Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#341 RouLovci

RouLovci

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 příspěvků(y)

Publikováno 12 January 2011 - 15:07

Super, díky za technickou podporu. Už se těším, až sleze sníh :)
  • 0

#342 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 12 January 2011 - 16:32

mh.mail napsal/a:

Nando78 napsal/a:
1. Je mozne vo Wherigu kopirovat cele postavy?

Bohužel, nikoliv. Nelze kopírovat žádný celý objekt - zónu, postavu apod. Tohle možná by ještě stálo za to do Urwiga doimplementovat.

Nando78 napsal/a:
2. Mam cartridge naisanu v slovencine. Chcem ju mat v tej istej cartridgi aj v anglictine. Ako spravit, aby som nemusel kazdu polozku znovu vytvarat? Rad by som to tiez skopiroval a potom tu novu vetvu prelozil.

To nebude tak jednoduché. Přímá podpora není. Bude potřeba si vypomoci programátorskými postupy ve spolupráci s jazykem Lua a těch možností řešení je celá řada. Teoreticky mě napadá jedno, kde si budeš někde udržovat seznam všech textů v jednom i ve druhém (třetím, čtvrtém,...) jazyce, a potom podle nastavení nějaké proměnné vždycky před zobrazením změníš hodnotu zobrazované proměnné na příslušnou hodnotu.
Chce to už trošku programátorských zkušeností, jednoduchý návod mě nenapadá. Snad kromě tohoto - vytvořit samostatné jazykové mutace a v nich provést překlad všech textů. To je ale nepraktické při následných úpravách - musí se provést ve všech mutacích.


dakujem za vysvetlenie. obaval som sa, ze to nejde, ale cchel som si to overit. Nevadi.
S kopirovanim som to vyriesil docasne tak, ze takmer cely prikaz (command) pre postavu mam v Kdyz/jinak (if/ else) bublinke. Kdyz/jinak (if/ else) bublinke ide kopirovat aj medzi roznymi postavami.
  • 0

#343 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 19 January 2011 - 19:40

V jedné z posledních verzí URWIGO byla přidána podpora pro play anwhere. Pomůže URWIGO s přesunem zón a jiných objektů na skutečné souřadnice? Jak správně zadefinovat zóny?
  • 0

#344 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 19 January 2011 - 19:54

a) ne, zatím (je to docela složité a bylo by třeba přidělat spoustu věcí navíc)
b) doporučuji si stáhnout zdrojáky hry Whack a Lackey - v angličtině. V češtině doporučuji stáhnout zdrojáky CWG hide and seek (CZ), snažil jsem se okomentovat všechno možný, tak je to z toho snad i pochopitelné. Nesouvisí to s Urwigem, ale tohle si člověk stejně musí napsat sám.
  • 0

#345 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 27 January 2011 - 14:01

rad by som sa spytal, ci je mozne menit nejakym prikazom "Border points" zony v Urwigu? Inymi slovami tu istu zonu posunut o nieco dalej, blizsie a pod. Nieco ako posuvanie zon je myslim na prazskom Pacmanovi,ak sa nemylim.
  • 0

#346 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 27 January 2011 - 19:47

Stačí googlit na geocaching.com. Tam jsem se inspiroval pro řešení pohybu Bobíka.
  • 0

#347 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 27 January 2011 - 20:09

ProKesTom napsal/a:
Stačí googlit na geocaching.com. Tam jsem se inspiroval pro řešení pohybu Bobíka.

Prokesi, no to ale vyzera ako programovanie, zrejme Lua. V urwigu to nejde? ja som programovaci LAMA :(
  • 0

#348 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 27 January 2011 - 20:30

Nando78 napsal/a:
Prokesi, no to ale vyzera ako programovanie, zrejme Lua. V urwigu to nejde? ja som programovaci LAMA :(

Správný postřeh. Ale zbytek cartridge můžeš mít v URWIGO. Tohle vložíš jako "Uživatelské funkce" a pak to prostě z URWIGO zavoláš (vložíš "Uživatelský kód" s názvem funkce a parametrem, kterým je azimut posunu).
Neboj, ono to programování zase není tak hrozné. Já jsem to pro svoje účely trochu upravil. Např. mám pevně definovanou velikost kroku a posouvaná zóna má pevně danou velikost a tvar. Ona se fakticky znova zadefinuje - pokud jde o její body. Po každém posunu je nutné dát znovu zobrazit tu zónu.
  • 0

#349 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 08 February 2011 - 14:27

1. Lze si v Urwigo koknuot zaznam hrani wherigo cartridge? 2. jestli ne, v cem si to muzu kouknout 3. Predpokladam, ze jde o .gwl soubor
  • 0

#350 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1146 příspěvků(y)

Publikováno 08 February 2011 - 19:35

Nando78 napsal/a:
1. Lze si v Urwigo koknuot zaznam hrani wherigo cartridge?
2. jestli ne, v cem si to muzu kouknout
3. Predpokladam, ze jde o .gwl soubor


GWL soubor otevřeš v poznámkovém bloku nebo v jakémkoliv textovém editoru.
  • 0

#351 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 08 February 2011 - 20:04

Myslím, že Nando78 si představoval spíš zobrazení GWL nad mapou, podobně jak si zobrazíš .gpx v mapsource. Čili by vyhovoval např. převod .gwl na .gpx. To 1) v URWIGO nejde (má jiný účel), 2) zatím asi v ničem, 3) ano, viz Maxinoha. Už několik dní nad takovým převodníkem uvažuji. Samotný převod by nebyl složitý, ale neumím to osadit do přívětivého vzhledu - udělat dialog pro výběr vstupního souboru apod.
  • 0

#352 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1146 příspěvků(y)

Publikováno 08 February 2011 - 21:22

ProKesTom napsal/a:
Myslím, že Nando78 si představoval spíš zobrazení GWL nad mapou, podobně jak si zobrazíš .gpx v mapsource. Čili by vyhovoval např. převod .gwl na .gpx. To 1) v URWIGO nejde (má jiný účel), 2) zatím asi v ničem, 3) ano, viz Maxinoha.
Už několik dní nad takovým převodníkem uvažuji. Samotný převod by nebyl složitý, ale neumím to osadit do přívětivého vzhledu - udělat dialog pro výběr vstupního souboru apod.


On již existuje, ale me2d09 jej nikdy nezpřístupnil veřejnosti a dokonce ani já nebyl vyvolený :-(
  • 0

#353 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 08 February 2011 - 21:25

Jo, skusim se zeptat jinak. Kacer projede wherigovku. Ta mu v treti zone spadne. Muzu se nejak dostat k datum, co se stalo?
  • 0

#354 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 08 February 2011 - 21:40

Tohle všechno původně mělo být funkční na wherigo.info - a ještě mnohem víc. Zobrazení nad mapou jsem koénkrétně nepsal já, ale RangerFox, já dělal statistiky z GWL. Ale celé to na několik let upadlo do zapomnění a jak tak koukám tak zrovna zobrazení nad mapou již není funkční. Nevylučuju že to někdy doděláme, ale rozhodně nic neslibuju. Pokud spadne WIG, tak to je většinou uloženo jinde než v gwl. Na oregonech je to soubor X:\Wherigo\Logs\WherigoLog.log (to v případě že oregon vyhodí chybu) a nebo to není uloženo nikde (to v případě že oregon vytuhne a vybledne - proužkatá obrazovka). V gwl pak najdeš co se tou dobou dělo v cartridge. Na WhereYouGo je to vše v souboru gwl.
  • 0

#355 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1146 příspěvků(y)

Publikováno 08 February 2011 - 21:40

Nando78 napsal/a:
Jo, skusim se zeptat jinak.
Kacer projede wherigovku.
Ta mu v treti zone spadne.

Muzu se nejak dostat k datum, co se stalo?


SORRY, jsem se uklikl o jedno talčítko vedle - upravit a citovat jsou hned vedle sebe.

Ano, otevřeš GWL soubor a uvidíš v něm co hráč vše dělal.
Pokud hra spadne chybou cartridge tak ve většině případech poznáš proč to padá.
Pokud hra padne vinou přehrávače, tak poznáš prd i když si u Garminu můžeš zobrazit jejich log.

log GWL kdy poznáš prd:
20110117205141|50.09715|14.50629|244.860|3.095|MessageBox:Show - Tak to beru.
20110117205142|50.09715|14.50629|244.860|3.100|MessageBox:Callback - [Button1] Executing callback script
20110117205142|50.09715|14.50629|244.860|3.100|ShowScreen - Main Screen
20110117205143|50.09715|14.50629|244.861|3.105|ZCartridge:Stop

a ani log garmina ti nepomůže:
Mon Jan 17 20:51:42 2011 WARN [Engine]: ProcessLocation(): Lua method call failed. Wherigo.lua:1829: bad argument #1 to 'ipairs' (table expected, got boolean)
Mon Jan 17 20:52:24 2011 INFO [Engine]: Logging level changed from 2 to 3

  • 0

#356 me2d09

me2d09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 174 příspěvků(y)

Publikováno 08 February 2011 - 21:46

Tak zobrazení nad mapou jde, a hned dvěma způsoby:
a) od RangerFoxe
b) od zbycz
  • 0

#357 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 09 February 2011 - 20:02

me2d09 napsal/a:
Tak zobrazení nad mapou jde, a hned dvěma způsoby:
a) od RangerFoxe
b) od zbycz

Dík za info. Na FF mi nechodí ani jeden, na IE a GCH oba. Jenom ten od RangerFoxe mi zobrazí od počátku do prvního vypnutí, pak ne. Ten od ZBYCZ trasu jaksi rozsegmentuje a zobrazí jen jeden segment - bez dalšího dělení a možnosti zvolit jiný / další segment. Ale možná jsem jen něco nepochopil a špatně nastavil.
EDIT: po odmazáníprvní části zmíněného logu - až do pádu GPS - už zobrazovač od RangerFoxe zobrazuje zřejmě celý zbytek, přestože tam též došlo k vypnutí GPS. Šlo ale o záměrné vypnutí, ne pád. Jestli bych mohl mít prosbu na autora, hodily by se tačítka posouvající čas nebo polohu o jeden krok - bez nutnosti přepínat mezi ovládacími panely a bez nutnosti klikat do mapy. Pokud jsou ty body v mapě blízko, těžko se vybírá ten "další". Ale jinak je to moc šikovná věcička! Do WIKI s odkazem!
  • 0

#358 randir

randir

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 příspěvků(y)

Publikováno 10 February 2011 - 11:39

Zdravím, má také jeden dotaz pokud můžu ;) Hledal jsem to tady i na fóru gc.com, ale nenašel, takže pokud jsem se blbě koukal, omlouvám se předem. Lze nějak používat dynamicky definované proměnné? Příklad - Úkolem je posbírat v několika zónách několik předmětů (klasika). Na zvednutí předmětu jsem si chtěl udělat funkci, kterou budu volat z každého předmětu, když si na něj kliknu. Problém ale je jak do příkazu "Přesuň" dostat na levou stranu proměnnou do které jsem si předtím vložil jméno dané zóny ... Něco podobného jsem našel, že řešil Sutech někde na 3. nebo 4. stránce téhle diskuse, ale tam to bylo o čase, nebo o čem ... Tam se to nějak vyřešil použitím systémových proměnných a "uživatelského výrazu", takže vlastně by mi stačilo, jestli někdo nevíte kde se dá najít seznam syst. proměnných a jejich popis ... teda pokud něco takového existuje??? Předem díky!
  • 0

#359 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 10 February 2011 - 13:41

@randir: Mohl bys, prosím, přesněji specifikovat podstatu dotazu? Případně vložit fragment kódu a napsat, co kam chceš dostat? Třeba ti pak dokážu poradit.
  • 0

#360 randir

randir

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 příspěvků(y)

Publikováno 10 February 2011 - 14:08

Zjednodušeně šlo o to, abych mohl přemisťovat předměty mezi zónami tak jak se mi zrovna zachce. Tj. aby bylo možné jakýkoli předmět zanechat v jakékoli zóně a zase ho z zvednout a přenést jinam ... No a abych na tohle měl prostě obecnou funkci do které dám jen vstupní parametry, tj. "jméno předmětu" a "název zóny" ... a jak tohle udělat v urwigo ... V jednom příspěvku od me2d09 na téhle stránce, kde má odkazy na stažení zdrojovejch kódů, jsem pochopil jak to udělat přímo v LUA, ale teď jsem se zasekl na tom jak to spojit ... LUA a urwigo ... jak spojit funkci, která očekává parametr a jak jí tento parametr předat přes objekty v urwigu ... ????
  • 0




1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama