![Vložený obrázek](http://www.wherigo.cz/wp-content/uploads/2010/01/signpost.jpg)
Více o aplikaci URWIGO se dozvíte na portálu www.urwigo.com.
Dotazy týkající se řešení technických chyb aplikace pokládejte ve vlákně Technická podpora URWIGO
Publikováno 03 únor 2010 - 0:27
Publikováno 03 únor 2010 - 8:45
Publikováno 03 únor 2010 - 9:02
local t, lat, lon, alt; local t = os.time(); if Env.Platform ~= "Vendor 1 ARM9" then t = t - 631065600; end --v promene t je počet sekund od 1989-12-31 lat = Player.ObjectLocation.latitude; lon = Player.ObjectLocation.longtitude; alt = Player.ObjectLocation.altitude.value; --lat, lon -> to je jasne, desetinna cisla --alt -> nadmorska vyska v metrechb ) v urwigo to jde, až bude vydáno někde se to objeví
Publikováno 03 únor 2010 - 9:02
marram napsal/a:
URWIGO tu jeste neni, tak nez se to tu zahlti dotazy mam jeden lehce obecny, ale vlastne dost kokretni na URWIGO.
Je mozne ziskavat informace z GPS do nejake promenne? Datum, Cas, Polohu? Otazka se da rozlozit na dve casti, jde to ve whrigo vubec a kdyz tak jak na to v URWIGO? Dekuji.
Publikováno 03 únor 2010 - 11:02
Publikováno 03 únor 2010 - 11:04
Publikováno 03 únor 2010 - 11:07
PLAJ family napsal/a:
Sakra! To zas budou dlouhé večery.
Existuje nějaké podpora více jazykových verzí?
Publikováno 03 únor 2010 - 21:53
Publikováno 03 únor 2010 - 22:08
Publikováno 04 únor 2010 - 2:25
Publikováno 04 únor 2010 - 3:55
Publikováno 04 únor 2010 - 7:13
Publikováno 04 únor 2010 - 8:08
Snad vše vysvětlí přiložený screenshot. Je třeba použít výraz spoj.Benjo5 napsal/a:
"text, hodnota proměnné A, text, hodnota proměnné B, text" Příklad "Zbývá ti 2:33 na dokončení úkolu."
Jak se to tedy prosím dá udělat?
Publikováno 04 únor 2010 - 10:03
Publikováno 04 únor 2010 - 10:08
Publikováno 04 únor 2010 - 10:16
bobrb napsal/a:
Jak udelam cyklus? Rekneme, ze chci aby hrac zadal nejake cislo, ktera v terenu najde. Toto cislo je nastaveno jako hodnota do promenne "kod". Pokud ho zada spravne (tzn promenna "kod" je rovna spravne odpovedi) pak mu bez problemu ukazu cestu jak postupovat dal. Pokud ale zada siclo spatne (tzn promenna "kod" neni rovna spravne odpovedi) pak se chci vratit zpet na puvodni vstup a to opakovat dokud nezada spravnou odpoved
Publikováno 04 únor 2010 - 10:23
bobrb napsal/a:
A jeste co znamena chybova hlaska "Akce prekryva okno jine predchazejici akce." ?
Publikováno 04 únor 2010 - 10:36
bobrb napsal/a:
Jak udelam cyklus? Rekneme, ze chci aby hrac zadal nejake cislo, ktera v terenu najde. Toto cislo je nastaveno jako hodnota do promenne "kod". Pokud ho zada spravne (tzn promenna "kod" je rovna spravne odpovedi) pak mu bez problemu ukazu cestu jak postupovat dal. Pokud ale zada siclo spatne (tzn promenna "kod" neni rovna spravne odpovedi) pak se chci vratit zpet na puvodni vstup a to opakovat dokud nezada spravnou odpoved
Publikováno 04 únor 2010 - 11:40
Aha tak ja mel v "pri ziskani odpovedi" jen zapsani hodnoty do promenne a porovnaval to v hlavnim skriptu, ale principialne je to vlastne jedno.Maxinoha napsal/a:
To je poměrně snadné, založíš si Vstup do kterého zpíšeš otázku. Oproti Buildru na toto nepotřebuješ proměnou protože urwigo umí porovnávat přímo zadanou odpověď.
Do Při získání odpovědi uděláš tento jednochý schript. Vložíš rozhodovací akci Když/jinak a v první větvi porovnáš výraz Odpověď s tvým číslem. Pokud hráč vloží jiné číslo vykoná se to co dáš do druhé větve.
Publikováno 04 únor 2010 - 11:47
0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů