Já jsem za víkend díky Urwigu jednu udělal. Vzhledem k tomu, že je určená pro kola, ji ještě zveřejňovat nebudu Zatím jí budu ladit a vylepšovat. Pořád se učím nové věci...Maxinoha napsal/a:
Tak koukám víkend končí za 15 minut a v ČR za celý týden nepřibyla ani jedna wherigo keš - to abych poslal na publikaci nějak sám
Jak to udělám v URWIGO?
#61
Publikováno 08 únor 2010 - 10:45
Garmin GPSMAP 60CSx, THL W100, c:geo, WhereYouGo
#62
Publikováno 08 únor 2010 - 11:40
Play anywhere zatim neni podporovano.gold100 napsal/a:
Můžu se zeptat jak udělat jakoby play anywhere cartridge? díky za odpověd
#63
Publikováno 08 únor 2010 - 15:50
Garmin GPSMAP 60CSx, THL W100, c:geo, WhereYouGo
#64
Publikováno 08 únor 2010 - 16:06
Olivin napsal/a:
Pořád se mi nedaří udělat toto:
Potřebuji, aby při špatně zodpovězené otázce se muselo počkat a znovu odpovědět až za pět minut. Poradíte? Díky
Vytvoř si časovač typu odpočet 300 sekund a dej do vypršení vstup na otázku. Pak jen stačí do větve Když/jinak pro nesprávnou odpověď vložit Spusť časovač.
#65
Publikováno 08 únor 2010 - 18:51
#66
Publikováno 08 únor 2010 - 19:04
Coyote.cz napsal/a:
Jak donutím Oregona aby pípnul? Ve vlákně technická podpora se píše něco o souborech .fdl ale žádný takový jsem nikde nenašel. A jestli to jde, mám na výběr víc druhů pípnutí?
K tomu slouží prográmek System Beep Builder, který umí vyrobit FDL soubor.
Přiložený soubor (y)
#67
Publikováno 08 únor 2010 - 19:33
http://forums.ground...howtopic=195491, je to soubor
Soundeffects.zip
#68
Publikováno 08 únor 2010 - 20:19
No, tomuhle rozumím, mně právě šlo o tu druhou část: jak zjistit, že je v zóně jako jediný? Protože pokud pak zónu vypnu, nic z toho, co v ní zůstalo, už nebude moci hráč najít.ZCh napsal/a:
Ve vlastním playeru neexistuje žádný atribut předmětu ....ProKesTom napsal/a:
Jde jednoduše zjistit, jestli hráč opouštějící zónu v ní zanechal právě jen předmět, který do ní patří.
...do události Při opuštění vložím test zda je tam opravdu ten předmět, který tam coby tvůrce hry chci mít ....
#69
Publikováno 08 únor 2010 - 20:35
Jak to funguje? zona.Inventory je table, která obsahuje všechny objekty v Zóně (a jdou třeba procházet foreach cyklem). A operátor # před tabulkou vrací počet jejích prvků. Pozor, počítá se do toho Postavy, takže jestli v zóně bude jedna postava a jeden předmět, vrátí to 2. Pokud bys chtěl projít jen věci, bude to složitější (napíšu jestli to budeš potřebovat).
#70
Publikováno 08 únor 2010 - 20:37
#71
Publikováno 08 únor 2010 - 20:39
#72
Publikováno 08 únor 2010 - 20:40
Coyote.cz napsal/a:
Díky za odpovědí.
Maxinoha: System Beep Builder vypadá zajímavě ale má výstup jen xml soubor. Netuším jak to převést na fdl.
evass: je tam zabaleno 10 .fdl souborů, URWIGO příjme jako platný jen první (fasthilowscale.fdl), Oregon při přehrátí nevydá bohužel ani hlásku.
Načti XML a ulož (SAVE) jako audio soubor :-)
#73
Publikováno 08 únor 2010 - 20:43
#74
Publikováno 08 únor 2010 - 21:37
#75
Publikováno 08 únor 2010 - 21:46
#76
Publikováno 08 únor 2010 - 21:53
Paráda, díky, tohle by mělo stačit. Postavy budou mimo základní zóny, nebo s nimi budu počítat. Teď zkouším pohyblivou zónu, ale zatím mi to padá v emulátoru. Zítra je taky den.me2d09 napsal/a:
Tohle nejde naklikat, je třeba použít uživatelský výraz. A protože tam používám Lua syntaxi, ...
#77
Publikováno 08 únor 2010 - 21:55
#78
Publikováno 08 únor 2010 - 22:03
Můžeš poslat odkaz, prosím ? Hledal jsem, ale stále nemohu najít.me2d09 napsal/a:
Jahn Brown: Projdi si tutoriály na wherigo.cz, vše na co se ptáš tam najdeš.
#79
Publikováno 08 únor 2010 - 22:07
Viz přiložený obrázekmarram napsal/a:
Kde najdu promenne Hrac.Jmeno, Hrac.Odemykaci kod a dalsi?
Poslední publikovaný článek na wherigo.czJahn Brown napsal/a:
Můžeš poslat odkaz, prosím ? Hledal jsem, ale stále nemohu najít.
#80
Publikováno 09 únor 2010 - 14:37
12 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 12 návštěvníků 0 anonymních uživatelů