
Jak to udělám v URWIGO?
#521
Publikováno 22 září 2012 - 14:39
#522
Publikováno 22 září 2012 - 20:01
Blexa napsal/a:
V dialogu nastavis Prvni text, v druhem nechas jen obrazek bez textu, v tretim text a v dalsim opet jen text. Na druhou sranu mi prijde rozumejsi vlozit to naraz. Prijde mi to rozumnejsi dat to do jednoho..
jo, díky...už je to ok...dialogový záznam->vlastnosti->obrázek a pak do uvozovek text.
Spousta z vás se v tom pohybuje dnes a denně, takže dotazy nás prvňáčků asi přijdou divné...háááále všeho do času.

Edit: Jaký rozměr obrázku na výšku je dobrý pro garmin aniž by se zakryl zcela text pod ním?
#523
Publikováno 25 září 2012 - 22:08
#524
Publikováno 27 září 2012 - 19:37

#525
Publikováno 27 září 2012 - 21:18

#526
Publikováno 28 září 2012 - 6:23
#527
Publikováno 28 září 2012 - 12:18
Blexa napsal/a:
Nejdriv je potreba ujasnit si, co presne chces. Zkus to jeste upresnit. Chces, aby hrac vybral jednu z odpovedi, napsal odpoved nebo aby mel u sebe predmet? V pripade, ze bude psat odpoved co se stane, kdyz odpovi spatne? Pozna to hned nebo az po vsech otazkach? Ma odpovidat znova na predchozi otazky, jestlize odpovedel spravne?
Hm...abych byl úplně vyčerpávající. Hráč projde 7 zón, do 3 z nich jsou vloženy další zóny a v každé je osoba (známá osobnost), mám je ale jako věci, aby je měl hráč v inventáři. Určitě by je šlo vložit přímo do zóny, ale chci je v inventáři hráče. Pak mám ještě postavu X, která by se měla zjevit v předposlední zóně a zeptat se hráče na 3 otázky. Tyto jsou vázány k osobnostem v inventáři (věcem), pokud je odpoví všechny 3, ukáže se konečná zóna s keší. Pokud ne, mám navoleny časovače na 5min. Pak by musel odpovědět znovu na tu, co byla špatně. Také by mohl nahlédnou do inventáře na věci (osobnosti) a vydedukovat z jejich popisu ty odpovědi. Uf..
Před časem jsem hrál jedno WIGo a tam byla možnost se ptát dokonce 5 osob, jestli něco neví ty jiné a kombinacemi se hráč dostal ke správné odpovědi, to už by ale bylo složité.

#528
Publikováno 28 září 2012 - 13:33
#529
Publikováno 29 září 2012 - 10:38
Blexa napsal/a:
V tom pripade bych si vytvoril 3 promenne (Odpoved1-3) a nastavil je na Nepravda. Pri rozhovoru s postavou X si overis zda Odpoved1 je Pravda. Pokud ne, tak polozis otazku a v pripade spravne odpovedi nastavis Odpoved1 na Pravda. Pokud je Odpoved1 = Pravda, tak nic nevykonas a provedes rovnou to same pro otazku 2. Na konci porovnas zda plati, ze Jsou Odpoved1-3 = Pravada, tedy vse zodpovezeno a pripadne si spustis ten tvuj casovac...
Veliká poklona Blexovi za cenné rady a čas poskytnuté při tvorbě cartridge. Přiznám se, že konec bych asi zapaklil tak, že by se v tom ani prasátko nevyznalo

Díky za Urwigo, zas mám co dělat a studovat o bezesných nocích:p

#530
Publikováno 10 říjen 2012 - 19:32
#531
Publikováno 10 říjen 2012 - 19:36
hexteam napsal/a:
Ahoj,
moooc dekuji az tento skvely program.
mel bych par dotazu, mozna tu jsou zodpovezeny, ale jsou to obecnejsi dotazy, tak sand to nebude vadit.
1) obecne ceska diakritika - bezproblemu pouzivat/radsi nepouzivat - jde mi hlavne o obsah dialogu, popisu a tak.
2) to doporuceni na < 8 aktivnich zon - tyka se to i neviditelnych zon? (zda je problem se zobrzanim aktivnich zon v pristroji pro navadeni ci obecne problem pritomnosti tolika aktivnich zon)
3) jsou nejake problemy pri prekryvani zon?
4) Je nejaky zasadni rozdil mezi Zprava a Dialog? Dialog muze mit vice "obrazovek", ale je tedy nejaky duvod, proc pouzit zpravu misto jednoho dialogu? Ci je to jen otazka semantiky.
1.diakritiku nevezmou nektera zarizeni, pise to treba $#@^&*
2.mam v planu udelat minove pole aktivnich cca doporucenych 7 zon, vic zon pry nesnese garmin a spadne.
3. ??? nevim
#532
Publikováno 10 říjen 2012 - 20:18
Obecně: Diakritiku nepoužívat, nezobrazuje se správně.hexteam napsal/a:
1) obecne ceska diakritika - bezproblemu pouzivat/radsi nepouzivat - jde mi hlavne o obsah dialogu, popisu a tak.
V Urwigu však do dialogů piš klidně i s diakritikou, Urwigo to všechno převede bez diakritiky.
Doporučení se týká všech aktivních zón, i neviditelných. Problém je v tom, že Garmini nezvládají spočítat vzdálenosti k tolika aktivním zónam (a tohle musí spočítat i pro skryté aktivní zóny, aby zjistil, jestli náhodou už v ní nejseš). Patrně jim dojde paměť a zkolabují. 7 současně aktivních zón je už na hraně, myslím, že 6 a méně je v pohodě.hexteam napsal/a:
2) to doporuceni na < 8 aktivnich zon - tyka se to i neviditelnych zon? (zda je problem se zobrzanim aktivnich zon v pristroji pro navadeni ci obecne problem pritomnosti tolika aktivnich zon)
Shrnuto: Neaktivních zón můžeš mít libovolný počet, aktivních maximálně 7, když se povede míň, je to lepší.
Nevím o nich, normálně to používám.hexteam napsal/a:
3) jsou nejake problemy pri prekryvani zon?
Hlavní rozdíl je v tom, že dialog může mít víc obrazovek. Pokud chceš zobrazit více obrazovek najednou za sebou, pak je jednodušší (pro vývoj v Urwigu) použít Dialog než do sebe zanořovat více Zpráv. Použiješ-li Dialog, Urwigo si to samo interně převede na Zprávy a ty s tím máš méně práce.hexteam napsal/a:
4) Je nejaky zasadni rozdil mezi Zprava a Dialog? Dialog muze mit vice "obrazovek", ale je tedy nejaky duvod, proc pouzit zpravu misto jednoho dialogu? Ci je to jen otazka semantiky.
#533
Publikováno 10 říjen 2012 - 20:21
#534
Publikováno 10 říjen 2012 - 20:34

#535
Publikováno 13 říjen 2012 - 10:15
#536
Publikováno 13 říjen 2012 - 12:02
#537
Publikováno 14 listopad 2012 - 9:58
#539
Publikováno 14 listopad 2012 - 22:17
Hra by měla na začátku nabídnout k výběru všecny dosud nenavštívené zóny ? Tento výběr 60 řádků si nějak nedoedu smysluplně představit. Pokud už se vybralo, tak na to nastavení se dá udělat funkce.Varouch napsal/a:
#540
Publikováno 15 listopad 2012 - 9:26
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů