cache ve stylu Lone Wolf
#1
Publikováno 27 listopad 2008 - 10:59
#2
Publikováno 27 listopad 2008 - 11:21
#3
Publikováno 27 listopad 2008 - 11:23
#4
Publikováno 27 listopad 2008 - 11:27
#5
Publikováno 27 listopad 2008 - 11:29
#6
Publikováno 27 listopad 2008 - 11:36
#7
Publikováno 27 listopad 2008 - 11:38
neswenney napsal/a:
jeste me napadlo....bylo by mozny udelat dve finalovky? mysleno jako krabicky....logovalo by se samozrejme jenom jednou...
#8
Publikováno 27 listopad 2008 - 11:50
#9
Publikováno 27 listopad 2008 - 12:02
#10
Publikováno 27 listopad 2008 - 12:53
#11
Publikováno 27 listopad 2008 - 13:27
#12
Publikováno 27 listopad 2008 - 16:37
Nedá se ve Wherigo zjíšťovat aktuální čas s přesností aspoň na vteřiny (os.date)? To by myslím mohlo přinést docela spolehlivé výsledky.wmh napsal/a:
Nad prvkem randomizace ve wherigu jsem taky přemýšlel, jako určitě pseudořešení mě napadlo vytvořil na nějakém místě (třeba úzký most) několik (třeba 5) neviditelných malých zón vedle sebe, takže to, do které hráč vstoupí, bude záležet spíše na odchylce signálu, což v sobě jistý prvek náhody nese
A nebo nechat trvale běžet nějaký 1-vteřinový časovač, a později vycházet z toho jak dlouho už běží ...
update: Koukám na http://www.lua.org/m...manual.html#5.6, a zdá se že knihovna "math" by měla přímo umět vracet náhodné hodnoty ...
(a teď mě matejcik zabije, protože kvůli tomu bude muset do OpenWIGu dodělávat všechny metody těch standardních knihoven)
#14
Publikováno 27 listopad 2008 - 20:00
#15
Publikováno 27 listopad 2008 - 20:41
chemic77 napsal/a:
Heh... ještě že všichni bydlíte tak daleko a nemusím se bát, že bych tvořil něco zbytečně. Myšleno tak, aby se nesetkali dvě podobné v okrese.
Copak? Mame snad se Stationem2381 cekat neco podobneho? :-) Pro tu by sme si i klidne dojeli, prece necelych 80km je prd :D Jen aby sme tam pak nejezdili na dalsi, dalsi a dalsi pokus
#16
Publikováno 27 listopad 2008 - 22:08
#17
Publikováno 11 prosinec 2008 - 1:26
ale kdepak, ona tam většina těch standardních knihoven už dávno je - v nejnovější revizi dokonce i gsub, takže až to aktualizuju tak půjde dohrát tutorial ;e)Mimon_team napsal/a: (a teď mě matejcik zabije, protože kvůli tomu bude muset do OpenWIGu dodělávat všechny metody těch standardních knihoven)
jinak tedy ano, sláva, konečně si dobří lidé všimli, že wherigo může být víc než řešítko na multinu! že by se blýskalo na lepší časy?
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
#18
Publikováno 11 prosinec 2008 - 11:46
#19
Publikováno 11 prosinec 2008 - 11:59
#20
Publikováno 11 prosinec 2008 - 12:03
ale ... ale ... !! vždyť tam na konci píše GeoGern toto:Sutech napsal/a:
Včera jsem to četl a co píše Ranger Fox, tak to sice funguje, ale je s tím možná více starostí, než užitku. Už jen proto, že se po každém savu cartridge musí znovu manuálně upravovat zdroják.
jinými slovy když se to napíše do té správné sekce, tak to tam vydrží.Essentially, you should not count on it to preserve _any_ changes you make to the script file outside of the Builder, unless those changes are made in very specific areas. One such area is the "Author Directives" at the top of the file. Rather than placing the
require "math"
line at the very top of the file, it should be placed about 6 (or so) lines down, inside the "Author Directives" section of the file. This will cause the Builder to preserve that line and not remove it the next time you edit the file in the Builder.
nehledě na to, že "require math" se dá klidně napsat o řádek nad to volání ;e)
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů