Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

přesnost gps a uložení kešky


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
31 odpovědí na toto téma

#1 SifaTp

SifaTp

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 14 příspěvků(y)

Publikováno 17 květen 2014 - 18:11

ahoj, jaká je přesnost gps na metry.. abych věděla v jaký největší vzdálenosti se může keška schovávat.. jsem začátečník a dneska jsem hledala a nějak ticho po pěšině :)


  • 0

#2 Arne1

Arne1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 290 příspěvků(y)

Publikováno 17 květen 2014 - 18:35

Zálží nejen na přesnosti GPS, ale i na pečlivosti autora - zda použil první souřadnice co mu to ukázalo nebo zda nechal průměrovat několik set hodnot.

Hledat tak do 15 metrů, ale někdy ti to může ukázat i víc.


  • 0

#3 kolombo

kolombo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 543 příspěvků(y)

Publikováno 17 květen 2014 - 19:02

Hlavně se to velmi liší podle lokality a výhledu na satelity na daném místě,

 

A ještě jedna věc je důležitá, chyba GPS toho, kdo keš zaměřil a toho, kdo ji hledá, se může i sečíst, takže pokud je v lokalitě přesnost třeba 15 metrů, tak můžeš mít keš klidně i 30 metrů daleko.

 

Nejlepší je dojít zhruba na místo a pak začít hledat hlavně očima a hlavou.


  • 4

Miroslav Kolombo, k.t.

Garmin Oregon 600

N50 45.701 E015 05.508

ICQ: 343-044-770

kolombo@kolombo.cz


#4 Smrk

Smrk

    proti proudu

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 547 příspěvků(y)

Publikováno 17 květen 2014 - 19:11

Většina je ale zaměřena přesně, stačí se pak podívat na navigaci, jakou má přesnost a podle toho si vytyčit kruh. A když se keš nenajde, tak teprve pak ten kruh zvětšovat.


  • 0

#5 zdeziz

zdeziz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 příspěvků(y)

Publikováno 17 květen 2014 - 19:12