Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#321 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 27 listopad 2010 - 23:03

To jo, s tim souhlasim. V jedne me wig to cloveka navadelo do stredu krizovatky, ktera byla vlevo vepredu. Stacilo ovsem jit rovne dopredu a prisel by do zony. Otazka tedy je, jak se to pocita ve wherigo?
  • 0

#322 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 28 listopad 2010 - 8:54

Nando78 napsal/a:
To jo, s tim souhlasim. V jedne me wig to cloveka navadelo do stredu krizovatky, ktera byla vlevo vepredu. Stacilo ovsem jit rovne dopredu a prisel by do zony. Otazka tedy je, jak se to pocita ve wherigo?

Player neustále počítá, který bod zóny je k hráči nejblíž a na tento bod naviguje. Pokud tedy je k tobě nejblíž střed křižovatky, naviguje tě tam. Pokud popojdeš tak, aby nejbližší bod byl ten "rovně dopředu", pak tě na něj bude navigovat. Tvar zóny je někdy (výjimečně) vhodné přizpůsobit situaci, aby to nenavigovalo do nebezpečných míst. Ovšem tím roste složitost výpočtů a playeru narůstá zátěž a o to méně zón snese. Proto je lepší zóny nechat pokud možno jednoduché, ale při lovu toto vědět a jít "rozumným směrem, přibližně ve směru šipky".
  • 0

#323 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 28 listopad 2010 - 11:35

ProkesTom dik, kouknu se jak to mam. Ted vim jak dizajnovat zony. Pro mne velmi zajimava informace. Dik :)
  • 0

#324 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 29 listopad 2010 - 19:01

Pls, asi jsem slepy, ale kde lze v urwigu udelat ukladani gwl souboru. Pls co nejkonkretneji. Dik
  • 0

#325 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 29 listopad 2010 - 20:25

Nando78 napsal/a:
Pls, asi jsem slepy, ale kde lze v urwigu udelat ukladani gwl souboru. Pls co nejkonkretneji. Dik

Ve vlastnostech cartridge (Zobrazit > Cartridge) zaškrtnout checkbox "Logovat".
  • 0

#326 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 30 listopad 2010 - 20:41

mh.mail napsal/a:

Nando78 napsal/a:
Pls, asi jsem slepy, ale kde lze v urwigu udelat ukladani gwl souboru. Pls co nejkonkretneji. Dik

Ve vlastnostech cartridge (Zobrazit > Cartridge) zaškrtnout checkbox "Logovat".

diky :)
  • 0

#327 MirecXP

MirecXP

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 9 příspěvků(y)

Publikováno 01 prosinec 2010 - 10:10

Zacal som sa viac zaoberat tvorbou WIG, URWIGO vyzera ako najlepsia volba, velmi ocenujem pracu autorov.

Na zaciatok mam dotaz na funkciu "Distance to a zone". Pisal som to aj na gc.com forum: http://forums.ground...dpost&p=4546332
tak dufam nebude vadit duplicita.

Ked pouzijem tuto funkciu v podmienke if/else s volbou inside, tato vetva mi neprejde aj ked stojim v zone. Skusal som aj moznosti "in proximity" a "in distance", s rovnakym vysledkom.

Kde robim chybu?

Přiložené miniatury

  • distancetozone.png

  • 0

#328 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 01 prosinec 2010 - 11:33

neviem sice odpoved na ten retazec, ale podobnu funkcnost dosiahnes ak das, aby sa ti dana uloha objavila "On enter" do zony a zmizla "On exit". ale to je len tip :)
  • 0

#329 MirecXP

MirecXP

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 9 příspěvků(y)

Publikováno 01 prosinec 2010 - 11:39

Dakujem za odpoved. Ano zatial to pouzivam tak, pripadne som si vytvoril flag pre kazdu zonu a nastavim ho "on enter" a zrusim "on exit". Tento flag potom porovnavam v podmienke. Ta funkcia "Distance to a zone" mi pripadala ako priamociare riesenie s viacerymi moznostami, len ju zrejme zle pouzivam, ked nerobi to co cakam. :(
  • 0

#330 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 15 prosinec 2010 - 13:02

v pondeli jsem prosel Brouckuv vylet do 15ho stoleti. Na Garmine mi pri vstupe do zony pipal, na Satio + openwig mi prehral zvuk. Jak to lze udelat v Urwigu tyhle odlisne zvuky?
  • 0

#331 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 15 prosinec 2010 - 13:12

Nando78 napsal/a:
v pondeli jsem prosel Brouckuv vylet do 15ho stoleti. Na Garmine mi pri vstupe do zony pipal, na Satio + openwig mi prehral zvuk.
Jak to lze udelat v Urwigu tyhle odlisne zvuky?


Obvykle se to dělá tak, že oba zvuky dáš do jednoho média (viz. obrázek)

Přiložené miniatury

  • zvuk.jpg

  • 0

#332 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 15 prosinec 2010 - 13:32

hmm, dik a Oregon to jako ustoji? zajimave :) vyskousim :)
  • 0

#333 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 15 prosinec 2010 - 19:26

Nando78 napsal/a:
hmm, dik a Oregon to jako ustoji? zajimave :) vyskousim :)

Když cartridge stahuješ z WEBu, tak volíš pro jaký přáístroj. A do výsledku ti WEB uloží jen ten tvuk, který tomu přístroji odpovídá. Pokud použiješ lokálně přeloženou cartridge s volbou "univerzální", tak to někdy dělá problémy (třeba se nepřehraje nic). Nějaké pravidlo, kdy to nefunguje, jsem nenašel (nebo zapomněl?).
  • 0

#334 MirecXP

MirecXP

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 9 příspěvků(y)

Publikováno 16 prosinec 2010 - 11:44

Na prvy pokus mi prehravanie WAV zvuku neslo, teraz som sa trochu pohral so zvukmi, kedze nikde som nenasiel ziadne podrobne info, podelim sa s vami. Skusal som OpenWIG 0.4.1 v Sony Ericsson C510, Nokia 6303 a Nokia E52.

Nakoniec som zistil, ze mi zvuk neslo nikde prehravat, lebo bol vo formate ADPCM.

Vyrobil som si zvuk v roznych formatoch: PCM16bit, MP3 (VBR,ABR,CBR), ADPCM / 22,32,44kHz. Jedine zvuk PCM-44kHz mal viac ako 500kB, ostatne boli mensie.

Okrem ADPCM fungovali vsetky, az na problemy v Nokia 6303 - OpenWIG vyhodil pri prehravani najvacsieho PCM-44kHz OutOfMemory a niektore zvuky po tom uz nesli prehravat vobec (zaujimave ze niektore stale isli).

Co som si este vsimol bola rozna odozva na pomalsich telefonoch (C510,N6303). Neplatilo to vzdy, ale vacsinou to vyzeralo tak, ze CBR zvuky sa zacali prehravat velmi rychlo, VBR,ABR a PCM zvuky mali oneskorenie niekolko sekund.

Ak to niekoho zaujima, tu je link na test vo fromate GWZ: http://dl.dropbox.co...9/SoundTest.gwz
  • 0

#335 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 11 leden 2011 - 15:37

1. Je mozne vo Wherigu kopirovat cele postavy? Potrebujem vytvorit viacero podobnych postav, ktore budu mat v sebe podobne pruikazy. Rad by som postavu len skopiroval a upravil. 2. Mam cartridge naisanu v slovencine. Chcem ju mat v tej istej cartridgi aj v anglictine. Ako spravit, aby som nemusel kazdu polozku znovu vytvarat? Rad by som to tiez skopiroval a potom tu novu vetvu prelozil.
  • 0

#336 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 11 leden 2011 - 16:10

Nando78 napsal/a:
1. Je mozne vo Wherigu kopirovat cele postavy?

Bohužel, nikoliv. Nelze kopírovat žádný celý objekt - zónu, postavu apod. Tohle možná by ještě stálo za to do Urwiga doimplementovat.

Nando78 napsal/a:
2. Mam cartridge naisanu v slovencine. Chcem ju mat v tej istej cartridgi aj v anglictine. Ako spravit, aby som nemusel kazdu polozku znovu vytvarat? Rad by som to tiez skopiroval a potom tu novu vetvu prelozil.

To nebude tak jednoduché. Přímá podpora není. Bude potřeba si vypomoci programátorskými postupy ve spolupráci s jazykem Lua a těch možností řešení je celá řada. Teoreticky mě napadá jedno, kde si budeš někde udržovat seznam všech textů v jednom i ve druhém (třetím, čtvrtém,...) jazyce, a potom podle nastavení nějaké proměnné vždycky před zobrazením změníš hodnotu zobrazované proměnné na příslušnou hodnotu.
Chce to už trošku programátorských zkušeností, jednoduchý návod mě nenapadá. Snad kromě tohoto - vytvořit samostatné jazykové mutace a v nich provést překlad všech textů. To je ale nepraktické při následných úpravách - musí se provést ve všech mutacích.
  • 0

#337 RouLovci

RouLovci

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 příspěvků(y)

Publikováno 12 leden 2011 - 12:16

Ahoj, tak jsem také vyzkoušel URWIGO a musím říct, že jsem z toho nadšenej. Poměrně rychle jsem se zorientoval a dělá se v tom výborně. Narazil jsem však na jeden problém: Při odpovědi na vstup ověřím správnost a pak buď vypíšu jednu zprávu nebo druhou (+ inkrementace proměnné). Jenže pak bych potřeboval vypsat další, společnou zprávu a provést další funkce. Takže na diagramu zprávu umisťuji až po sloučení IF, jenže mi to hlásí chybu: Akce překrývá okno jiné předcházející akce. Chápu, co je to za chybu, ale nevím, jak to snadno obejít kromě toho, abych pro každou větev psal ten samý kód. Díky za odpovědi.

Přiložené miniatury

  • urwigo.jpg

  • 0

#338 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 12 leden 2011 - 12:38

rou_ovi napsal/a:
Při odpovědi na vstup ověřím správnost a pak buď vypíšu jednu zprávu nebo druhou (+ inkrementace proměnné). Jenže pak bych potřeboval vypsat další, společnou zprávu a provést další funkce. Takže na diagramu zprávu umisťuji až po sloučení IF, jenže mi to hlásí chybu: Akce překrývá okno jiné předcházející akce.


To že ti to vypíše chybu je správně, nemůžeš mít za sebou dvě zprávy, protože ta druhá ti vždy přepíše tu předchozí.

Máš 2 možnosti jak to řešit:

1.) nebudeš pokačovat až za tím Když/Jinak ale vše budeš psát 2x přímo do těch větví takže - to ti bude na 100% fungovat.

2.) možnost je že místo té 1. zprávy dáš dialog a budeš jej bufferovat (viz. obrázek), to by mělo teoreticky fungovat, ale nemám to vyzkoušené v OpenWIGu a WhereYouGo

Přiložené miniatury

  • diagram.jpg

  • 0

#339 RouLovci

RouLovci

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 příspěvků(y)

Publikováno 12 leden 2011 - 12:49

Díky moc za bleskovou odpověď. Vím, že ta chyba je správně :D. Při pohledu na tu tvojí buffrovací možnost mě napadlo ještě jedna varianta. Ten rozdílný text, který vypisuji v jednotlivých větvích nevypíšu rovnou, ale uložím do proměnné (odpoved7) a vypíšu jí až po sloučení. Vyzkoušel jsem to a žádnou chybu mi to nehlásí. Myslíš, že je to tak taky možné?

Přiložené miniatury

  • reseni.jpg

  • 0

#340 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 12 leden 2011 - 13:02

rou_ovi napsal/a:
Při pohledu na tu tvojí buffrovací možnost mě napadlo ještě jedna varianta. Ten rozdílný text, který vypisuji v jednotlivých větvích nevypíšu rovnou, ale uložím do proměnné (odpoved7) a vypíšu jí až po sloučení. Vyzkoušel jsem to a žádnou chybu mi to nehlásí. Myslíš, že je to tak taky možné?


Vidíš přišel jsi na 3. možnost co mě nenapadla ;)

Ono v podstatě jde jedna věc tak jak ji má hráč vidět ve spoustě případech řešit různými postupy, což je výhoda, protože toho můžeš využít když na sebe začneš nabalovat více věcí.
  • 0




6 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 6 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama