Ahoj, jsem v geocachingu nováček a potřeboval bych poradit ohledně aplikací na wp 8.1. Zatím jsem vyzkoušel Geocaching Live a Geocaching Plus, ale žádná mi nesedla "jako ulitá". Nemáte zkušenosti s nějakýma dalšíma appkama? Díky.
WP 8.1 aplikace
Publikováno 24 září 2014 - 20:11
Publikováno 24 září 2014 - 22:54
mam L820. Uz jsem se na ni dival ale trial jde stahnout jen jednou a ja zase takovou produktivitu nemam takze cekam se stazenim az budu mit cestu nekde za vic keskama. ja se prave rozhoduju mezi xatcher app, maloo a dokoupenim offline map na geocaching plus
Publikováno 25 září 2014 - 4:20
Tento příspěvek byl upraven od bobasso: 25 září 2014 - 5:27
Publikováno 25 září 2014 - 10:09
...Místo se uloží a automaticky se bude synchronizovat i do aplikace Mapy.cz...
Dik za upozorneni, mel jsem jeste strou verzi mapy.cz, ktere toto neumely. Velmi zajimava funkce
GALAXY S5 mini, Android 4.4.2
S úsměvem jde vše líp
Publikováno 26 září 2014 - 8:04
Nevíte někdo jak je to s aktuálním vývojem Xatcheru? Poslední update je někdy kolem Vánoc a autor nebyl na geocaching.cz online od listopadu.
Publikováno 26 září 2014 - 8:22
Mám Nokii Lumia 520 WP 8.1 a bohužel s použitím na hledání keši je nepoužitelná, vzhledem k tomu, že nemá vestavěný kompas. Mám aplikaci Geocaching Live kde si super najdu všechny potřebné info, uložím offline ale následná navigace ke keši je hodně nepřesná.
Tak jsem vyzkoušela a koupila si i zmiňovaný Xatcher a u ten mne zklamal ještě víc neb zmiňovaný kompas v 520 není funkční, aplikace mi přijde méně přehledná a navigace ke keši mi funguje pouze na mapě, což je dosti nepřesné hlavně někde v lese.
Naštěstí používám telefon jen jako doplněk ke geocachingu pro občasné náhodné hledání , takže zlatý Garmin.
Publikováno 16 leden 2015 - 18:17
Publikováno 16 leden 2015 - 19:34