Jak to udělám v URWIGO?
#1
Publikováno 03 únor 2010 - 0:27
Více o aplikaci URWIGO se dozvíte na portálu www.urwigo.com.
Dotazy týkající se řešení technických chyb aplikace pokládejte ve vlákně Technická podpora URWIGO
#2
Publikováno 03 únor 2010 - 8:45
#3
Publikováno 03 únor 2010 - 9:02
local t, lat, lon, alt; local t = os.time(); if Env.Platform ~= "Vendor 1 ARM9" then t = t - 631065600; end --v promene t je počet sekund od 1989-12-31 lat = Player.ObjectLocation.latitude; lon = Player.ObjectLocation.longtitude; alt = Player.ObjectLocation.altitude.value; --lat, lon -> to je jasne, desetinna cisla --alt -> nadmorska vyska v metrechb ) v urwigo to jde, až bude vydáno někde se to objeví
#4
Publikováno 03 únor 2010 - 9:02
marram napsal/a:
URWIGO tu jeste neni, tak nez se to tu zahlti dotazy mam jeden lehce obecny, ale vlastne dost kokretni na URWIGO.
Je mozne ziskavat informace z GPS do nejake promenne? Datum, Cas, Polohu? Otazka se da rozlozit na dve casti, jde to ve whrigo vubec a kdyz tak jak na to v URWIGO? Dekuji.
Pro některé proměné, například vzdálenost k zóně vč. zaokrouhlení na celé metry URWIGO podporuje (použito v cartridge MarHanovy schody). S časem je to trochu složitější protože se vypočitává pro různé přístroje jinak, ale bude časem do URWIGA také zapracováno.
#5
Publikováno 03 únor 2010 - 11:02
#6
Publikováno 03 únor 2010 - 11:04
#7
Publikováno 03 únor 2010 - 11:07
PLAJ family napsal/a:
Sakra! To zas budou dlouhé večery.
Existuje nějaké podpora více jazykových verzí?
Nad tím jsme také uvažovali, ale dali jsme tomu nižší prioritu, takže v současné verzi to není.
#8
Publikováno 03 únor 2010 - 21:53
#9
Publikováno 03 únor 2010 - 22:08
#10
Publikováno 04 únor 2010 - 2:25
#11
Publikováno 04 únor 2010 - 3:55
#12
Publikováno 04 únor 2010 - 7:13
#13
Publikováno 04 únor 2010 - 8:08
Snad vše vysvětlí přiložený screenshot. Je třeba použít výraz spoj.Benjo5 napsal/a:
"text, hodnota proměnné A, text, hodnota proměnné B, text" Příklad "Zbývá ti 2:33 na dokončení úkolu."
Jak se to tedy prosím dá udělat?
#14
Publikováno 04 únor 2010 - 10:03
#15
Publikováno 04 únor 2010 - 10:08
#16
Publikováno 04 únor 2010 - 10:16
bobrb napsal/a:
Jak udelam cyklus? Rekneme, ze chci aby hrac zadal nejake cislo, ktera v terenu najde. Toto cislo je nastaveno jako hodnota do promenne "kod". Pokud ho zada spravne (tzn promenna "kod" je rovna spravne odpovedi) pak mu bez problemu ukazu cestu jak postupovat dal. Pokud ale zada siclo spatne (tzn promenna "kod" neni rovna spravne odpovedi) pak se chci vratit zpet na puvodni vstup a to opakovat dokud nezada spravnou odpoved
To je poměrně snadné, založíš si Vstup do kterého zpíšeš otázku. Oproti Buildru na toto nepotřebuješ proměnou protože urwigo umí porovnávat přímo zadanou odpověď.
Do Při získání odpovědi uděláš tento jednochý schript. Vložíš rozhodovací akci Když/jinak a v první větvi porovnáš výraz Odpověď s tvým číslem. Pokud hráč vloží jiné číslo vykoná se to co dáš do druhé větve.
#17
Publikováno 04 únor 2010 - 10:23
bobrb napsal/a:
A jeste co znamena chybova hlaska "Akce prekryva okno jine predchazejici akce." ?
Z tohoto výřezu ti to přesně neřeknu, ale nad tím máš nejspíš dialog bez zapnutého Bufferovat.
Pošli mi obrázek celého diagramu emailem.
#18
Publikováno 04 únor 2010 - 10:36
bobrb napsal/a:
Jak udelam cyklus? Rekneme, ze chci aby hrac zadal nejake cislo, ktera v terenu najde. Toto cislo je nastaveno jako hodnota do promenne "kod". Pokud ho zada spravne (tzn promenna "kod" je rovna spravne odpovedi) pak mu bez problemu ukazu cestu jak postupovat dal. Pokud ale zada siclo spatne (tzn promenna "kod" neni rovna spravne odpovedi) pak se chci vratit zpet na puvodni vstup a to opakovat dokud nezada spravnou odpoved
Domnívám se, že tazatel to myslel trochu jinak, než Maxinoha odpovídal.
Ve své cartridgi používám například následující techniku:
- při vstupu do zóny zviditelním postavu
- současně u postavy aktivuji příkaz nazvaný "Zeptat se postavy"
- tento příkaz obsahuje vstup
- vstup při získání odpovědi testuje, zda byla správná odpověď
--> ANO - pak provedu akce které umožňují hráči pokračovat dál (aktivuji/zviditelním další zónu, zaškrtnu splnění úkolu, dám mu předmět...) a současně deaktivuji příkaz "Otázka pro postavu"
--> NE - pak hráči hodím zprávu "To je ale blbě...." a hráč je donucen se postavy zeptat znova kliknutím na příkaz "Zeptat se postavy" (tzn. cyklus vůbec neprogramuji, ale hráč ho realizuje svým chováním)
#19
Publikováno 04 únor 2010 - 11:40
Aha tak ja mel v "pri ziskani odpovedi" jen zapsani hodnoty do promenne a porovnaval to v hlavnim skriptu, ale principialne je to vlastne jedno.Maxinoha napsal/a:
To je poměrně snadné, založíš si Vstup do kterého zpíšeš otázku. Oproti Buildru na toto nepotřebuješ proměnou protože urwigo umí porovnávat přímo zadanou odpověď.
Do Při získání odpovědi uděláš tento jednochý schript. Vložíš rozhodovací akci Když/jinak a v první větvi porovnáš výraz Odpověď s tvým číslem. Pokud hráč vloží jiné číslo vykoná se to co dáš do druhé větve.
Jde mi o to co napsat do te vetve kde se vyhodnoti ze zadany vyraz je nepravda. Pokud tam nezadam nic tak se mi ty dve vetve na konci spoji a hrac pokracuje at zadal do vstupu cokoliv
#20
Publikováno 04 únor 2010 - 11:47
Staci znovu pretahnout ten samy vstup do te zpravy v pravo.
10 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 10 návštěvníků 0 anonymních uživatelů