Finální souřadnice nejsou označeny *
Locus - addon GeoGet Database
#142
Publikováno 12 březen 2014 - 17:10
#143
Publikováno 12 březen 2014 - 17:27
Uz je to dostatecne stable, abych se nemusel bat to nainstalovat, ze se pak nedostanu ke kesim? Pripadne co zmena namespace, aby mohly byt nainstalovane oba dva pluginy zaroven?
Je to stable, ke keším se dostaneš. I kdyby ti něco nesedělo, můžeš zpět nainstalovat verzi z Play, moje verze ti DB nijak nerozhasí.
O změně namespace jsem neuvažoval, vše to směřuji k updatu skrze Kuratkaa a Play. Bohužel to ted visí na něm.
V jiz funkcnich vecech jsem nenarazil ze by neco nove nefungovalo.
Testovano na Motorola Defy+, Andorid KitKat 4.4.4, Locus Pro 2.19.1
Díky za zprávu
Takze zprava od Meniona: Locus bude podporovat presun na final waypoint podle typu final waypoint v pristi verzi ke konci brezna.
Resili jsem s Patracem, ze by bylo skvele realizovat i zapis informaci z terenu (pridani poznamky, zmena nebo pridani WPT) zpet do databaze GG. Locus zpetny zapis pry podporuje, ale musel by to umet i plugin. Voldiku psal jsem ti uz soukrome, diky za to ze jsi projekt prevzal a nabizim pomocnou ruku.
Díky za info o vydání nové verze Locusu. Zápis zpět do databáze GG eviduji a asi bych to udělat až v další verzi.
hlásím nedostatek. Import jsem používal takto.
zabodnu prst do mapy vyberu bod a pak pravá ikona puzzlíků a tam bylo načíst keše z Geogetu. je to teď pryč.. dá se s zatím jsem si dle Zubříkovy rady přidal ikonu programu na pravý panel.
Druhá věc předchozí verze ( od kuřete) ani jsem nevěděl že už na tom nedělá až do dnešního rána. Měl jsem vybráno okruh 30Km tahalo mi to bezproblémů cca 1200-1500 keší. Teď mi to při 800 zhavaruje že nedostatek paměti. po změně na okruh 5km to projde. nevím jestli to není tou kontrolou WPT
U live mapy zpomalení tak 1-2násobné . Netuším jeslti to třeba není způsobeno tím načítáním WPT atd a u Live mapy nejsou hvězdičkama označené vypočítané mysterky.
u importu z GG ale ano. Používám Final WPT a prefix FI čili počtíám že tam je to mimo jakýkoliv problém
testováno na "vykopávce" HTC HD android 2.3 Locus 2.19.1
Ano, ikona je v pravém panelu a bere se automaticky střed mapy. Zkusím vykoumat, jestli půjde zobrazit ikonku i v menu "puzzlíků".
Ad nedostatek paměti - ano, může to být tím, udělám verzi bez toho. A mluvíš o importu, nebo jenom načtení keší do mapy? Načítání do mapy jsem právě urychlil a načítám pouze nutné minimum informací, zbytek se tahá až dodatečně při kliknutí na keš. Ale je možné, že to zpomaluje ta kontrola WP. Ozvu se.
U Live mapy by to zpomalení nemělo být tak výrazné, protože opět jsem ji urychlil a zjištování WP je zde realizováno jiným - rychlejším způsobem.
Ano, vypočítané mysterky nejsou označené, budou označené v nové verzi Locusu, která vyjde koncem března. Totéž platí i pro Pat+Mat.
#144
Publikováno 12 březen 2014 - 17:31
Stahnul jsem novou verzi, nastavil stred prahy, okruh 12km, kesi neomezene a logu 50 a dal importovat. Nacitani trva dele nez v GP verzi, ale to mi nevadi. Nacte se zhruba stejny pocet kesi ale ve chvili kdyby se meli zacit importovat, Tak se zobrazi toto a dal se nic nedeje. Mam nexus 5, and 4.4.2 a aktualni locus pro.
To vidím poprvé. :-) Těžko z toho soudit, co to je bug. Zkus zjistit, jestli existuje nějaká hranice logů/okruhu, po kterou to nedělá. Každopádně, nejvíce mi tady asi pomůže výpis z logu (např. pomocí https://play.google....nlawson.logcat)
Mizím teď do školy, zkusím ještě dnes udělat verzi s volitelným načítáním WP, jestli to nevyřeší všechny problémy.
#145
Publikováno 12 březen 2014 - 18:25
Ještě mě napadla možnost ve stylu "Já nic, já muzikant", teď z hlavy bych řekl, že práce addonu končí, když zmizí dialog s počtem načítaných keší. Poté má začít běžet "zelenobílý had" a ten už patří Locusu... Ale to jen střílím od boku...
#146
Publikováno 12 březen 2014 - 18:42
Voldiku, tak mi to dela taky (pri tom importu). V logu se pise, ze tvuj plugin zemrel
Tak oprava, nevim, kde to ten kocour vzal Prvni log je s Debug filtrem, v druhym by melo bejt vsechno (bez filtru, jen jsem hledala podle "locus")
Přiložený soubor (y)
#147
Publikováno 12 březen 2014 - 22:15
No, taky mi to dělá. Jinak ty WP netrvají nijak extra dlouho, zkoušel jsem to ted na obsáhlé databázi petulinky. Když je v tom dialogu vidět "Načítám...", tak to je moment, kdy se z databáze zjišťují GC kódy keší a WP ve zvolené oblasti. V momentě, kdy tam naskočí čísílka, je už daný seznam keší a už se jen načítají jejich data. Takže to zpomalení může být trochu na začátku, ale rozhodně není rozprostřeno po celou dobu importu. Tam to může být zpomaleno např. tím, že načítám více informací, než kuratkoo (třeba PMO, FP, na které je nutné se dotazovat zvlášť pro každou keš (V praxi to je tak, že mám GC kod keše a ptám se na její informace, tato data nastavím, pak se ptám zvlást na WP, zvlást na logy a zvlást na PMO&FP. Pokud neimportuji, vynechávám logy a většinu informací typu listing, hint, které se nijak neprojevují na mapě, proto to je rychlejší.)).
Import mi funguje, ale jen pro malé počty, při větším počtu (v dialogu vidím 988 keší) mi to taky neprojde a nic to nezahlásí. Svině.
Problém jsem odhalil a jmenuje se "JavaBinder !!! FAILED BINDER TRANSACTION !!!". Přiznám se, že netuším co to je, ale z toho, co jsem vygooglil se jedná o to, že z addonu odchází moc velký balík dat do Locusu a Android to není schopen zpracovat. (Typicky se to projevuje při zasílání velkých bitmapových obrázků) V dokumentaci androidu jsem se dočetl, že limit je 1 MB. Průser je, že se mi nedaří tento stav nijak zachytit, ošetřit a pro aplikaci se vše jeví jako v pořádku.
Nicméně, z logu telefonu (http://prntscr.com/3098hv) plyne, že k té chybě dojde až 0,1 sekundu poté, co jsou data odeslána.
Pátrač: Ten nedostatek paměti kontrolou WP být nemůže. Ta probíhá před načítám keší a jak je popsáno výše, jde jenom o jiný způsob získání seznamu GC kódů. Paměť se začíná čerpat až při načítání těch keší. Mezi mou a kuřátkovou verzí je docela velký rozdíl, hlavně je zcela jiná práce s Locusem (i to může být paměťově náročnější), takže tady to bohužel nelze srovnávat 1:1 pouze na základě počtu načtených keší.
#148
Publikováno 13 březen 2014 - 7:40
Nojo, je to rebel!
Nejde ten balik treba rozdelit na vic kousku? Nebo nejaky jiny podobny cary?
#149
Publikováno 13 březen 2014 - 8:15
To mě taky napadlo, ale nevím, co by to s Locusem udělalo, tam by zřejmě došlo k překrytí dialogů a mohlo by to dělat neplechu.
#150
Publikováno 13 březen 2014 - 8:20
Vodlíku na to pozor, pokud posíláš data přes intent, tak na Androidu 2.x je velikost omezená na 1MB!, u Andoidu 4.x na 2MB ale více to prostě nepobere. Ten "dialog" na screenu je pravděpodobně už z locusu i když nevím proč by se měl objevil dialog bez UI. Nicméně stát se může. Každopádně je potřeba si na tu velikost dát pozor a nějak to ošetřit. Je tam ještě možnost posílat data přes uložení na kartu, což je sice pomalejší ale tohle omezení tam není.
EDIT: koukni na ActionDisplayPoints.sendPacksFile
Tento příspěvek byl upraven od menion: 13 březen 2014 - 8:22
#151
Publikováno 13 březen 2014 - 8:26
#152
Publikováno 13 březen 2014 - 8:59
Má nějaký význam importovat keše do Locusu? Dosud jsem vystačil s live mapou a úplně nechápu důvod k defakto duplikaci dat v telefonu, když už v jedné databázi jsou.
#153
Publikováno 13 březen 2014 - 9:19
Díky menione! Dívám se, že při přepisu na nové API jsem změnil i způsob zasílání, původně to šlo přes tu kartu. Takže to změním a snad to bude šlapat. Já si včera říkal, k čemu tam ten kus mrtvého kódu je... Tak už to vím.
Import má smysl, každý má svůj styl kešování, takže proč ne.
#154
Publikováno 13 březen 2014 - 10:16
Tak jsem teď zkoušel novou verzi pluginu a přesun keší na final už funguje. Myslel jsem, že v testovací verzi locusu, kterou jsem si kvůli tomu zkusil nainstalovat se bude hvězdička ukazovat u vypočítaných. Ještě dotaz k filtrování. Dalo by se nějak filtrovat zobrazování vypočítaných a nevypočítaných keší?
Díky
#155
Publikováno 13 březen 2014 - 10:25
Dragouni: V testovací verzi Locusu a testovací verzi addonu se u vypočtených zobrazí hvězdička a keš je přesunuta, pokud je to povoleno v Locusu (Nastavení -> Geocaching -> Přesun při importu). Tak mi to funguje.
Filtrování dle vypočtenosti je teoreticky možné, ale tato informace není v geogetu uložena u keše, ale musela by se získávat "bokem", což samozřejmě znamená zpomalení (možná zanedbatelné :-)). Zkus to trochu rozvést, jak by sis to představoval. Jestli zatrhávací čudl "Zobrazit pouze vypočtené", což by znamenalo automaticky omezení pouze na mystery, multi, letterboxy, ...?
#156
Publikováno 13 březen 2014 - 10:29
13. 3. 2014 - Čtvrtek 11:50 - Nová verze 3.3.2
Co je nového?
- import/načtení keší probíhá přes soubor na datovém úložišti (stejně jako v původní verzi od Kuratkoo)
- načítání nadmořské výšky, pokud je tato vyplněna
- ikonka addonu přidána do "puzzle" menu bodu (keše) - není tedy nutné přidávat addon do pravého menu
Aplikace je ke stažení na www.voldik.cz/geo/locus/LocusAddonGeoget.apk
Jenom doplním pro nově příchozí a úplnost, jedná se o testovací verzi, která snad bude brzy vydána jako aktualizace v Google Play.
Tento příspěvek byl upraven od Voldik: 13 březen 2014 - 11:52
#157
Publikováno 13 březen 2014 - 10:31
Je otazka, jak "vypoctenost" chapat. Pokud by stacilo, ze kes ma vytvoreny Final a tento final ma nastaven priznak "neprepisovat pri importu" (nastavuje se automaticky pri rucni zmene souradnic WP), pak ta informace v GG k dispozici je.
EDIT: take je mozne chapat vypoctenost tak, ze keska ma "jakykoli" FWP a i v tomto pripade tam ta informace je.
Tento příspěvek byl upraven od gord: 13 březen 2014 - 10:33
MHD/PID vybranych mest CR jako POI (diskuse)
GeoGet:
- OwnMaintenance - prehled udrzby vlastnich kesi - v1.1.3 (diskuse)
- Combine 2 - automatizace opakovanych cinnosti (diskuse, dávky)
- Spoiler - uložení spoilerů do GPS jako POI (diskuse)
- Stator - statistiky y GeoGetu (diskuse)
- Náhrada GJ legálními postupy
#158
Publikováno 13 březen 2014 - 10:45
Bral bych to tak, že keš má nenulový WP typu FINAL. Ano, informace tam je, ale je v jiné tabulce, takže by to znamenalo přidat JOIN, to jsem myslel tím "bokem". Když to srovnám s Locusem, tak v něm je parametr "computed" přímo u keše a tato informace se nezískává (při opakovaném zobrazení) z waypointů.
#159
Publikováno 13 březen 2014 - 11:01
EDIT: do 1000 kesi to jiz funguje, nad 1000 kesi tam po nacteni kesi na 1 sex naskoci to divne prazdne dial. Okno, pak problikne okno locusu pracuji a dal se nic nestane.
EDIT2: tak okruh 10km (1040 kesi) se mi v pohode nacte, okruh 11km (1160 kesi) uz ne.
#160
Publikováno 13 březen 2014 - 11:17
Já ted bez problémů naimportoval 1449 keší s 15 logy per keš. Předtím to bylo přes 1100 keší s 5 logy. To vypadá spíše na zádrhel v Locusu. Možná nedostatek paměti, nevím, jak to má menion ošetřené.
(Databáze petulinky1 u Pardubic s rádiem 25 km na stařičkém Samsungu Galaxy S s androidem 2.3.3)
Tento příspěvek byl upraven od Voldik: 13 březen 2014 - 11:19
3 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 3 návštěvníků 0 anonymních uživatelů