YourSelf napsal/a:
drastak napsal/a:
Existuje moznost zapnuti/vyuziti pole Identifier i ve vlastnim URWIGO builderu?
Jedna se mi o tohle. Mam nekolik veci nebo postav, ktere maji mit stejny nazev ... napr "Artefakt" (rozlisene popisem/ikonou apod.). Pokud vytvorim napr. 3 itemy s name "Artefakt", v panelu "Objects and properties" budou v "Items" zobrazeny 3 stejne objekty, coz je programovani nepouzitelne.
Je mozne v tomto panelu prepnout zobrazeni tak, aby misto hodnoty "name" zobrazoval panel (a tim padem asi i diagramy) objekty podle hodnoty "itentifier"?
Samozrejme je moznost mit objekty Artefakt1 .. Artefaktn a onStart cartridge vsem nastavit Name na stejnou hodnotu ... ale to se mi samozrejme moc nelibi ![:)](http://www.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/smile.png)
Takze jde prakticky o to od sebe rozlisit ty jednotlive veci? Identifikator slouzi slouzi spise pro kod Lua, nelibi se mi ho pouzit pro visuelni rozliseni objektu. Mimoto nema i interne prirazenou zadnou hodnotu kdyz neni vyplnen, pouze az v momente kompilace. Teoreticky bych mohl pridat jeste jedno pole, napriklad "Titulek", ale to by zase bylo pro 98% lidi zbytecne matouci.
Popravde si myslim ze bude nejlepsi udelat to co jsi sam navrhl. Ocislovat si je a pri startu je prejmenovat.
Diky za odpoved, skoda ...
Mozna jsem sam, ale mam psychicke problemy s koncepci, kdy velmi podstatna vlastnost objektu funguje zaroven jako jeho identifikator
![;)](http://www.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/wink.png)
.
Nemuzu si pomoct, ale prijde mi naprosto uchylne pouzivat
Zelenozluty ptakopysk s tykadylkama.Display = False
misto treba
bestie_1.Display = False
pokud chcu, aby uzivatel videl zmineny titulek a nemusel jsem to nijak hackovat (i kdyz koduju jenom klikanim diagramu).
A kdyz jsem videl pole "Identifikator" ve screenshotu URWIGO, tak jsem propadl euforii, ze uz tenhle nesmysl bude vyreseny ...