Přejít na obsah


Fotka

Technická podpora URWIGO


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
187 odpovědí na toto téma

#61 ZCh

ZCh

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 příspěvků(y)

Publikováno 24 únor 2010 - 23:49

Sutech napsal/a: není nutné, aby takto vytvořená zóna musela být podobně jako v oficiálním builderu dosti nelogicky čtvercová, klidně může být i kulatá...

Proč by měla být čtvercová zóna nelogická ?
Podle mne je to rozumný kompromis mezi co nejmenším počtem bodů, a tím počtem hran, vymezujících zónu (když jich bude mnoho, bude to výpočetně náročné pro player, tudíž cartridge bude asi reagovat pomaleji),
a mezi co největší plochou takto definované zóny.
Zónu, která by byla doopravdy kulatá, vlastně ani vytvořit nelze. Vždy to bude jen aproximace nějakým mnohoúhelníkem...
  • 0

#62 Sutech

Sutech

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 197 příspěvků(y)

Publikováno 24 únor 2010 - 23:56

Ale mně je to celkem jedno, klidně, at má zóna defaultně tvar králíčka Azurita, hlavně, když se bude dát v Urwigu vytvořit tímto jednoduchým způsobem :D. Narážel jsem pouze na fakt, že se vždy všichni absolventi kurzů wherigo, které jsem pořádal, divili, jak to, že zóny, které se vytvářejí pomocí středového bodu a vzdálenosti od něj, jsou čtvercové a ne LOGICKY, kulaté :). Jak mi bylo vysvětleno, LUA prostě tohle neumí, vždy by to byl jen polygon o velkém počtu bodů, takže dobrý, na tom absolutně netrvám, kosočtverec taky dobrej :).
  • 0

#63 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 8:26

Earwigo dela zony jako osmiuhelniky. Je to teda 2x vic bodu, ale nemyslim ze je to az takova hruza a pritom se to uz hodne podoba kruhu. A jeste se mi v Earwigo libilo to, ze pracuje s tim "nasim" formatem souradnic. Ale to je jen takovy maly povzdech a spis malinke prani (treba nekde v nastaveni vyber). Od doby co mam Urwigo jsem do Earwiga vlezl jen kdyz jsem hledal neco v mych predchozich pokusech. :)

Přiložené miniatury

  • zona.jpg

  • 0

#64 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 9:06

Vzdálenost k zóně Wherigo interně počítá (teď nemyslím OpenWig, ale ofiko Playery) tak, že spočítá vzdálenost ke všem segmentům (dvojice bodů, v osmiúhelníku je jich 8) a z nich vybere tu nejmenší (to už je snadné). Právě to počítání chvilku trvá a tak 8mibodová zóna zatěžuje váš přístroj skoro stejně jako dvě 4 bodové. Navíc v reálné situaci pozná hráč rozdíl jen málokdy, tvar zóny stejně na Coloradech nevidí, takže to moc význam nemá.
Závěr: používat co nejméně hraničních bodů.
  • 0

#65 Coyote.cz

Coyote.cz

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 19:38

Měl bych takový menší návrh. Bylo by možné přidat do okna emulátoru tlačítko refresh na zobrazení zón v mapě? Když změním pozici zóny navigace na změnu reaguje ale na mapě zůstane v původní poloze.
  • 0

#66 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 20:16

Emulátor je vytvořen Groundspeakem, takže do něj nic přidat nejde. Bohužel.
Existuje interní přikaz na refresh zóny v emulátoru, stačí po změně okrajových bodů zavolat:
WIGInternal.AttributeChangedEvent(zone, "Active" );
kde zone je identifikátor jakékoli aktivní zóny (ono to vždy refreshuje všechny).
POZOR: před publikováním tento příkaz odstranit, mohl by způsobovat nestabilitu.
  • 0

#67 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 21:19

Návrh (inspirovaný Earwigo): dát možnost ke každé zóně i k výchozím souřadnicím definovat alternativní, testovací polohu. Pro ladění by šlo používat testovací souřadnice (blízko domova, t.j. i v jiné krajině = nestačí jen posun) a třeba i blíž u sebe. Pro publikaci pak přepnout na "definitivní" polohy.
  • 0

#68 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 25 únor 2010 - 21:26

ProKesTom napsal/a:
Návrh (inspirovaný Earwigo): dát možnost ke každé zóně i k výchozím souřadnicím definovat alternativní, testovací polohu. Pro ladění by šlo používat testovací souřadnice (blízko domova, t.j. i v jiné krajině = nestačí jen posun) a třeba i blíž u sebe. Pro publikaci pak přepnout na "definitivní" polohy.


Myslím že jsou důležitější věci k řešení, pokud si chceš cartridge nejdřív testovat okolo baráku tak si namaluj zóny kolem něj, pak až cartridge odladíš tak jen změníš umístění zón - což je docela rychlý krok a pak stejně musíš jít cartridge minimálně jednou otestovat do finální lokality.
  • 0

#69 pichlik

pichlik

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 13 příspěvků(y)

Publikováno 26 únor 2010 - 0:15

Pokud uploadnu cartrige na web a pokusim se stahnout skonci to touto chybou

Error During Upload

System.Web.Services.Protocols.SoapException: System.Web.Services.Protocols.SoapException: Server was unable to process request. ---> System.ApplicationException: Exception of type 'System.ApplicationException' was thrown. at Groundspeak.Wherigo.ZonesEngine.ZonesEngineDll.LuaDoFile(String filename) at Groundspeak.Wherigo.ZonesLinker.ZonesLinker.CreateZonesFile(String luaFilename, String binaryFilename, String cartridgeId, String playerName, Int64 playerId, String completionCode, DeviceType targetDevice, EngineVersion engineVersion, Boolean bObfuscate) at Groundspeak.Wherigo.ZonesLinker.ZonesLinker.CreateZonesFile(String luaFilename, String binaryFilename, String cartridgeId, String playerName, Int64 playerId, String completionCode, DeviceType targetDevice, EngineVersion engineVersion) at Wherigo.CartridgeService.ExtractCompileCartridgeWithMetaData(GWZMetaData gwzMetaData, String gwzFilename, String cartridgeId, Int64 playerId, String playerName, DeviceType deviceType, String completionCode, String binaryFilename) at Wherigo.CartridgeService.GetCompiledCartridgeWithMetaData(GWZMetaData gwzMetaData, String CartridgeFileName, String CartridgeId, Int64 PlayerId, String PlayerName, DeviceType deviceType, String CompletionCode) --- End of inner exception stack trace --- at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.ReadResponse(SoapClientMessage message, WebResponse response, Stream responseStream, Boolean asyncCall) at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.Invoke(String methodName, Object[] parameters) at Wherigo.GSPCartridgeService.CartridgeService.GetCompiledCartridgeWithMetaData(GWZMetaData gwzMetaData, String CartridgeFileName, String CartridgeId, Int64 PlayerId, String PlayerName, DeviceType deviceType, String CompletionCode) at cartridge_download.btnDownload_Click(Object sender, EventArgs e)

edit: podezreni mam na toto uskupeni viz. priloha

vyreseno, problem zpusoboval prikaz na zjisteni verze cartrige a jeji vypsani v dialogu"Malleus ates.verze"

Přiložené miniatury

  • chyba_8.jpg

  • 0

#70 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 26 únor 2010 - 13:02

Maxinoha napsal/a:

ProKesTom napsal/a:
Návrh (inspirovaný Earwigo): dát možnost ke každé zóně i k výchozím souřadnicím definovat alternativní, testovací polohu. Pro ladění by šlo používat testovací souřadnice (blízko domova, t.j. i v jiné krajině = nestačí jen posun) a třeba i blíž u sebe. Pro publikaci pak přepnout na "definitivní" polohy.


Myslím že jsou důležitější věci k řešení, pokud si chceš cartridge nejdřív testovat okolo baráku tak si namaluj zóny kolem něj, pak až cartridge odladíš tak jen změníš umístění zón - což je docela rychlý krok a pak stejně musíš jít cartridge minimálně jednou otestovat do finální lokality.


Skoda, tohle se mi v earwigo taky libilo.
  • 0

#71 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2010 - 10:02

Tak po posledni aktualizaci Urwiga mi nejde otevrit rozdelane projekty, hlaska: Chyba pri otevirani projektu. :(
  • 0

#72 YourSelf

YourSelf

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 27 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2010 - 11:20

marram napsal/a:
Tak po posledni aktualizaci Urwiga mi nejde otevrit rozdelane projekty, hlaska: Chyba pri otevirani projektu. :(

Dnes okolo 9:00 jsem provedl opravu, pokud se chyba stale projevuje, prosim o problemovy .urwogo cartridge na mail: apps (zavinac) yourself.cz .
  • 0

#73 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2010 - 11:24

YourSelf napsal/a:

marram napsal/a:
Tak po posledni aktualizaci Urwiga mi nejde otevrit rozdelane projekty, hlaska: Chyba pri otevirani projektu. :(

Dnes okolo 9:00 jsem provedl opravu, pokud se chyba stale projevuje, prosim o problemovy .urwogo cartridge na mail: apps (zavinac) yourself.cz .


Vynikajici, muj problem vyresen a cartridge jede. Diky, skvela prace.
  • 0

#74 Chmelda

Chmelda

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 32 příspěvků(y)

Publikováno 06 březen 2010 - 10:56

Drbka - pokud si blbec v urwigo buildru zavřu okno Vlastnosti, Diagramové akce nebo Objekty a vlastnosti, tak je uvidím až při novém spuštění buildru. Zavřít jde: floating a dvojklik na horní liště.
  • 0

#75 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 16 březen 2010 - 23:41

Asi chyba v URWIGO: po vstupu do zóny vyvolám zadání VSTUPu, např. kontrolního čísla z keše. Pokud hráč vyjde ze zóny (což vyvolá zprávu), dojde k pádu WherIGo. Ošetření chyb vstupu nepomáhá. Viz přiložená cartridge.

Přiložený soubor (y)


  • 0

#76 Vinoteka

Vinoteka

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 17 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 13:00

ProKesTom napsal/a:
Asi chyba v URWIGO: po vstupu do zóny vyvolám zadání VSTUPu, např. kontrolního čísla z keše. Pokud hráč vyjde ze zóny (což vyvolá zprávu), dojde k pádu WherIGo. Ošetření chyb vstupu nepomáhá. Viz přiložená cartridge.


Zkusil jsem to naprogramovat u sebe a funguje... buď Tě to drží na zadávání "1" nebo při vystoupení ze zóny je vyvolána chyba vstupu a může buď znovu zadat 1 nebo skončit...

Přikládám svoje Urwigo... zkus to porovnat se svým.
Možná dotaz patří do jiné sekce ;)

Přiložený soubor (y)


  • 0

#77 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 13:59

Vinoteka napsal/a:
Zkusil jsem to naprogramovat u sebe a funguje...

Nojo, jenomže jsi tam nenaprogramoval to, co způsobuje pád: asynchronní vyvolání dialogu (v mém případě při odchodu ze zóny s otevřeným dotazem na zadání hodnoty).

Tohle by mi taky fungovalo. Jenomže to neřeší problém, že když hráč ze zóny odejde, nebo se jinak vyvolá nová zpráva, cartridge spadne. A odejít může - i nechtěně, prostě "družice se posunou".... znáš to.
  • 0

#78 matejcik

matejcik

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 389 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 14:06

YourSelf: myslíš že bys mohl udělat nějakou "ošulenou" verzi urwigo, která by uměla jenom převádět .urwigo na .lua a fungovala pod .NET 2.0? abych mohl zkoumat .urwigo cartridge tady bez přepínání do windows díky
  • 0
<reklama>OpenWIG - Wherigo player pro mobilní telefony</reklama>
"ty vaše kešky" jsou mi celkem ukradené :ep

#79 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 15:03

ProKesTom napsal/a:

Vinoteka napsal/a:
Zkusil jsem to naprogramovat u sebe a funguje...

Nojo, jenomže jsi tam nenaprogramoval to, co způsobuje pád: asynchronní vyvolání dialogu (v mém případě při odchodu ze zóny s otevřeným dotazem na zadání hodnoty).

Tohle by mi taky fungovalo. Jenomže to neřeší problém, že když hráč ze zóny odejde, nebo se jinak vyvolá nová zpráva, cartridge spadne. A odejít může - i nechtěně, prostě "družice se posunou".... znáš to.


To co popisujes se mi stalo taky, zobrazi se dialog, a hrac odejde ze zony a pak se vrati. Zrejme se to snazi ten dialog pustit znovu a to se mu nelibi. Osobne sem to osetril promennou "zonaPOPRVE" a podminkou jeji nepravdivosti.
  • 0

#80 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 17 březen 2010 - 15:11

marram napsal/a:
To co popisujes se mi stalo taky, zobrazi se dialog, a hrac odejde ze zony a pak se vrati. Zrejme se to snazi ten dialog pustit znovu a to se mu nelibi. Osobne sem to osetril promennou "zonaPOPRVE" a podminkou jeji nepravdivosti.

Ne, nemusí se vrátit - stačí, když zónu opustí. Mám to u finálky a po opuštění zóny se s hráčem virtuální spoluhráč loučí - vyvolá zprávu. Jasně, můžu to loučení vyhodit - ale to není obecné řešení. Díval jsi se do toho .urwigo, co jsem přiložil?
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama