Přejít na obsah


Fotka

zalogovat i když TB či GC z cache neberu?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
32 odpovědí na toto téma

#1 Lenka1982

Lenka1982

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 49 příspěvků(y)

Publikováno 11 září 2008 - 18:48

Odpověď jsem nikde nenašla, tak zakládám nové téma, možná zbytečně, tak mi promiňte. Jde o to, že jsem začátečník, měla jsem zatím čas najít teprve 3 cache, ve všech byl buď TB nebo GC, ale nějak jsem se neodvažovala je vzít, když vím, že bych jim moc vypomoct na cestě nemohla, když teprve začínám a zatím jen ve svém městě. Takže je jen okouknu a nechám. A teď jsem se dočetla včera - už zase nevím kde - že i to, že vidím někde TB či GC bych si měla zaregistrovat jako že jsem ho v dané keši viděla - zalogovat. Je to tak? Nebo jsem četla nějaký blud?
  • 0

#2 Mejstro

Mejstro

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 529 příspěvků(y)

Publikováno 11 září 2008 - 18:53

Pokud nechces fyzicky vyzvednout GC/TB z kese, muzes si klidne opsat jen trackovaci cislo a nalez zalogovat logem "Discovered it".
  • 0
Honza a Péťa Mejstříkovi
Beroun
Garmin Oregon 550t + Topo Czech 2010 PRO + GSAK 7.7.x

#3 mirotiro

mirotiro

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 094 příspěvků(y)

Publikováno 11 září 2008 - 18:53

jj zadáš trekovací číslo a log typu discovered it ;)
  • 0

#4 haggaeus

haggaeus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 751 příspěvků(y)

Publikováno 11 září 2008 - 18:54

Muzes to udelat, v tom pripade si jen opises trackovaci cislo a volis typ logu Discovered It. Pokud ta cache neni moc casto navstevovana, tak bude vlastnik TB rad, ze jeho TB jeste zije a nezmizel z cache bez zalogovani.
  • 0

#5 Lenka1982

Lenka1982

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 49 příspěvků(y)

Publikováno 11 září 2008 - 18:57