Přejít na obsah


Fotka

Mazání logů - JirkaBieberHerlitze


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
47 odpovědí na toto téma

#1 Katusak

Katusak

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 příspěvků(y)

Publikováno 28 srpen 2013 - 22:31

Dnes jsem spolu s Kriz.ma byla okouknout 2 keše v mém okolí. Jedná se o keše GC42R0K a GC3YCAT. Bohužel jsme při nálezu zjistili, že jsou obě keše dané vyloženě na skládce. Toto zjištění jsem vložila do logu s tím, že by se mělo zřejmě něco změnit a udělat - např. udělat CITO plus jsem vložila fotografie. A hle? Najednou moje log owner vymyzal a přidal log: pozor! keš není určena pro princezny a barbie, starosta o těchto keších ví, takže by se určitě na skládce neoběvili , keš dříve byla na lepším místě, ale bohužel se stavělo a místo zničilo, požádal jsem emailem i starostu i lesy čr aby místa ukidila, samozřejmě keše pritahují turisty a zvědavce, ZŠ Novosedlice na tomto míste na den země uklízí ale rasátka ze zahrádek samozřejmě nikdy něco vyhoděj takže jako prádlo vyprrané v pervolu to místo být nemůže když nikdo na emaili nereaguje... Stejně tak vymyzal logy a poznámky Kriz.ma CO SI O TOM MYSLÍTE? JAK SE MŮŽEME BRÁNIT, KDYŽ NÁM LOGY MAŽE???
  • 0

#2 zvedavkanocni

zvedavkanocni

    recesistka

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 857 příspěvků(y)

Publikováno 28 srpen 2013 - 22:35

Jestliže jste zapsaní v logbooku a v logu v počítači neporušujete žádné z pravidel, nemá žádné právo log smazat.
  • 0

#3 Katusak

Katusak

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 příspěvků(y)

Publikováno 28 srpen 2013 - 22:38

Právě, že ničím pravidla můj log neporušil. Ale když ho smaže nemám se jak bránit.
  • 0

#4 drowned

drowned

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 282 příspěvků(y)

Publikováno 28 srpen 2013 - 22:40

Dyť tam logy máš na obou keškách.
  • 0

#5 Katusak

Katusak

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 příspěvků(y)

Publikováno 28 srpen 2013 - 22:40

Teď jsem je tam přidala, ale neboj.. on je zase smaže..
  • 0