OpenWIG - wherigo v Javovém telefonu
#221
Publikováno 12 listopad 2008 - 13:31
#222
Publikováno 12 listopad 2008 - 13:34
a co se toho týká, proč vlastně v těch cartridgích nemáte automatický ukládání po splnění úkolů,
Inu, nemáme .
Nepřekvapivě je nejdřív nutné zajistit, aby hra šla dohrát většině, aby všechny úkoly klapaly, jak mají a teprve potom se mohou vymýšlet špeky, anticheatovací mechanismy atd. A navíc je nutné, aby hra byla zábavná a vyvážená, což je mnohem těžší, než aby byla dokonale bezchybná
A i tak vsadím svý boty, že i kdybys ty naprogramoval nějakou tu naprosto ošetřenou cartridge, stejně by to mnoha lidem spadlo, protože player tedy není ošetřený ani omylem... :@
#223
Publikováno 12 listopad 2008 - 13:43
tohle ale není špek a anticheatovací mechanismus, to je vlastnost zpříjemňující používání cartridge ;e)Sutech napsal/a:
Inu, nemáme .a co se toho týká, proč vlastně v těch cartridgích nemáte automatický ukládání po splnění úkolů,
Nepřekvapivě je nejdřív nutné zajistit, aby hra šla dohrát většině, aby všechny úkoly klapaly, jak mají a teprve potom se mohou vymýšlet špeky, anticheatovací mechanismy atd.
navíc jak napsala evass, minimálně u některých typů cartridgí je to otázka několika minut. a nemá to vliv na funkčnost a splnění úkolů atd atd, jediné, co se může stát, že se automaticky uloží po nějaké skryté chybě, jak onehdy psal Mimon.
o tom vůbec nepochybuji .e) nicméně funkční cartridge je zábavnější než cartridge nefunkčníA navíc je nutné, aby hra byla zábavná a vyvážená, což je mnohem těžší, než aby byla dokonale bezchybná
co dodat, těžký je úděl výrobce cartridgí. ale proto taky kritizuji jen to, co s padáním playeru (až tak) nesouvisíA i tak vsadím svý boty, že i kdybys ty naprogramoval nějakou tu naprosto ošetřenou cartridge, stejně by to mnoha lidem spadlo, protože player tedy není ošetřený ani omylem... :@
(poznámka pro sebe: vážně bych měl ale nějakou tu cartridge vyrobit, abych mohl říkat, že "vím jaký to je" )
#224
Publikováno 12 listopad 2008 - 13:51
#225
Publikováno 12 listopad 2008 - 14:31
Teda, doufám že mě nebudeš mít za kverulanta který si neváží cizí práce, ale nedalo mi to a musím si trochu rýpnout:Sutech napsal/a:
Player (a to obvzláště u Colorada a Oregonu) je totiž tak mizerně naprogramovaný, že nejčastě spadne nezávisle na tom, jak mizerně je cartridge napsaná. A pak je uložená hra k nezaplacení
Jestli to chápu dobře, tak Colorado a Oregon mají mizerný player, který padá, takže je potřeba mít funkční load/save. Ale zrovna na těchhle přístrojích funkce load/save funguje, takže tu vlastně není co řešit.
A naopak jak sleduju vývoj OpenWIGu, tak matejcik prakticky všechny objevivší se chyby odstraňuje prakticky instantně, takže tady pro změnu moc důvodů pro load/save jako prevenci proti chybám playeru nevidím . Prostě, buď OpenWIG spadne, ale pak spadne pokaždé protože v něm chybí podpora pro nějakou funkci (a load/save nepomůže). A nebo nespadne, a pak ... k čemu load/save?
#226
Publikováno 12 listopad 2008 - 14:43
Pánové, končím s touto debatou - nebaví mě obhajovat své názory a vyvracet vám vaše, společného řešení se stejně nedobereme .
Takže abych to shrnul - já se na základě vašich konstruktivních připomínek, za které samozřejmě děkuji , pokusím vychytat chybičky, které v cartridgi jsou. Nebude to hned, ale časem ano. A vy by jste měli pro změnu zkusit naprogramovat své vlastní wherigo - budu jej poctivě sledovat, a když uvidím, že nejenže jsou hráči spokojení s příběhem, úkoly, prostředím atd., ale že si nikdo z nich nestěžuje, že mu přístroj zamrznul, pak před vámi hluboce smeknu .
HOWGH
#228
Publikováno 12 listopad 2008 - 20:06
#229
Publikováno 12 listopad 2008 - 23:30
a nechceš sem napsat, s čím přesně jsi měl problém? že bych se na to mohl rovnou podívat, projít si to v emulátoru a přijít na možnou příčinu? :e)Osik napsal/a:
Tento týden se objevil "Srnci dul" u nas v Jablonci ... Po dvou dnech snazeni s OpenWIG (PalmOS, Symbian, Nokia) se nezadarilo, nicmene mam domluveno s autorem, ze mi poskytne zdrojaky k ladeni ... Tak se na to podivam a pokusim se udelat nejakou "tutorial problem cartridge"
#230
Publikováno 13 listopad 2008 - 8:55
Tak jo, sice jsem se chtěl nejdřív podívat do zdrojáků abych byl připraven odpovídat na dotazy, ale situace je taková že:matejcik napsal/a:
a nechceš sem napsat, s čím přesně jsi měl problém? že bych se na to mohl rovnou podívat, projít si to v emulátoru a přijít na možnou příčinu? :e)Osik napsal/a:
Tento týden se objevil "Srnci dul" u nas v Jablonci ... Po dvou dnech snazeni s OpenWIG (PalmOS, Symbian, Nokia) se nezadarilo, nicmene mam domluveno s autorem, ze mi poskytne zdrojaky k ladeni ... Tak se na to podivam a pokusim se udelat nejakou "tutorial problem cartridge"
Hlavním úkolem je proběhnout cca. 1km kolečko. Je zóna start/cíl, ze které když člověk vyběhne tak se mu začne počítat čas. Na trati jsou nějaké kontrolní zóny, kterými je třeba proběhnout, okolo jsou jiné zóny "zakázaná zkratka". Když člověk doběhne (task:completed) do 8 minut tak se dostane dál.
Problém byl v tom že task se sice označil jako "completed", ale počítání času se neukončilo, takže nebylo možné jít dál ...
Mám zdrojáky té cartridge, mohu poslat, ale chtěl jsem se na to podívat a udělat nějaký "demo" kdesi na stadionu, protože ta dráha v Jablonci je v lese a blbě se hledají souřadnice ...
Jo a ještě dodatek - zkoušel jsem to zatím jen na PalmOS, nicméně snažím se sehnat ještě nějaký telefon ...
#231
Publikováno 13 listopad 2008 - 9:51
#232
Publikováno 13 listopad 2008 - 10:27
Jsem úplně slepej, nebo se tasku "ObehniKolecko" opravdu nastavuje při doběhnutí Complete na TRUE, ale v eventu OnSetComplete se výsledky zobrazí jen když je atribut Complete==false? :-o (verze 1.4)Osik napsal/a:
Problém byl v tom že task se sice označil jako "completed", ale počítání času se neukončilo, takže nebylo možné jít dál ...
#233
Publikováno 13 listopad 2008 - 10:43
#234
Publikováno 13 listopad 2008 - 11:55
#235
Publikováno 13 listopad 2008 - 13:29
vydrž, brzy :e)Vrbina napsal/a:
Prosím, prosím, podpora interní gpsky bude? Kešuji s N95 a wherigo bych si moc ráda taky zkusila.
#236
Publikováno 13 listopad 2008 - 13:30
chtělo by to ale zjistit, jak se k tomu chová ofi player. jestli to třeba není tak, že onsetcomplete se vyvolá ještě před změnou toho stavu?Mimon_team napsal/a:
Jsem úplně slepej, nebo se tasku "ObehniKolecko" opravdu nastavuje při doběhnutí Complete na TRUE, ale v eventu OnSetComplete se výsledky zobrazí jen když je atribut Complete==false? :-o (verze 1.4)Osik napsal/a:
Problém byl v tom že task se sice označil jako "completed", ale počítání času se neukončilo, takže nebylo možné jít dál ...
#237
Publikováno 13 listopad 2008 - 13:44
#238
Publikováno 13 listopad 2008 - 13:51
samé gify, to jsem ještě v cartridgi neviděl ... možná je ten telefon neumí. co je to za telefon?Osik napsal/a:
Oficialni player to playe dobre ... V tom je prave ten problem ... Cvicne jsem vyhodil ten test a budeme to testovat ...
Co ty obrazky?
zkus to nahrát do optimizeru a zaškrtnout "convert all images to jpeg"
#240
Publikováno 13 listopad 2008 - 13:56
Nokia E51 ... logo cartridge i plánek trasy se v pohodě zobrazí (s origoš cartridgí, bez optimalizace)matejcik napsal/a:
samé gify, to jsem ještě v cartridgi neviděl ... možná je ten telefon neumí. co je to za telefon?
zkus to nahrát do optimizeru a zaškrtnout "convert all images to jpeg"
0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů