Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

JEDNA SE O NOVOU GPS?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
25 odpovědí na toto téma

#21 kolombo

kolombo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 543 příspěvků(y)

Publikováno 20 prosinec 2012 - 9:02

vitablondak napsal/a:

kolombo napsal/a:
Ale nikdo nepíšete, jestli jste přístroj kupovali na firmu a tedy na IČO a nebo jako občan.

U firmy takový postup možný je, u občana ne.


Já ho koupil jako občan, sám na sebe. V eshopu, ale s osobním převzetím:-)
A myslím, že shop se snažil. Udělal to, co mu umožnil Garmin...


Ale ty nemáš obchodní vztah s Garminem, ale s obchodníkem. A ten se řídí jiným zákonem, než vztah e-shopu a jeho dodavatele.

Takže Tobě je úplně jedno, že Garmin, po výměně, nedává novou záruku. Ty máš, podle zákona na ochranu spotřebitele, nárok na plnou záruku, na 24 měsíců.

Proto velmi nerad dodávám počítače a další zboží do domácností. Ten nesoulad v zákonech jde k tíži prodejce :-(

Problém je trochu v tom, že když dostaneš nový kus a je napsané "oprava", tak by jsi to musel hnát výš ...
  • 0

Miroslav Kolombo, k.t.

Garmin Oregon 600

N50 45.701 E015 05.508

ICQ: 343-044-770

kolombo@kolombo.cz


#22 vitablondak

vitablondak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 příspěvků(y)

Publikováno 20 prosinec 2012 - 9:14

Právě. Oni budou pořád tvrdit, že to byla oprava...
  • 0

#23 kolombo

kolombo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 543 příspěvků(y)

Publikováno 20 prosinec 2012 - 9:22

vitablondak napsal/a:
Právě. Oni budou pořád tvrdit, že to byla oprava...


Obchodní inspekce !!!!

Soudit se !!!
  • 0

Miroslav Kolombo, k.t.

Garmin Oregon 600

N50 45.701 E015 05.508

ICQ: 343-044-770

kolombo@kolombo.cz


#24 tomy.22

tomy.22

    Advanced Member

  • Moderators
  • 1 458 příspěvků(y)

Publikováno 20 prosinec 2012 - 15:33

kolombo napsal/a:

vitablondak napsal/a:
Právě. Oni budou pořád tvrdit, že to byla oprava...


Obchodní inspekce !!!!

Soudit se !!!


kolombo má pravdu. A mnohdy se před těmito prodejci stačí zmínit, že zavoláš ČOI. Rychle poté obrátí a začnou se chovat tak jak mají. Osobní zkušenost.

Prostě to zkouší. Můžeš použít také toto:


§ 627 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku. Zde je v odst. 2 uvedeno, že dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.


  • 0

#25 tomy.22

tomy.22

    Advanced Member

  • Moderators
  • 1 458 příspěvků(y)

Publikováno 20 prosinec 2012 - 15:35

tomy.22 napsal/a:

kolombo napsal/a:

vitablondak napsal/a:
Právě. Oni budou pořád tvrdit, že to byla oprava...


Obchodní inspekce !!!!

Soudit se !!!


kolombo má pravdu. A mnohdy se před těmito prodejci stačí zmínit, že zavoláš ČOI a k soudu poté ani nedojde. Prodávající rychle obrátí a začne se chovat tak jak má. Osobní zkušenost.

Prostě to zkouší. Použij:


§ 627 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku. Zde je v odst. 2 uvedeno, že dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.


  • 0

#26 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 290 příspěvků(y)

Publikováno 20 prosinec 2012 - 20:53

Ono je někdy sporné co je nový výrobek a co oprava. Mám zkušenosti s jedním z největších světových IT výrobců, že reklamace často řeší jednoduchou metodou: zašlou nový výrobek se starým výrobním číslem (jak to zvládají ve své interní evidenci to nechápu). Tak a je to výměna za nový nebo oprava ?
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama