Přejít na obsah


Fotka

Daruje někdo GPSku začátečníkovi?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
10 odpovědí na toto téma

#1 kapoes

kapoes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 příspěvků(y)

Publikováno 03 duben 2011 - 20:57

Zdravím, daroval by někdo GPS navigaci pro nováčka? Jsem student a s mými příjmy si nemůžu žádnou dovolit. ;)
  • 0

#2 fremen.cz

fremen.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 681 příspěvků(y)

Publikováno 03 duben 2011 - 21:17

GPSka na městské kešky zdarma: http://maps.google.c...ps?hl=cs&tab=wl
  • 0

Merida s ještěrkou, nohy, MHD, vlak + Dakota 20 + většinou "geobáglík"
* Až budu mít víc odlovů jak příspěvků, znamená to, že jsem bez práce nebo v důchodu *
Obsah keší JE většinou tragický
- Endorphins are released during climbing which can cause severe dependence on the sport -


#3 dr.vota

dr.vota

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 091 příspěvků(y)

Publikováno 03 duben 2011 - 21:17

kapoes napsal/a:
Zdravím,
daroval by někdo GPS navigaci pro nováčka? Jsem student a s mímy příjmy si nemůžu žádnou dovolit.
;)

doslova za pár stovek se dá pořídit nějaký GPS modul k mobilu, to snad dá dohromady každý
  • 0

#4 ajule

ajule

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 23 příspěvků(y)

Publikováno 03 duben 2011 - 21:32

spousta keší se dá ulovit i bez gps jen podle map (já jich dala kolem 500, než jsem si gps nadělila k vánocům :-) Mnohdy je to rychlejší než s gpskou (ale v lese to moc dobře nejde)
  • 0

#5 alkes

alkes

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3 176 příspěvků(y)

Publikováno 03 duben 2011 - 21:42

Ne, tady flame nebude. Ušetřete prosím čas svůj i můj. Dík. Příspěvky mimo téma smazány, předmět upraven na výstižnější, pravopisná chyba opravena, aby nedráždila.:)
  • 0

#6 ajne

ajne

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 04 duben 2011 - 8:34