ok ;e) ale že jsem tedy tak smělý ... k čemu je ukládání dobré, kromě "druhé šance" když ji cartridge sama nedá, nebo zotavení z pádu? openwig prakticky nepadá ;e)))Sutech napsal/a:
Věřím, že to není jednoduchá záležitost to naprogramovat, ale ukládání je stále ještě (a ještě asi dlouho bude) nejdůležitější fcí. pro dohrání wherigo, bez toho si bohužel nemajitelé PPC, Koloušů a Oregán většinou ani neškrtnou :@ Proto prosím za všechny méně šťastné (i když už naštěstí mezi ně nepatřím ), o primární zaměření tvého úsilí právě k vytvoření savů .
Tady musím souhlasit s hoblerem - když se hráč třeba překlikne, nebo někam poodejde a přes input mu vyskočí něco jiného ... nebo i když se rozhodne neodpovědět v tu chvíli, tak znemožnit pokračování kvůli tomu bych považoval za chybu cartridge. A obecně jakékoliv mrtvé místo, kde nejde nic udělat. Jednak zrovna tohle podle mě není hráčova chyba ve smyslu "neudělal jsi něco, prohrál jsi", a jednak i kdyby nastala situace, že špatnou odpovědí by se hráči opravdu mělo zabránit v postupu, tak by byla slušnost nastavit mu aktuální úkol na Incorrect a slušně oznámit, že když nezvládl tohle, tak holt musí zkusit celou hru odznova ;e)Kontaktoval, zjistil jsem, že jeho chyba byla v tom, že když se mu objevil vstup s jednou otázkou, tak on, místo toho, aby na ni odpověděl, z ní vyskočil, hru si uložil a pak samozřejmě už nemohl tento vstup znovu zobrazit .
On je tady takový vžitý zvyk v těch cartridgích "pálit mosty" a zakazovat už prošlé zóny a inputy, to se pak není čemu divit, že když se hráč nezachová úplně přesně tak, jak to autor zamýšlel, že nemůže dopředu ani zpátky.
No jsem zvědavý na ten seminář o výrobě cartridgí. Asi si taky připravím nějaký příspěvek :e)