Asi takto:
Když už je krabička někde kde se má platit vstupné, tak se rozhoduji komu to vstupné platím. Pokud je to hrad, muzeum, rozhledna, ZOO apod. tak s tím nemám nejmenší problém a ještě jsem u nás v okolí neviděl knihovnu kam by se platilo vstupné.
Když se jedná o krabičku, která referuje o pivovaru, tak mi nevadí ani ta reklama na výrobek. Stejně to málokoho ovlivní tak, aby začal pít, jíst něco jiného než má v oblibě, ale může si rozšířit obzory.
Stejně tak kostely, kaple, fary .. pokud jde o upozonění na místní památku tak je to naprosto v pořádku, dokonce beru i info o tom jakého vyznání je daná farnost. A to jsem ateista, ale mám svůj názor a celý listing beru jen jako zajímavé informace a rozhodně nehrozí, že by mne to nějak ovlivnilo.
Co mi ale zásadně vadí, krabička založená majitelem restaurace s naprosto jasným cílem zvýšit si počet zákazníků. To je podle mne špatně. A špatně je to i tehdy pokud v listingu k návštěvě a konzumaci nabádá jiný owner jen proto, že je to kamarád.
Pokud se jedná o historickou budovu restaurace, tak je pěkné na ni upozornit, seznámit nás s její historií, ale ne si dělat cíleně reklamu pro svoji živnost.
A pozor ... mnohdy jsou listingy následně upraveny, takže to co čteme dnes my, není ta verze co schvaloval Revírník. Přijde mi, že mnohdy místo abyste si hráli, tak řešíte zbytečně hlouposti.