Technická podpora URWIGO
#81
Publikováno 17 březen 2010 - 15:45
#82
Publikováno 17 březen 2010 - 17:18
To ano, jenom myslím, že pokud to jde ošetřit na úrovni URWIGO, pomůže to nejen mně a teď - proto to taky dávám to Technické podpory a ne do "Jak to udělám..."marram napsal/a:
Mam to otevrene (az ted ). Co tak osetrit to, ze se ta zprava bez zadani cisla nezobrazi? Proste budes cekat na zadani.
Rekl bych totiz, ze ten problem je stejny jako sem mel ja, akorat s tim, ze u me se vlastne znovu vyvolal jiz zobrazeny dialog az po opetovnem vstupu do zony.
#83
Publikováno 17 březen 2010 - 23:15
ProKesTom napsal/a:
To ano, jenom myslím, že pokud to jde ošetřit na úrovni URWIGO, pomůže to nejen mně a teď - proto to taky dávám to Technické podpory a ne do "Jak to udělám..."marram napsal/a:
Mam to otevrene (az ted ). Co tak osetrit to, ze se ta zprava bez zadani cisla nezobrazi? Proste budes cekat na zadani.
Rekl bych totiz, ze ten problem je stejny jako sem mel ja, akorat s tim, ze u me se vlastne znovu vyvolal jiz zobrazeny dialog az po opetovnem vstupu do zony.
Toto opravdu URWIGO nevyřeší a ani vyřešit nemůže, jedná se o dva samostané scripty, které se spouští nezávisle na sobě (vstup a opuštění zóny).
Musíš si to vyřešit sám správnou dějovou linii. Prostě nemůžeš v cartridge umožnit aby se něco mohlo provést dříve než se to dějově má provést - jedná se o docela častou začátečnickou chybu a přitom je řešení jednoduché - stačí si vytvořit proměnou, která se změní při zadání správné odpovědi a do opuštění zóny dáš když jinak a do jedné větve vložíš porovnání té proměné a to co jsi chtěl vykonat při opuštění zóny a druhou větev necháš úplně prázdnou, takže pokud hráč správně neodpoví tak se při opuštění zóny nic nevykoná.
#84
Publikováno 30 březen 2010 - 18:08
#85
Publikováno 30 březen 2010 - 23:02
#86
Publikováno 30 březen 2010 - 23:15
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep
#87
Publikováno 30 březen 2010 - 23:22
xvici napsal/a:
Ahoj, pls jaké jsou SW požadavky na to, aby v Urwigu fungovalo zadávání zón v mapě?
Mě se zobrazí jen bílé pozadí a na něm zóny, mapový podklad chybí. V historii fóra jsem se dočetl, že je to verzí IE.
Windows XP sp2 + IE 6.0 je málo?
Dík.
ten ie6 je vylozene spatnej. nainstaluj si něco jinyho.
#88
Publikováno 31 březen 2010 - 7:49
Dpman napsal/a:
Bylo by prakticky možné vytvořit cartrige tak aby byla třeba pro běžné lovce FTF jiná než pro ostatní?
Cartrige se přece stahuje na nick. Jde o to aby běžný FTFkař musel jít trasu třeba 5x delší než ostatní ale dostal se ke stejnému cíli.
Ale no tak, nebuď te na toho Benja5 tak zlí
#89
Publikováno 31 březen 2010 - 10:07
#90
Publikováno 08 duben 2010 - 22:03
Přiložený soubor (y)
#91
Publikováno 08 duben 2010 - 22:07
xvici napsal/a:
Ahoj,
vytvářím v Urwigu jednu cartridge a při testování v terénu na OpenWIGu jsem zjistil, že nelze zobrazit Odemykací kód.
Vytvořil jsem proto úplně elementární testovací Cartridge, která po spuštění odstartuje 10s časovač po jehož doběhnutí nastavím cartridge za splněnou a zobrazím hlášku s odemykacím kódem. Toto jsem vytvořil jak v Urwigu, tak ve Wherigo Builder.
Výsledek:
Urwigo + PC emulator = OK
Urwigo + OpenWIG = java.lang.StringIndexOutOfBoundsException
WBuilder + PC emulator = OK
WBuilder + OpenWIG = OK
Máte někdo prosím nápad, kde je zakopán pes? V Urwigu? V OpenWIGu? Můžete to pls někdo otestovat na Garminu?
Všechny testovací soubory jsou v příloze.
Díky,
xvici
Napiš to do vlákna k OpenWIGu. Jinak zkoušel jsi vypnout šifrování a maskování textů a identifikátorů?
#92
Publikováno 08 duben 2010 - 22:44
Maxinoha napsal/a:
xvici napsal/a:
Ahoj,
vytvářím v Urwigu jednu cartridge a při testování v terénu na OpenWIGu jsem zjistil, že nelze zobrazit Odemykací kód.
Vytvořil jsem proto úplně elementární testovací Cartridge, která po spuštění odstartuje 10s časovač po jehož doběhnutí nastavím cartridge za splněnou a zobrazím hlášku s odemykacím kódem. Toto jsem vytvořil jak v Urwigu, tak ve Wherigo Builder.
Výsledek:
Urwigo + PC emulator = OK
Urwigo + OpenWIG = java.lang.StringIndexOutOfBoundsException
WBuilder + PC emulator = OK
WBuilder + OpenWIG = OK
Máte někdo prosím nápad, kde je zakopán pes? V Urwigu? V OpenWIGu? Můžete to pls někdo otestovat na Garminu?
Všechny testovací soubory jsou v příloze.
Díky,
xvici
Napiš to do vlákna k OpenWIGu. Jinak zkoušel jsi vypnout šifrování a maskování textů a identifikátorů?
Matejcik mě už nasměroval, že je to chyba OpenWIGu resp kahlua a vzniká prý neošetřeným zkracováním kódu na délku 15 znaků - a testovací cartridge mají kód "builder" nebo "none", což je kratší. Jenom to nevysvětluje, proč to ve WBuilderu fungovalo.
Rychlý experiment s ruční editací completion code přímo v GWC souboru to potvrdil. Chyba zmizí.
Díky všem za pomoc.
#93
Publikováno 08 duben 2010 - 22:50
xvici napsal/a:
Matejcik mě už nasměroval, že je to chyba OpenWIGu resp kahlua a vzniká prý neošetřeným zkracováním kódu na délku 15 znaků - a testovací cartridge mají kód "builder" nebo "none", což je kratší. Jenom to nevysvětluje, proč to ve WBuilderu fungovalo.
V WBuilderu ti to fungovalo, protože se tam odemykací kód nezkracuje - což pak způsobuje problémy hráčům při odemykáni dohrané wherigo, protože portál wherigo.com při stahování cartridge hráči chybně generuje obvykle 16 místný kód kterým pak cartridge nejde odemknout.
URWIGO tento 16 místný kód zkracuje na 15 místný kterým je již pak možné cartridge na wherigo.com odemknout.
Problémy v emulátoru jsem osobně nezaznamenal - budu informovat YourSelfa
#94
Publikováno 18 duben 2010 - 20:53
#95
Publikováno 18 duben 2010 - 21:16
#96
Publikováno 18 duben 2010 - 21:57
Mikdev napsal/a:
Potřeboval bych poradit. Jednoduchá testovací kartridž v Urwigo.
Osahuje jen po spuštění přesunutí věci do hráče. Stejné je to i když tam udělám jednu zónu a věc přemístím do zóny.
Když u věci do události "Po odkliknutí" dám vstup, na Oregonu se mi nezobrazí. Na OpenWig funguje.
Jde nějak zobrazit vstup po odkliknutí věci? Na Oregonu.
Díky za každou radu.
Ahoj,
s tvým problémem ti bohužel neporadím, ale čelím řadě podobných problémů. Napadá mě, jestli by nestálo za to vytvořit (třeba při projektu Urwigo nebo Geocaching.cz) nějakou wiki nebo samostatné fórum na sdílení postupů, jak napsat cartridge tak, aby fungovaly i na Oregonech... Tenhle thread tady je fajn, ale přecejen mi přijde, že jeden thread není co se přehlednosti týče úplně ono. Nebo snad už něco existuje?
Například jsem zjistil, že pokus o zobrazení textové zprávy v onRestore události na Oregonu způsobí, že cartridge vůbec nejde načíst. A další...
Našel jsem jen http://wherigobuilder.wikispaces.com/ a ta se zdá být dost neaktualizovaná, trochu jinak zaměřená a dost stránek je zamčených.
#97
Publikováno 19 duben 2010 - 7:40
Patrně se ptáš na událost OnClick, česky je to v URWIGO přeloženo jako Při kliknutí. Když na tento příkaz v Urwigu najedeš, tooltip nápověda ti zobrazí: "Není vyvoláno na všech zařízeních, nedoporučuje se používat". Takže tuto událost prostě nepoužívejte. Řešilo se to na internetu již mnohokrát. Stejně tak nepoužívejte Příkazy u zóny.Mikdev napsal/a:
Jde nějak zobrazit vstup po odkliknutí věci? Na Oregonu.
Řešení je jednoduché - přidej ke věci příkaz a na něj již událost navázat jde bez problému.
Zamčená je jen home stránka, ostatní jdou editovat. Musíš požádat o přístup.xvici napsal/a:
Našel jsem jen http://wherigobuilder.wikispaces.com/ a ta se zdá být dost neaktualizovaná, trochu jinak zaměřená a dost stránek je zamčených.
#98
Publikováno 19 duben 2010 - 19:35
me2d09 napsal/a:
Zamčená je jen home stránka, ostatní jdou editovat. Musíš požádat o přístup.xvici napsal/a:
Našel jsem jen http://wherigobuilder.wikispaces.com/ a ta se zdá být dost neaktualizovaná, trochu jinak zaměřená a dost stránek je zamčených.
Pro čtenáře tématu:
http://wiki.geocachi.../Tvorba_Wherigo
#99
Publikováno 21 duben 2010 - 20:02
#100
Publikováno 22 duben 2010 - 7:23
Jahn Brown napsal/a:
Pomůže někdo prosím ?
P.S. Ještě před 2 dny to šlo, nejde mi ani soubor, který před 2 dny šel
Teď jsem to zkusil a fungovalo to naprosto bez problému.
22.4.2010 8:17 prohlížeč Opera 10.51
12 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 12 návštěvníků 0 anonymních uživatelů