Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

"Díky za bod"


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
26 odpovědí na toto téma

#1 takewara

takewara

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 04 červen 2011 - 11:05

Na úvod: NECHCI ZAČÍNAT FLAMEWAR A FAKT MI JDE O POCHOPENÍ TERMÍNU Jelikož jsem kačer začátečník a spíš se rozkoukávám, tak úplně nechápu zmínky ostatních kačerů ve stylu "díky za bod" nebo "keška na nic, ale bod dobrej..." a tak se chci zeptat: - Moje pochopení je, že "bod" je nález kešky. Je to tak? - Dané "body" slouží především ke dvěma aktivitám: a) Mám-li premium account, tak deset bodů (nálezů) směním za jeden favorite point a odměním nějakou hezkou kešku b) Nemám-li premium account a potkám jiného kačera, tak si vzájemně poměříme velikost svých ... hm, nálezů a když mám víc nálezů (bodů) tak z toho můžu vytřískat to, že mi druhý kačer třeba zaplatí pivo. Pochopil jsem to správně? A ne, nehodlám platit pivo všem pokročilejším kačerům :)
  • 0

#2 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 04 červen 2011 - 11:14

Ano, nalezeni kese je bod do statistik. Ano, premium muze davat favorited pointy. Pomerite hrusky a jablka, protoze realne nema zadnou vypovidaci hodnotu, ale proc ne....
  • 0

#3 Anupev

Anupev

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 597 příspěvků(y)

Publikováno 04 červen 2011 - 11:15

a) nesměňuješ, "body" ti neubudou, leč ano, favorite pointy se sbírají za nálezy B) na to bych se podíval...:-)) Já jim dám pivo, pacholkům:D c) Sice se říká body, ale nejde o to, kdo má víc - když máš "hodně" máš pocit spokojenosti, leč nikdy ne úplné - vždy můžeš mít přece víc,že? A závislost nikdy nekončí...;)
  • 0
Každá keš je stupněm ke kačerově posmrtné blaženosti.

#4 Autacek

Autacek

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 744 příspěvků(y)

Publikováno 04 červen 2011 - 12:26