![](http://www.geocaching.cz/uploads/profile/photo-31320.jpg?_r=0)
Nejlepší odpověď mh.mail , 08 January 2016 - 9:57
d,b = Wherigo.VectorToPoint(zonepoint1,zonepoint2)
zonepoint1 = první bod
zonepoint2 = druhý bod
d = vzdálenost mezi body
b = azimut z bodu 1 do bodu 2
Pro oba body musí být vytvořen objekt typu ZonePoint.
Takže pokud znáš souřadnice bodů, tak:
zonepoint1 = ZonePoint(50.140488333,14.509121666,0) zonepoint2 = ZonePoint(50.140488333,14.509121666,0)
Souřadnice musí být ve stupních ve formátu desetinného čísla. Třetí parametr (0) je výška, stačí napsat nulu.
A takhle si můžeš vypočítat vzdálenost a azimut z aktuální pozice hráče k nějakému předmětu nazvanému „Target01“, který má uvedeny souřadnice:
d, b = Wherigo.VectorToPoint(Player.ObjectLocation, Target01.ObjectLocation)Přejít na celý příspěvek
![](http://test.geocaching.cz/public/style_images/gccz/right_white_10px.png)