Přejít na obsah


Fotka

OREGON 450


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
312 odpovědí na toto téma

#1 krausik77

krausik77

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 15 příspěvků(y)

Publikováno 06 květen 2011 - 14:54

Dobrý den, jsem nováček, který začíná lovit. Mimochodem za tuto skvělou hru všem děkuji. Přijde mi to jako výborný zpestření rodinných výletů a motivace k pohybu v přírodě vůbec (zkouším i při ježdění na kole). K věci: Do začátku jsem měl půjčeného bezmapového garmina pouze se šipkou. Když jsem však vyrazil na místa, která jsem moc neznal, tak mi při navigaci chyběla možnost kouknout na mapu, zda kopec na který ukazuje šipka lze době obejít apod.. Jelikož půjčenou navigaci musím vrátit pokukuji po nějaké nové. Snažil jsem se toho dost naštudovat a nakonec mi vychází dva typy. Garmin Oregon 450 a Garmin eTrex Vista. U Oregonu mi vadí (teda jen vyčteno z fóra) ta špatná čitelnost na slunci a samozřejmě pro mě velmi vysoká cena. Už už jsem k němu byl nakloněn, ale když jsem se na ní jel do krámu v Liberci podívat, tak mi zde prodavač řekl, že u této navigace sice lze listing stahovat, ale pouze při zpoplatněné registraci na geocaching.com. Je to pravda. Navigace drahá jako blázen a ještě bych musel platit, abych mohl listing stahovat? To mě tedy přivádí zpět k Vistě..... Omlouvám se za velice obsáhlý článek a dotaz, který je možná někde zodpovězen, já ho zatím nenašel....
  • 0

#2 S474N

S474N

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 6 522 příspěvků(y)

Publikováno 06 květen 2011 - 15:07

Listingy si muzes stahovat kuprikladu pres GeoJarry do programu Geoget a z nej potom hromadne plnit sveho Oregona. Sam to tak praktikuji jiz nekolik let, takze se nemusis bat. ;)
  • 0
Vložený obrázek GASP - statistiky z Geogetu na pár kliknutí (diskuze ke GASP)

UPOZORNĚNÍ- moje ICQ, Soukromé zprávy či email opravdu NESLOUŽÍ jako technická podpora.
Pro pokládání dotazů nebo rad využijte fórum (od toho tu je).

#3 krausik77

krausik77

    Member