E.T. highway se vraci
#21
Publikováno 25 srpen 2011 - 8:54
#22 Guest_Ištván_*
Publikováno 25 srpen 2011 - 9:14
Autacek napsal/a:
Hm, prima.
Nemohl by se k tomu vyjádřit někdo z reviewrů, proč se to muselo před časem tak nahonem (dokonce kolektivníma silama) archivovat a teď je to na světě zas ? To už se požadavek "The Nevada Department of Transportation" změnil ?
Jen bych chtěl podotknout, že bych si nerad opět koupil letenku, aby mě to nějaký kokot z HQ nechal před nosem zrušit.
Na minulé stránce tohoto vlákna je myslím odkaz na rozhovor s autory série, krátce:
Ke kompletní archivaci došlo, protože Groudspeak se prý špatně pochopil s NDOT, těm silničářům vadily kešky v horských úsecích a umístění krabic na jejich značení - prostě klasická bezpečnost provozu - jinak s tím problém prý neměli.
V rozhovoru s autory se dále píše, že silničářům zrušení majitelé hotelu a restauraček dali sežrat, protože pro ně byli cacheři dosti podstatný příjem (v zimě zavírali a poprvé od roku 1990 měli díky powertrailu plný stav zaměstnanců i přes zimu)
#23
Publikováno 25 srpen 2011 - 9:39
#24
Publikováno 25 srpen 2011 - 11:21
Jave napsal/a:
To je neuveritelny ta mapa ) a vubec nechapu ty maniky, co tohle spachali a budou udrzovat ) Hlavne ze se jim do toho po prvnim PT chce - musi to byt docela peklo. odlovit si to jednou za zivot fajn, ale jet to vickrat kvuli udrzbe, no nevim )
Hm, ono to tam funguje kupodivu jinak než v Čechách, tady raděj 10 lidí napíše, že keš potřebuje údržbu, ale ani je nenapadne přiložit samotné ruku k dílu.
Tady ty americké megapowertraily jsou dle mého postřehu samoúdržbové, kačeři co tam jedou to rádi udrží v provozuschopném stavu, už jen proto, aby jim pak v té řadě něco nescházelo
#25
Publikováno 25 srpen 2011 - 11:31
Snøw
#26
Publikováno 25 srpen 2011 - 23:26
0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů