Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#521 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 22 September 2012 - 14:39

V dialogu nastavis Prvni text, v druhem nechas jen obrazek bez textu, v tretim text a v dalsim opet jen text. Na druhou sranu mi prijde rozumejsi vlozit to naraz. Prijde mi to rozumnejsi dat to do jednoho..
  • 0

#522 homole

homole

    Já jsem to říkal.

  • Members
  • PipPipPip
  • 400 příspěvků(y)
  • LocationLokomotion

Publikováno 22 September 2012 - 20:01

Blexa napsal/a:
V dialogu nastavis Prvni text, v druhem nechas jen obrazek bez textu, v tretim text a v dalsim opet jen text. Na druhou sranu mi prijde rozumejsi vlozit to naraz. Prijde mi to rozumnejsi dat to do jednoho..


jo, díky...už je to ok...dialogový záznam->vlastnosti->obrázek a pak do uvozovek text.

Spousta z vás se v tom pohybuje dnes a denně, takže dotazy nás prvňáčků asi přijdou divné...háááále všeho do času.B)

Edit: Jaký rozměr obrázku na výšku je dobrý pro garmin aniž by se zakryl zcela text pod ním?
  • 0

#523 lj.

lj.

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 příspěvků(y)

Publikováno 25 September 2012 - 22:08

V dost vyraznej miere prispelo urwigo k vzniku novej WIG cache. Vdaka za super app, ktoru som nasiel dost nahodne. Cache Kastiel a Patk Betliar je len tretia WIG v kosickom kraji. S urwigo iste pribudnu dalsie uz rychlejsie.
  • 0

#524 homole

homole

    Já jsem to říkal.

  • Members
  • PipPipPip
  • 400 příspěvků(y)
  • LocationLokomotion

Publikováno 27 September 2012 - 19:37

Objevil jsem na YT tohle , je to sice vlámština, ale třeba se to bude někomu hodit alespoň jako základ. Pak jdou najít na googlu i celé cartridge ale v kódu...třeba hledat "filetype:urwigo" a pak to jde i otevřít.;)
  • 0

#525 homole

homole

    Já jsem to říkal.

  • Members
  • PipPipPip
  • 400 příspěvků(y)
  • LocationLokomotion

Publikováno 27 September 2012 - 21:18

Prosím pomoc... potřebuji, aby v předposlední zóně před keší se aktivovala postava a nabídla tři otázky, na které musí hráč odpovědět. Pak by se teprve otevřela zóna s keší. Ty tři otázky jsou vázané ke třem věcem, které hráč postupně sesbírá. Jak to celé můžu udělat? :o:o
  • 0

#526 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 28 September 2012 - 6:23

Nejdriv je potreba ujasnit si, co presne chces. Zkus to jeste upresnit. Chces, aby hrac vybral jednu z odpovedi, napsal odpoved nebo aby mel u sebe predmet? V pripade, ze bude psat odpoved co se stane, kdyz odpovi spatne? Pozna to hned nebo az po vsech otazkach? Ma odpovidat znova na predchozi otazky, jestlize odpovedel spravne?
  • 0

#527 homole

homole

    Já jsem to říkal.

  • Members
  • PipPipPip
  • 400 příspěvků(y)
  • LocationLokomotion

Publikováno 28 September 2012 - 12:18

Blexa napsal/a:
Nejdriv je potreba ujasnit si, co presne chces. Zkus to jeste upresnit. Chces, aby hrac vybral jednu z odpovedi, napsal odpoved nebo aby mel u sebe predmet? V pripade, ze bude psat odpoved co se stane, kdyz odpovi spatne? Pozna to hned nebo az po vsech otazkach? Ma odpovidat znova na predchozi otazky, jestlize odpovedel spravne?


Hm...abych byl úplně vyčerpávající. Hráč projde 7 zón, do 3 z nich jsou vloženy další zóny a v každé je osoba (známá osobnost), mám je ale jako věci, aby je měl hráč v inventáři. Určitě by je šlo vložit přímo do zóny, ale chci je v inventáři hráče. Pak mám ještě postavu X, která by se měla zjevit v předposlední zóně a zeptat se hráče na 3 otázky. Tyto jsou vázány k osobnostem v inventáři (věcem), pokud je odpoví všechny 3, ukáže se konečná zóna s keší. Pokud ne, mám navoleny časovače na 5min. Pak by musel odpovědět znovu na tu, co byla špatně. Také by mohl nahlédnou do inventáře na věci (osobnosti) a vydedukovat z jejich popisu ty odpovědi. Uf..
Před časem jsem hrál jedno WIGo a tam byla možnost se ptát dokonce 5 osob, jestli něco neví ty jiné a kombinacemi se hráč dostal ke správné odpovědi, to už by ale bylo složité.:)
  • 0

#528 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 28 September 2012 - 13:33

V tom pripade bych si vytvoril 3 promenne (Odpoved1-3) a nastavil je na Nepravda. Pri rozhovoru s postavou X si overis zda Odpoved1 je Pravda. Pokud ne, tak polozis otazku a v pripade spravne odpovedi nastavis Odpoved1 na Pravda. Pokud je Odpoved1 = Pravda, tak nic nevykonas a provedes rovnou to same pro otazku 2. Na konci porovnas zda plati, ze Jsou Odpoved1-3 = Pravada, tedy vse zodpovezeno a pripadne si spustis ten tvuj casovac...
  • 0

#529 homole

homole

    Já jsem to říkal.

  • Members
  • PipPipPip
  • 400 příspěvků(y)
  • LocationLokomotion

Publikováno 29 September 2012 - 10:38

Blexa napsal/a:
V tom pripade bych si vytvoril 3 promenne (Odpoved1-3) a nastavil je na Nepravda. Pri rozhovoru s postavou X si overis zda Odpoved1 je Pravda. Pokud ne, tak polozis otazku a v pripade spravne odpovedi nastavis Odpoved1 na Pravda. Pokud je Odpoved1 = Pravda, tak nic nevykonas a provedes rovnou to same pro otazku 2. Na konci porovnas zda plati, ze Jsou Odpoved1-3 = Pravada, tedy vse zodpovezeno a pripadne si spustis ten tvuj casovac...


Veliká poklona Blexovi za cenné rady a čas poskytnuté při tvorbě cartridge. Přiznám se, že konec bych asi zapaklil tak, že by se v tom ani prasátko nevyznalo :D a přitom to lze udělat jednoduše...jen vědět.

Díky za Urwigo, zas mám co dělat a studovat o bezesných nocích:p B) To je fajnový prográmek...
  • 0

#530 hexteam

hexteam

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 příspěvků(y)

Publikováno 10 October 2012 - 19:32

Ahoj, moooc dekuji az tento skvely program. mel bych par dotazu, mozna tu jsou zodpovezeny, ale jsou to obecnejsi dotazy, tak sand to nebude vadit. 1) obecne ceska diakritika - bezproblemu pouzivat/radsi nepouzivat - jde mi hlavne o obsah dialogu, popisu a tak. 2) to doporuceni na < 8 aktivnich zon - tyka se to i neviditelnych zon? (zda je problem se zobrzanim aktivnich zon v pristroji pro navadeni ci obecne problem pritomnosti tolika aktivnich zon) 3) jsou nejake problemy pri prekryvani zon? 4) Je nejaky zasadni rozdil mezi Zprava a Dialog? Dialog muze mit vice "obrazovek", ale je tedy nejaky duvod, proc pouzit zpravu misto jednoho dialogu? Ci je to jen otazka semantiky.
  • 0

#531 homole

homole

    Já jsem to říkal.

  • Members
  • PipPipPip
  • 400 příspěvků(y)
  • LocationLokomotion

Publikováno 10 October 2012 - 19:36

hexteam napsal/a:
Ahoj,
moooc dekuji az tento skvely program.
mel bych par dotazu, mozna tu jsou zodpovezeny, ale jsou to obecnejsi dotazy, tak sand to nebude vadit.

1) obecne ceska diakritika - bezproblemu pouzivat/radsi nepouzivat - jde mi hlavne o obsah dialogu, popisu a tak.

2) to doporuceni na < 8 aktivnich zon - tyka se to i neviditelnych zon? (zda je problem se zobrzanim aktivnich zon v pristroji pro navadeni ci obecne problem pritomnosti tolika aktivnich zon)

3) jsou nejake problemy pri prekryvani zon?

4) Je nejaky zasadni rozdil mezi Zprava a Dialog? Dialog muze mit vice "obrazovek", ale je tedy nejaky duvod, proc pouzit zpravu misto jednoho dialogu? Ci je to jen otazka semantiky.


1.diakritiku nevezmou nektera zarizeni, pise to treba $#@^&*
2.mam v planu udelat minove pole aktivnich cca doporucenych 7 zon, vic zon pry nesnese garmin a spadne.
3. ??? nevim
  • 0

#532 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 10 October 2012 - 20:18

hexteam napsal/a:
1) obecne ceska diakritika - bezproblemu pouzivat/radsi nepouzivat - jde mi hlavne o obsah dialogu, popisu a tak.

Obecně: Diakritiku nepoužívat, nezobrazuje se správně.
V Urwigu však do dialogů piš klidně i s diakritikou, Urwigo to všechno převede bez diakritiky.

hexteam napsal/a:
2) to doporuceni na < 8 aktivnich zon - tyka se to i neviditelnych zon? (zda je problem se zobrzanim aktivnich zon v pristroji pro navadeni ci obecne problem pritomnosti tolika aktivnich zon)

Doporučení se týká všech aktivních zón, i neviditelných. Problém je v tom, že Garmini nezvládají spočítat vzdálenosti k tolika aktivním zónam (a tohle musí spočítat i pro skryté aktivní zóny, aby zjistil, jestli náhodou už v ní nejseš). Patrně jim dojde paměť a zkolabují. 7 současně aktivních zón je už na hraně, myslím, že 6 a méně je v pohodě.
Shrnuto: Neaktivních zón můžeš mít libovolný počet, aktivních maximálně 7, když se povede míň, je to lepší.

hexteam napsal/a:
3) jsou nejake problemy pri prekryvani zon?

Nevím o nich, normálně to používám.

hexteam napsal/a:
4) Je nejaky zasadni rozdil mezi Zprava a Dialog? Dialog muze mit vice "obrazovek", ale je tedy nejaky duvod, proc pouzit zpravu misto jednoho dialogu? Ci je to jen otazka semantiky.

Hlavní rozdíl je v tom, že dialog může mít víc obrazovek. Pokud chceš zobrazit více obrazovek najednou za sebou, pak je jednodušší (pro vývoj v Urwigu) použít Dialog než do sebe zanořovat více Zpráv. Použiješ-li Dialog, Urwigo si to samo interně převede na Zprávy a ty s tím máš méně práce.
  • 0

#533 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 10 October 2012 - 20:21

1) Nepouzivat, pokud mne pamet neklame, tak ji Urwigo odebere. 2) Ano. Neviditelnost nehraje roli, porad se musi vyhodnocovat vzdalenost/pritomnost v zone. 3) Nevim o zadnych, ale pokud se ti potkaji dve aktivni, tak to muze delat neplechu volanim udalosti pri vstupu. 4) Zprava umi vetveni pomoci dvou moznosti (tlacitko1, tlacitko2).
  • 0

#534 hexteam

hexteam

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 příspěvků(y)

Publikováno 10 October 2012 - 20:34

Diky vsem 1) pravda, ted jsem si toho vsiml ze to urwigo samo odebira, prima, me slo o par textu, ktere tam davam z webu, tim padem vyreseno. 2) jasny, skoda, bude to muset byt tedy dejove trochu linearnejsi a postupne je zapinat a vypinat 4) dialog taky umoznuje vetveni, ale jasny, slo mi hlavne o to abych neco nepouzival a pak zjistil nejaky zadrhel a nepredelaval to :) Diky
  • 0

#535 homole

homole

    Já jsem to říkal.

  • Members
  • PipPipPip
  • 400 příspěvků(y)
  • LocationLokomotion

Publikováno 13 October 2012 - 10:15

No čtu to od začátku, ale...používat časovače nebo raději ne??? Nebo jak to zaonačit jinak, pokud potřebuji hráče pozdržet, změřit jeho čas...? K pozdržení mohu vytvořit další zónu, do které ho pošlu, která by třeba při dobré odpovědi nebyla aktivovaná, ale odpočet při měření běhu na místo???
  • 0

#536 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 13 October 2012 - 12:02

Odpocet mas http://www.urwigo.co...lanky&Itemid=22, ale nemuzes vyvolat udalost po ubehnuti casu, musis si to ostrit vstupem do nejake zony.
  • 0

#537 Varouch

Varouch

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 příspěvků(y)

Publikováno 14 November 2012 - 9:58

Ve fóru jsem se dočetl, že na Garminech může být pouze 6 aktivních zón. Při větším počtu to padá. V mojí cartridge mám 65 zón, nezáleží na pořadí, ve kterém je potřeba je navštívit (taky je není potřeba navštívit všechny, ale to je teď jedno). Napadlo mě vyřešit to tak, že na začátku nastavím natvrdo 6 aktivních zón. Při příchodu do nějaké aktivní zóny tuto zónu zneaktivním a nechám hráče vybrat, jakou další zónu chce zaktivnit. (Seznam je veřejný). Jak by to šlo nejlíp udělat v URWIGO? Napadlo mě mít 65 proměnných, pro každou zónu jednu. Každá proměnná by měla 3 stavy: 0=neaktivní, nenavštívená; 1=aktivní; 2=neaktivní, navštívená. Při volbě, kterou další zónu aktivovat, by se vybíralo pouze ze zón s "příznakem" 0. Nešlo by to nějak jednodušeji? V mém případě bych totiž musel zajistit párování proměnná-zóna, tj. že "tato zóna patří k této proměnné". Řešil by to nějaký "atribut" u zóny. Něco jako je atribut "aktivní", ale potřeboval bych tam víc stavů. Nedá se to řešit přes "Příkazy" ?
  • 0

#538 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 14 November 2012 - 10:56

Varouch napsal/a:
...

Poslána SZ
  • 0

#539 Jahn Brown

Jahn Brown

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 příspěvků(y)

Publikováno 14 November 2012 - 22:17

Varouch napsal/a:

Hra by měla na začátku nabídnout k výběru všecny dosud nenavštívené zóny ? Tento výběr 60 řádků si nějak nedoedu smysluplně představit. Pokud už se vybralo, tak na to nastavení se dá udělat funkce.
  • 0
Není důležité zůčastnit se, ale zvítězit. J.B.

#540 Varouch

Varouch

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 příspěvků(y)

Publikováno 15 November 2012 - 9:26

Já si to dovedu představit úplně jednoduše: jelikož jsou zóny všeobecně známé a každé je přiřazeno číslo, vyzval bych uživatele k zadání čísla zóny, kterou chce aktivovat. Ale už to nemusíme řešit, mh.mail mi poradil lepší řešení: bude buď jedna zóna a v ní 65 předmětů nebo 6-7 zón po cca 10 předmětech.
  • 0




1 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama