Ahoj,
toto jsou mé postřehy po třech týdnech používání.
Pokud běží GPS+Glonass je přesnost 2-3m i v pražských ulicích, v tramvaji bývá 6.
Rychlost, načítání mapy při zoomu nebo posunu, pohyb v listingu, je znatelně rychlejší než u GPSMAP 62st, kterou jsem měl před časem půjčenou. Výdrž na alkalické baterie je při zapnutí Battery Save je 3-4 dny (kešování), pokud jsem použil plně nabité Varta Professional 2600mAh vydržely cca den(nechápu).
Bohužel nemám možnost přímého srovnání s jinou navigací.
Problémy co jsem zatím zaznamenal byly jen dva, ale nastaly jen jednou, v odstupu několika dní.
1) Když mi ukazatel směru v track computeru ukazoval pořád jedním směrem: šel jsem ke keši a ukazoval na ni jak měl(dejme tomu na sever) a odpočítával, keš jsem přešel a vzdaloval se od ní a šipka pořád ukazovala stejným směrem(stále na sever) i když mi už začal přičítat metry ke keši. Šipka se otočila správným směrem(tedy ke keši) teprve po asi 15m.
2) Pokud jsem chtěl použít navigaci v autě, cíl byl vybraná ulice, a přepnul jsem režim Route Activit na Automobile Driving tak při výpočtu trasy zařvala error, přepnul-li jsem na Motorcycle Driving výpočet proběhl.(Ale tahla mě i po pěšinkách kudy auto neprojede, což je dáno profilem motorka, ne chyba.)
Nestalo se ani to, že by při delší době na jednom místě naskákalo na trase dalších pár set metrů jen tím,že by skákala má poloha, to se mi stávalo s 62st pravidelně.
GPSMAP 64st supports paperless geocaching with 250,000 preloaded caches...Jsem nenašel.
Doufal jsem, že když už má Bluetooth tak půjde posílat gpx z PC nebo iPadu do navigace, ale nejde ji ani najít ze Správce zařízení Bluetooth.
Když se to tedy vezme kolem a kolem tak plus je jen zvýšení přesnosti, o což mi hlavně šlo.