Přejít na obsah


Fotka

Nefunguje Keškomapa v Chrome


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
22 odpovědí na toto téma

#1 rumcajs_tr

rumcajs_tr

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 příspěvků(y)

Publikováno 29 July 2013 - 18:24

Ahoj, jsem začátečník, omlouvám se za možná hloupý dotaz. Nainstaloval jsem GeoGet, natáhl Pocket Query a k tomu plugin Keškomapa (http://geoget.ararat...kript:keskomapa) Při spuštění pluginu Keškomapa GeoGet připraví kešky (nějakou dobu trvá) a pak spusí chrome, kde se objeví chybová hláška - viz. příloha Co s tím? Musí se někde něco nastavit/konfigurovat/instalovat dalšího? Děkuji za rady
  • 0

#2 Norbert_G

Norbert_G

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 příspěvků(y)

Publikováno 29 July 2013 - 19:25

Díky za report. Jako autor tohoto počinu se zatím nemám moc čeho chytit, ale zkus následující: 1) zkus to znova, pokud jsi zkoušel jen jednou 2) kolik jsi tam dal vygenerovat keší? zkus to jen s jednou 3) pomocí F12 si v Chromu zobrazíš debugger, zkus v něm restartovat stránku a podívej se, co a kde ti to vypíše za chybu Alternativně to můžeš otevřít v jiném prohlížečí, což by mělo problém řešit, ale rád bych věděl, kde je problém ;).
  • 0

#3 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4290 příspěvků(y)

Publikováno 29 July 2013 - 20:16

Chromu se musí při startu vnucovat nějaké parametry a to při prvním startu, to je docela problém. Osobně jsem zobrazování mapy z GeoGetu vyřešil naistalováním Mozila-portable jako plugin do GeoGetu. Jiné prohlížeče většinou nejsou řešení - IE špatně tiskne mapy a Operu se mi nepodařilo přinutit. Ta Mozila portable je optimální řešení, chodí to na 100%.
  • 0

#4 rumcajs_tr

rumcajs_tr

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 příspěvků(y)

Publikováno 29 July 2013 - 20:30