Přejít na obsah


Fotka

Technická podpora URWIGO


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
187 odpovědí na toto téma

#81 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 15:45

Mam to otevrene (az ted :)). Co tak osetrit to, ze se ta zprava bez zadani cisla nezobrazi? Proste budes cekat na zadani. Rekl bych totiz, ze ten problem je stejny jako sem mel ja, akorat s tim, ze u me se vlastne znovu vyvolal jiz zobrazeny dialog az po opetovnem vstupu do zony.
  • 0

#82 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 17:18

marram napsal/a:
Mam to otevrene (az ted :)). Co tak osetrit to, ze se ta zprava bez zadani cisla nezobrazi? Proste budes cekat na zadani.

Rekl bych totiz, ze ten problem je stejny jako sem mel ja, akorat s tim, ze u me se vlastne znovu vyvolal jiz zobrazeny dialog az po opetovnem vstupu do zony.

To ano, jenom myslím, že pokud to jde ošetřit na úrovni URWIGO, pomůže to nejen mně a teď - proto to taky dávám to Technické podpory a ne do "Jak to udělám..."
  • 0

#83 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 23:15

ProKesTom napsal/a:

marram napsal/a:
Mam to otevrene (az ted :)). Co tak osetrit to, ze se ta zprava bez zadani cisla nezobrazi? Proste budes cekat na zadani.

Rekl bych totiz, ze ten problem je stejny jako sem mel ja, akorat s tim, ze u me se vlastne znovu vyvolal jiz zobrazeny dialog az po opetovnem vstupu do zony.

To ano, jenom myslím, že pokud to jde ošetřit na úrovni URWIGO, pomůže to nejen mně a teď - proto to taky dávám to Technické podpory a ne do "Jak to udělám..."


Toto opravdu URWIGO nevyřeší a ani vyřešit nemůže, jedná se o dva samostané scripty, které se spouští nezávisle na sobě (vstup a opuštění zóny).
Musíš si to vyřešit sám správnou dějovou linii. Prostě nemůžeš v cartridge umožnit aby se něco mohlo provést dříve než se to dějově má provést - jedná se o docela častou začátečnickou chybu a přitom je řešení jednoduché - stačí si vytvořit proměnou, která se změní při zadání správné odpovědi a do opuštění zóny dáš když jinak a do jedné větve vložíš porovnání té proměné a to co jsi chtěl vykonat při opuštění zóny a druhou větev necháš úplně prázdnou, takže pokud hráč správně neodpoví tak se při opuštění zóny nic nevykoná.
  • 0

#84 xvici

xvici

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 příspěvků(y)

Publikováno 30 březen 2010 - 18:08

Ahoj, pls jaké jsou SW požadavky na to, aby v Urwigu fungovalo zadávání zón v mapě? Mě se zobrazí jen bílé pozadí a na něm zóny, mapový podklad chybí. V historii fóra jsem se dočetl, že je to verzí IE. Windows XP sp2 + IE 6.0 je málo? Dík.
  • 0

#85 Dpman

Dpman

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 398 příspěvků(y)

Publikováno 30 březen 2010 - 23:02

Bylo by prakticky možné vytvořit cartrige tak aby byla třeba pro běžné lovce FTF jiná než pro ostatní? Cartrige se přece stahuje na nick. Jde o to aby běžný FTFkař musel jít trasu třeba 5x delší než ostatní ale dostal se ke stejnému cíli.
  • 0

#86 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 30 březen 2010 - 23:15

to je nádherná myšlenka :e) jde to udělat celkem snadno. dva způsoby, první je asi jednodušší. 1. uděláš dvě sady zón, první bude pro FTFkaře, druhá pro "obyčejné lidi". finálová zóna s keškou bude stejná. na těch zónách nadefinuješ eventy tak, že ty FTF zóny budou hrát jen mezi sebou, a ty obyčejné taky jen mezi sebou. v podstatě jako kdybys vyráběl dvě různé cartridge najednou. jenom v poslední zóně z každé té skupiny bude "vypiš zprávu a aktivuj finálovou společnou zónu" stejné. všechny zóny na začátku necháš neaktivní a potom v OnStart ("při spuštění cartridge" ?) uděláš podmíněnej blok, kde bude podmínka "Hráč.Jméno = JedenFtfkař NEBO Hráč.Jméno = DruhýFtfkař (......)" a v té větvi bude "aktivuj zónu prvniFTFzona" a v té druhé větvi bude "aktivuj zónu prvniNormalniZona" 2. založíš si proměnnou JsemFTFkar, a v OnStartu stejnou velikou podmínkou nastavíš, že když Hráč.Jméno je jedno z těch vyjmenovaných, tak JsemFTFkar nastavíš na 1, a jinak nastavíš na 0 a pak v každé zóně nebo v každé události, kde chceš FTFkaře poslat jinam, tak prostě přidáš podmíněnou větev, a na podmínku "JsemFTFkar = 1" uděláš něco jiného než na tu druhou .....další způsob je udělat to těžší ne podle nicku, ale třeba první týden po zveřejnění.
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#87 Dain & Olik

Dain & Olik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3 704 příspěvků(y)

Publikováno 30 březen 2010 - 23:22

xvici napsal/a:
Ahoj, pls jaké jsou SW požadavky na to, aby v Urwigu fungovalo zadávání zón v mapě?
Mě se zobrazí jen bílé pozadí a na něm zóny, mapový podklad chybí. V historii fóra jsem se dočetl, že je to verzí IE.
Windows XP sp2 + IE 6.0 je málo?
Dík.


ten ie6 je vylozene spatnej. nainstaluj si něco jinyho.
  • 0

#88 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 31 březen 2010 - 7:49

Dpman napsal/a:
Bylo by prakticky možné vytvořit cartrige tak aby byla třeba pro běžné lovce FTF jiná než pro ostatní?
Cartrige se přece stahuje na nick. Jde o to aby běžný FTFkař musel jít trasu třeba 5x delší než ostatní ale dostal se ke stejnému cíli.


Ale no tak, nebuď te na toho Benja5 tak zlí :D
  • 0

#89 Dain & Olik

Dain & Olik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 3 704 příspěvků(y)

Publikováno 31 březen 2010 - 10:07

... ale no tak si tu cartridge stahne na jinej nick :D
  • 0

#90 xvici

xvici

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2010 - 22:03

Ahoj, vytvářím v Urwigu jednu cartridge a při testování v terénu na OpenWIGu jsem zjistil, že nelze zobrazit Odemykací kód. Vytvořil jsem proto úplně elementární testovací Cartridge, která po spuštění odstartuje 10s časovač po jehož doběhnutí nastavím cartridge za splněnou a zobrazím hlášku s odemykacím kódem. Toto jsem vytvořil jak v Urwigu, tak ve Wherigo Builder. Výsledek: Urwigo + PC emulator = OK Urwigo + OpenWIG = java.lang.StringIndexOutOfBoundsException WBuilder + PC emulator = OK WBuilder + OpenWIG = OK Máte někdo prosím nápad, kde je zakopán pes? V Urwigu? V OpenWIGu? Můžete to pls někdo otestovat na Garminu? Všechny testovací soubory jsou v příloze. Díky, xvici

Přiložený soubor (y)


  • 0

#91 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2010 - 22:07

xvici napsal/a:
Ahoj,

vytvářím v Urwigu jednu cartridge a při testování v terénu na OpenWIGu jsem zjistil, že nelze zobrazit Odemykací kód.

Vytvořil jsem proto úplně elementární testovací Cartridge, která po spuštění odstartuje 10s časovač po jehož doběhnutí nastavím cartridge za splněnou a zobrazím hlášku s odemykacím kódem. Toto jsem vytvořil jak v Urwigu, tak ve Wherigo Builder.

Výsledek:
Urwigo + PC emulator = OK
Urwigo + OpenWIG = java.lang.StringIndexOutOfBoundsException
WBuilder + PC emulator = OK
WBuilder + OpenWIG = OK

Máte někdo prosím nápad, kde je zakopán pes? V Urwigu? V OpenWIGu? Můžete to pls někdo otestovat na Garminu?

Všechny testovací soubory jsou v příloze.

Díky,

xvici


Napiš to do vlákna k OpenWIGu. Jinak zkoušel jsi vypnout šifrování a maskování textů a identifikátorů?
  • 0

#92 xvici

xvici

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2010 - 22:44

Maxinoha napsal/a:

xvici napsal/a:
Ahoj,

vytvářím v Urwigu jednu cartridge a při testování v terénu na OpenWIGu jsem zjistil, že nelze zobrazit Odemykací kód.

Vytvořil jsem proto úplně elementární testovací Cartridge, která po spuštění odstartuje 10s časovač po jehož doběhnutí nastavím cartridge za splněnou a zobrazím hlášku s odemykacím kódem. Toto jsem vytvořil jak v Urwigu, tak ve Wherigo Builder.

Výsledek:
Urwigo + PC emulator = OK
Urwigo + OpenWIG = java.lang.StringIndexOutOfBoundsException
WBuilder + PC emulator = OK
WBuilder + OpenWIG = OK

Máte někdo prosím nápad, kde je zakopán pes? V Urwigu? V OpenWIGu? Můžete to pls někdo otestovat na Garminu?

Všechny testovací soubory jsou v příloze.

Díky,

xvici


Napiš to do vlákna k OpenWIGu. Jinak zkoušel jsi vypnout šifrování a maskování textů a identifikátorů?



Matejcik mě už nasměroval, že je to chyba OpenWIGu resp kahlua a vzniká prý neošetřeným zkracováním kódu na délku 15 znaků - a testovací cartridge mají kód "builder" nebo "none", což je kratší. Jenom to nevysvětluje, proč to ve WBuilderu fungovalo.

Rychlý experiment s ruční editací completion code přímo v GWC souboru to potvrdil. Chyba zmizí.

Díky všem za pomoc.
  • 0

#93 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 08 duben 2010 - 22:50

xvici napsal/a:
Matejcik mě už nasměroval, že je to chyba OpenWIGu resp kahlua a vzniká prý neošetřeným zkracováním kódu na délku 15 znaků - a testovací cartridge mají kód "builder" nebo "none", což je kratší. Jenom to nevysvětluje, proč to ve WBuilderu fungovalo.


V WBuilderu ti to fungovalo, protože se tam odemykací kód nezkracuje - což pak způsobuje problémy hráčům při odemykáni dohrané wherigo, protože portál wherigo.com při stahování cartridge hráči chybně generuje obvykle 16 místný kód kterým pak cartridge nejde odemknout.
URWIGO tento 16 místný kód zkracuje na 15 místný kterým je již pak možné cartridge na wherigo.com odemknout.

Problémy v emulátoru jsem osobně nezaznamenal - budu informovat YourSelfa
  • 0

#94 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 18 duben 2010 - 20:53

Možná že už to tu někde zaznělo. A asi se to netýká pouze URWIGA. Zjistil jsem, že pokud provedu download hry z wherigo.com, tak se úvodní text a popis startu nenačte z dříve uplodovaného gwz souboru, ale přímo ze stránky wherigo.com. Jde mi o použití diakritiky. Zatímco na www.wherigo.com nevadí a je zobrazena správně, tak v playeru v Oregonu jsou znaky s diakritikou nahrazeny otazníkem. Neboli musím texty na wherigo.com psát bez háčků a bez čárek. Je to tak ? Doufám, že jsem se vyjádřil srozumitelně. Děkuji
  • 0
Není důležité zůčastnit se, ale zvítězit. J.B.

#95 Mikdev

Mikdev

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 18 duben 2010 - 21:16

Potřeboval bych poradit. Jednoduchá testovací kartridž v Urwigo. Osahuje jen po spuštění přesunutí věci do hráče. Stejné je to i když tam udělám jednu zónu a věc přemístím do zóny. Když u věci do události "Po odkliknutí" dám vstup, na Oregonu se mi nezobrazí. Na OpenWig funguje. Jde nějak zobrazit vstup po odkliknutí věci? Na Oregonu. Díky za každou radu.
  • 0

#96 xvici

xvici

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 příspěvků(y)

Publikováno 18 duben 2010 - 21:57

Mikdev napsal/a:
Potřeboval bych poradit. Jednoduchá testovací kartridž v Urwigo.

Osahuje jen po spuštění přesunutí věci do hráče. Stejné je to i když tam udělám jednu zónu a věc přemístím do zóny.

Když u věci do události "Po odkliknutí" dám vstup, na Oregonu se mi nezobrazí. Na OpenWig funguje.

Jde nějak zobrazit vstup po odkliknutí věci? Na Oregonu.

Díky za každou radu.


Ahoj,

s tvým problémem ti bohužel neporadím, ale čelím řadě podobných problémů. Napadá mě, jestli by nestálo za to vytvořit (třeba při projektu Urwigo nebo Geocaching.cz) nějakou wiki nebo samostatné fórum na sdílení postupů, jak napsat cartridge tak, aby fungovaly i na Oregonech... Tenhle thread tady je fajn, ale přecejen mi přijde, že jeden thread není co se přehlednosti týče úplně ono. Nebo snad už něco existuje?

Například jsem zjistil, že pokus o zobrazení textové zprávy v onRestore události na Oregonu způsobí, že cartridge vůbec nejde načíst. A další...

Našel jsem jen http://wherigobuilder.wikispaces.com/ a ta se zdá být dost neaktualizovaná, trochu jinak zaměřená a dost stránek je zamčených.
  • 0

#97 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 19 duben 2010 - 7:40

Mikdev napsal/a:
Jde nějak zobrazit vstup po odkliknutí věci? Na Oregonu.

Patrně se ptáš na událost OnClick, česky je to v URWIGO přeloženo jako Při kliknutí. Když na tento příkaz v Urwigu najedeš, tooltip nápověda ti zobrazí: "Není vyvoláno na všech zařízeních, nedoporučuje se používat". Takže tuto událost prostě nepoužívejte. Řešilo se to na internetu již mnohokrát. Stejně tak nepoužívejte Příkazy u zóny.

Řešení je jednoduché - přidej ke věci příkaz a na něj již událost navázat jde bez problému.

xvici napsal/a:
Našel jsem jen http://wherigobuilder.wikispaces.com/ a ta se zdá být dost neaktualizovaná, trochu jinak zaměřená a dost stránek je zamčených.

Zamčená je jen home stránka, ostatní jdou editovat. Musíš požádat o přístup.
  • 0

#98 xvici

xvici

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 7 příspěvků(y)

Publikováno 19 duben 2010 - 19:35

me2d09 napsal/a:

xvici napsal/a:
Našel jsem jen http://wherigobuilder.wikispaces.com/ a ta se zdá být dost neaktualizovaná, trochu jinak zaměřená a dost stránek je zamčených.

Zamčená je jen home stránka, ostatní jdou editovat. Musíš požádat o přístup.


Pro čtenáře tématu:
http://wiki.geocachi.../Tvorba_Wherigo
  • 0

#99 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 21 duben 2010 - 20:02

Uploadoval jsem GWZ soubor na wherigo.com. Při downloadu mi to píše: System.Web.Services.Protocols.SoapException: System.Web.Services.Protocols.SoapException: Server was unable to process request. ---> System.ApplicationException: Exception of type 'System.ApplicationException' was thrown. at Groundspeak.Wherigo.ZonesEngine.ZonesEngineDll.LuaDoFile(String filename) at Groundspeak.Wherigo.ZonesLinker.ZonesLinker.CreateZonesFile(String luaFilename, String binaryFilename, String cartridgeId, String playerName, Int64 playerId, String completionCode, DeviceType targetDevice, EngineVersion engineVersion, Boolean bObfuscate) at Groundspeak.Wherigo.ZonesLinker.ZonesLinker.CreateZonesFile(String luaFilename, String binaryFilename, String cartridgeId, String playerName, Int64 playerId, String completionCode, DeviceType targetDevice, EngineVersion engineVersion) at Wherigo.CartridgeService.ExtractCompileCartridgeWithMetaData(GWZMetaData gwzMetaData, String gwzFilename, String cartridgeId, Int64 playerId, String playerName, DeviceType deviceType, String completionCode, String binaryFilename) at Wherigo.CartridgeService.GetCompiledCartridgeWithMetaData(GWZMetaData gwzMetaData, String CartridgeFileName, String CartridgeId, Int64 PlayerId, String PlayerName, DeviceType deviceType, String CompletionCode) --- End of inner exception stack trace --- at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.ReadResponse(SoapClientMessage message, WebResponse response, Stream responseStream, Boolean asyncCall) at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.Invoke(String methodName, Object[] parameters) at Wherigo.GSPCartridgeService.CartridgeService.GetCompiledCartridgeWithMetaData(GWZMetaData gwzMetaData, String CartridgeFileName, String CartridgeId, Int64 PlayerId, String PlayerName, DeviceType deviceType, String CompletionCode) at cartridge_download.btnDownload_Click(Object sender, EventArgs e) Pomůže někdo prosím ? P.S. Ještě před 2 dny to šlo, nejde mi ani soubor, který před 2 dny šel
  • 0
Není důležité zůčastnit se, ale zvítězit. J.B.

#100 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 22 duben 2010 - 7:23

Jahn Brown napsal/a:
Pomůže někdo prosím ?
P.S. Ještě před 2 dny to šlo, nejde mi ani soubor, který před 2 dny šel


Teď jsem to zkusil a fungovalo to naprosto bez problému.
22.4.2010 8:17 prohlížeč Opera 10.51
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama