 fremen.cz

fremen.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2681 příspěvků(y)

Publikováno 13 March 2011 - 19:55

Tiskar94 napsal/a:
doporučuji nosit vlastní tužku s sebou.


několik ;)
  • 0

Merida s ještěrkou, nohy, MHD, vlak + Dakota 20 + většinou "geobáglík"