Přejít na obsah


Fotka

cache ve stylu Lone Wolf


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
21 odpovědí na toto téma

#1 dusivka

dusivka

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 10:59

Chci se zeptat, neexistuje nejaka cache ktera by nejakym zpusobem vyuzivala mechaniku, pribeh hracich knizek "Lone Wolf"? http://www.wales.cz/serie.php?ID=294 Bylo by to jiste nesmirne narocne prevest takovy pripeh do realu, ale vysledek by mohl byt naprosto uchvatny. Vcetne prvku nahody a moznosti neuspechu pri prohre v boji ci smule.
  • 0

#2 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 11:21

Dala by se tímto způsobem vytvořit wherigo, už jsem nad tím přemýšlel... Bohužel prvek náhody by se tam implementoval těžko, builder nic takového nepodporuje, možná samotný jazyk lua? Ale jinak by to šlo, jen by to byla strašná práce. Já např. ve své wherigo Záhada Blair Witch mám asi na 3 místech možnost volby a podle toho, co si hráč zvolí, se odehraje jiný úkol - takže určité větvení tam je, ale samozřejmě ne tak propracované, jako v gameboocích...
  • 0

#3 swenney

swenney

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 11:23

O necem trochu podobnem jsem premyslel.....jakoby ze najdu mikro, tam bude dalsi postup....napr. sedni na vlak a jed tam a tam....a ze by treba byly 2 linie kterymi by jsme se dopracovali k finalovce atd...ale nevim jakej by byl ohlas no...
  • 0

#4 swenney

swenney

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 11:27

jeste me napadlo....bylo by mozny udelat dve finalovky? mysleno jako krabicky....logovalo by se samozrejme jenom jednou...
  • 0

#5 abakus

abakus

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 159 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 11:29

Reálně uvažuju nad vytvořeni wherigo v tomto stylu. S vyřazením prvků náhody asi.
  • 0

#6 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 11:36

Jak jsem psal - možná, že generování náhodných čísel (což je pro prvek náhody asi to nejlepší) umí jazyk lua, takže kdyby se trochu pohledalo na fóru wherigo.com, možná by se něco našlo. Nicméně i kdyby ne, vždy to lze nějak obejít - např. dáme hráči vybrat z několika slov, písmen, číslic atd. (všechny samozřejmě zcela neutrální a k příběhu se nevztahující) a podle toho, co si vybere, se stane jiná událost. Takže je to jakýsi nedokonalý prvek náhody, protože hráč by se v takovém případě rozhodoval opravdu náhodně...
  • 0

#7 Dain & Olik

Dain & Olik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3 704 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 11:38

swenney napsal/a:
jeste me napadlo....bylo by mozny udelat dve finalovky? mysleno jako krabicky....logovalo by se samozrejme jenom jednou...

ne
  • 0

#8 MedoMys

MedoMys

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 720 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 11:50

No, taky mě to napadlo - wherigo Bludiště, na začátku větvení do 3 možností = 3 místa. Na každém z míst větvení do dalších 3 míst atd (stačily by tak 5 úrovní). Jen jedna větev vedoucí k cíli. Děsný vopruz pro hráče, ale obrovská výzva pro FTF ;) Ale snad se tohoto nikdy nedočkáme ...
  • 0

#9 dusivka

dusivka

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 12:02

Myslim ze vtip prave knih Lone wolf spociva prave v tom, ze ruzne cesty vedou k cili. Ne tedy ze je x cest a jen jedna je spravna. Ono teoreticky by mohly byt napr tri vetve po trech stage - z kazde stage jedne vetve bys mohli jit na dalsi stage ostatnich vetvi (podle tve volnby nebo "nahody" a naopak - tzn. ruznorodost. Jaksi primitivne toho vyuziva brnenska cache skrejs na konci vesmiru se svymi "zarchranymi" stagemi.
  • 0

#10 chemic77

chemic77

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 470 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 12:53

Heh... ještě že všichni bydlíte tak daleko a nemusím se bát, že bych tvořil něco zbytečně. :) Myšleno tak, aby se nesetkali dvě podobné v okrese. :)
  • 0

#11 wmh

wmh

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 659 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 13:27

Nad prvkem randomizace ve wherigu jsem taky přemýšlel, jako určitě pseudořešení mě napadlo vytvořil na nějakém místě (třeba úzký most) několik (třeba 5) neviditelných malých zón vedle sebe, takže to, do které hráč vstoupí, bude záležet spíše na odchylce signálu, což v sobě jistý prvek náhody nese ;)
  • 0
Retired slowcacher

#12 Mimon_team

Mimon_team

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 417 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 16:37

wmh napsal/a:
Nad prvkem randomizace ve wherigu jsem taky přemýšlel, jako určitě pseudořešení mě napadlo vytvořil na nějakém místě (třeba úzký most) několik (třeba 5) neviditelných malých zón vedle sebe, takže to, do které hráč vstoupí, bude záležet spíše na odchylce signálu, což v sobě jistý prvek náhody nese ;)

Nedá se ve Wherigo zjíšťovat aktuální čas s přesností aspoň na vteřiny (os.date)? To by myslím mohlo přinést docela spolehlivé výsledky.

A nebo nechat trvale běžet nějaký 1-vteřinový časovač, a později vycházet z toho jak dlouho už běží ...

update: Koukám na http://www.lua.org/m...manual.html#5.6, a zdá se že knihovna "math" by měla přímo umět vracet náhodné hodnoty ...

(a teď mě matejcik zabije, protože kvůli tomu bude muset do OpenWIGu dodělávat všechny metody těch standardních knihoven)
  • 0

#13 Fénix-4018

Fénix-4018

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 558 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 19:00

jó Lone Wolf, s tím jsem vyrůstal :nostalgie:
  • 0

#14 gerdik

gerdik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 499 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 20:00

A co takhle několik stage v terénu v kombinaci s určitými web stránkama? Něco najdeš a zjistíš kód dle kterého otevřeš web. stránku. Mohlo by být i několik linií příběhu a některé by mohli být slepé. A klidně můžete po cestě i házet kostkou.
  • 0

#15 SkiiiL

SkiiiL

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 85 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 20:41

chemic77 napsal/a:
Heh... ještě že všichni bydlíte tak daleko a nemusím se bát, že bych tvořil něco zbytečně. :) Myšleno tak, aby se nesetkali dvě podobné v okrese. :)



Copak? Mame snad se Stationem2381 cekat neco podobneho? :-) Pro tu by sme si i klidne dojeli, prece necelych 80km je prd :D:D Jen aby sme tam pak nejezdili na dalsi, dalsi a dalsi pokus B)
  • 0

#16 chemic77

chemic77

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 470 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2008 - 22:08

mno tak na to je ještě čas :) přeci jenom cache tohoto typu se neudělá za týden. Ale pracuje se na ní. :)
  • 0

#17 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 11 prosinec 2008 - 1:26

Mimon_team napsal/a: (a teď mě matejcik zabije, protože kvůli tomu bude muset do OpenWIGu dodělávat všechny metody těch standardních knihoven)

ale kdepak, ona tam většina těch standardních knihoven už dávno je - v nejnovější revizi dokonce i gsub, takže až to aktualizuju tak půjde dohrát tutorial ;e)

jinak tedy ano, sláva, konečně si dobří lidé všimli, že wherigo může být víc než řešítko na multinu! že by se blýskalo na lepší časy? :P
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#18 vancosi

vancosi

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 příspěvků(y)

Publikováno 11 prosinec 2008 - 11:46

Tady taky je něco ohledně náhodných čísel.
http://forums.ground...81389&hl=random
  • 0

#19 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 11 prosinec 2008 - 11:59

Včera jsem to četl a co píše Ranger Fox, tak to sice funguje, ale je s tím možná více starostí, než užitku. Už jen proto, že se po každém savu cartridge musí znovu manuálně upravovat zdroják. Myslím, že generování náhodných čísel se dá udělat i jinak, pomocí nějaké okliky, stejně jako u většiny věcí ve wherigo, nic jiného nám stejně ani u tohoto nedokonalého systému nezbývá :D
  • 0

#20 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 11 prosinec 2008 - 12:03

Sutech napsal/a:
Včera jsem to četl a co píše Ranger Fox, tak to sice funguje, ale je s tím možná více starostí, než užitku. Už jen proto, že se po každém savu cartridge musí znovu manuálně upravovat zdroják.

ale ... ale ... !! vždyť tam na konci píše GeoGern toto:

Essentially, you should not count on it to preserve _any_ changes you make to the script file outside of the Builder, unless those changes are made in very specific areas. One such area is the "Author Directives" at the top of the file. Rather than placing the
require "math"
line at the very top of the file, it should be placed about 6 (or so) lines down, inside the "Author Directives" section of the file. This will cause the Builder to preserve that line and not remove it the next time you edit the file in the Builder.

jinými slovy když se to napíše do té správné sekce, tak to tam vydrží.

nehledě na to, že "require math" se dá klidně napsat o řádek nad to volání ;e)
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama