Přejít na obsah


Fotka

Obsahy kešek


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
22 odpovědí na toto téma

#1 DrobasMirek

DrobasMirek

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 příspěvků(y)

Publikováno 02 prosinec 2011 - 16:43

Možná mě někteří ukamenují, protože se jich to zrovna týká a možná už to podobný téma je, nicméně jsem na něj nenarazil tak se podělím tady. Jsem naprostý začátečník, kterýho to prostě chytlo. Konečně můžu nějak zabavit přítelkyni i psa což jinak neni vůbec jednoduchý:-) Nicméně z mých dosud nalezených 7 keší mám smíšený pocity. Pouze v 1 z těchto 7 bylo něco na výměnu co by stálo za uvažování, ale ve zbytku - nechť si každý sáhne do svědomí - byl samý domácí odpad, v lepším případě.. Nehledám cashe protože v nich čekám něco fakt pěknýho a ani v tý iluzi nežiju, hledám proto, že mám rád překvapení a rád překvapení přichystám i ostatním, rád se podívám na místa kde jsem nebyl atd. A mám i opravdu pěkný věci na výměnu, ale posuďte sami jestli je v pořádku vyměnit něco co má alespoň nějakou hodnotu (švícar mininožík, pro děti ručně dělaná korálková nebo dřevěná zvířátka, minivývrtka, miniteploměr, minivodováha, historické mince atd. atd.) za níže uvedený věci, který jsem našel v poslední keši? Seznam bordelu není asi kompletní páč byly věci, který jsem ani nevěděl co jsou matička 2x vystřelená nábojnice ráže 9mm (pokud by někdo chtěl tak mu jich můžu do keše natlačit celej kýbl v různých rážích) jakási podložka, asi do traktoru hřebík plastový vojáček bez hlavy a nohy špunt víčko od petlahve nekompletní hračka z kinder vajíčka Prázdné plastovné kindervajíčko něco plastového, nepovedlo se mi identifikovat ani vzdáleně co by to mohlo být Bohužel ve stejném duchu se vezly i ostatní dnešní keše. troubové, kteří tam podobný braky "nadělují" nechť se zamyslí sami nad sebou jestli by tam něco podobnýho chtěli najít. Taky se zamyslete jestli pak někdo jako já bude chtít založit pěknou kešku s pěknou věcí na výměnu uvnitř. Někde jsem četl, že keš je v