V sobotu před odjezdem na event jsem mrkla ještě rychle do pošty, jestli není nějaké další info a ejhle, přečetla jsem si WN k jinému eventu. To jsem zírala víc než na Vizír , protože dotyčný napsal poznámku, že se zúčastní, pokud tam budou nějaké čubičky a výhled na šuk. Ano, tohle se opravdu objevilo v logu - mail z notifikace jsem nesmázla, mám schováno, ještě tam bylo myslím nějaké přídavné jméno. Nedalo mi to a chtěla jsem dotyčnému vysvětlit, že by měl už umět rozlišovat, co píše kamarádovi v soukromém mailu a co do veřejného logu, ale asi jsem to jako recesistka nenapsala dost jasně. Mno, pochopil to naprosto jinak - prý ať pošlu fotku. Zřejmě už má Sky tvrdou konkurenci. Takže jsem se snažila zapůsobit osvětově podruhé a nabídnout GEOrady, např.jak si toho, s kým si píšu, prohlédnout přes fotogalerii. V mém případě by chlapec lehce zjistil, že mu můžu dělat pedagogický dozor. Výsledek všeho bylo jen konstatování, že neřeší, co a komu kam píše. Tak nevím, jestli se mám nad situací dál smát nebo upadnout do deprese, co to přibývá za nováčky.
Na depku ale rozhodně je, že někteří mnohem zkušenější kačeři zneužívají opakovaně blokování míst na gurmánské eventy a VČAS se neodhlásí, přestože dopředu ví, že se akce nezúčastní, že si jinde domluvili jinou zábavu. Ono zkuste hledat náhradníky 2-3 hodiny před začátkem - ti, co se nevešli už mají jiný program a rozhodně nečekají připravení u auta. Owner tedy má problém v restauraci a příště buď bude muset zavést platby předem ( v lepším případě ) nebo se na pořádání vykašle.