OpenWIG - wherigo v Javovém telefonu
#181
Publikováno 06 listopad 2008 - 0:28
#182
Publikováno 06 listopad 2008 - 8:58
#183
Publikováno 06 listopad 2008 - 9:05
To jo, uz jsem taky objevil zminky o tom, ze to "tam dole" zasekava. Zajimalo me jak je to obecne s nactenim ulozene hry u OpenWIGu. Lze to?Numira napsal/a:
To je problem tehle cartridge, udajne ji zatim nedohral nikdo bez Colorada. Ja tam byl s PDA a WIGplayerem od Groundspeaku a taky jsme se zasekli "dole"...
#184
Publikováno 06 listopad 2008 - 10:26
Čistě informativně: co to znamená "kouslo se"? To se OpenWIG zasekl a nešlo s ním nic dělat, nebo zmizel nějaký úkol a už se nenabídl k dořešení, nebo nějaký dialog přestal reagovat na klávesy, nebo ...?hobler napsal/a:
To jo, uz jsem taky objevil zminky o tom, ze to "tam dole" zasekava. Zajimalo me jak je to obecne s nactenim ulozene hry u OpenWIGu. Lze to?Numira napsal/a:
To je problem tehle cartridge, udajne ji zatim nedohral nikdo bez Colorada. Ja tam byl s PDA a WIGplayerem od Groundspeaku a taky jsme se zasekli "dole"...
Vzhledem k tomu že OpenWIG je open-source, tak se dá při znalosti konkrétního problému docela dobře zjistit proč v něm něco nefunguje jak má, a buď to pak matejcikovi pomůže ve vylepšování OpenWIGu, nebo naopak autorovi cartridge k opravě chyby.
#185
Publikováno 06 listopad 2008 - 10:42
#187
Publikováno 06 listopad 2008 - 13:22
#188
Publikováno 06 listopad 2008 - 14:12
evass napsal/a:
Zdravím,
ze svého zcela laického pohledu mám pocit, že zatím fungují ty cartidge, do kterých autor nedopisuje vlastní scripty. U vodníků a psa určitě nic není, neboť to neumím, vystačila jsem si s připravenými příkazy. Myslím, že nefunkčnost v OpenWIGu dělá zakodování hry proti hraní v emulátoru.
Ahoj, v ADF nemám žádný vlastní skript, rovněž jsem si vystačil s prefabrikáty z builderu. Obecně je ta cartridge snad ještě primitivnější než Archimedes (tedy jestli je něco takovýho vůbec ještě možný ) Emulátor je k ničemu (viz notorický problémy s příkazy aktivovanými odchodem ze zóny apod.), testuji na PDA.
#189
Publikováno 06 listopad 2008 - 14:19
#190
Publikováno 06 listopad 2008 - 15:13
Tak zkusím pár odpovědí :-):evass napsal/a:
Tak to je záhada. OpenWIGu fandím, je to skvělá věc, nejhorší je vždy přijít na to proč? Snad se to podaří
- Za Sarkou s Baterkou ... je to chybka, resp. neosetrena situace v cartridgi. Nesouvisi s OpenWIGem, ve stejne situaci se zrejme stane nedohratelnou na vsech strojich
- zakodovani hry ... nemusi to vadit pokazde. OpenWIG zatim nepodporuje vsechny vlastnosti Lua, konkretne nektere funkce na praci s textem. Takze kdyz se nejaka takova v cartridgi vyskytne, nepojede to a cartridge spadne s chybovou zpravou ze ktere se pak da poznat co presne je spatne, tzn. mělo by být hned vidět že je něco špatně.
- Ad mortem ... to vypadá jako by se z nějakého důvodu neaktivovala úvodní zóna, a proto se nevyvolá událost onEnter a tím pádem se ani neobjeví úvodní otázka ... ale to je jen odhad, zkusím zjistit čím přesně to je.
#191
Publikováno 06 listopad 2008 - 15:20
- Za Sarkou s Baterkou ... je to chybka, resp. neosetrena situace v cartridgi. Nesouvisi s OpenWIGem, ve stejne situaci se zrejme stane nedohratelnou na vsech strojich
Jakou neošetřenou situaci máš na mysli? Abych to případně napravil
#192
Publikováno 07 listopad 2008 - 8:44
Bohuzel se tomu nemohu vice venovat, takze zatim neotestuju.
Mion napsal/a:
Jestli se mi to povede nahrat do Artemise a rozhejbat, zkusim Davli, az pojedu kolem.
matejcik napsal/a:
slib, že tahle verze přehraje Davli, jsem myslím nesplnil tak docela, ale měla by být alespoň hratelná do nějaké fáze. bohužel jsem dosud neměl čas se tam vypravit.
#193
Publikováno 07 listopad 2008 - 15:02
#194
Publikováno 11 listopad 2008 - 10:16
#195
Publikováno 11 listopad 2008 - 11:08
Osik napsal/a:
Zdar,
snažím se rozběhat OpenWIG na PalmOS (v Jablonci se objevila WIG a trčí mi na prvním místě neodlovených keší...). Narazil sjem na problém že OpenWIG spustím, dám "Start", otevře se cosi jako "file browser" ale není tam zhola nic, jen "Select" a "Back". Předpokládám, že jsem .gwc nahrál někde blbě, kde to ten browser nenajde. Pravděpodobně je to PalmOSí specialita.
Prosím co používáš v tuto chvíli za java funkci a s jakými parametry? (cesta?) Pokusím se zapátrat v Java implementaci pro PalmOS kde je problem.
Díky
Osik.
potřebuješ podporu rozšíření JSR-75, konkrétně potom FileConnection API.
Je ale dost zvláštní, že by tě to nechalo spustit file browser a přitom neukázalo žádné soubory - zkus si zkontrolovat, jestli někde v nastavení nemáš automaticky zakázaný přístup k souborům pro aplikace. (na telefonech se většinou objeví dialog, který se ptá, jestli přístup povolit nebo ne)
#196
Publikováno 11 listopad 2008 - 11:20
...a zcela konkrétně se používá něco jako "Enumeration e = FileSystemRegistry.listRoots()"matejcik napsal/a:
potřebuješ podporu rozšíření JSR-75, konkrétně potom FileConnection API.
ale je to celkem obskurně zabalené v threadech, možná je problém i s něčím jiným ... mohl bys zkusit jinou aplikaci s přístupem k souborům, např. Operu Mini?
#197
Publikováno 11 listopad 2008 - 11:26
- v openWIGu zatím vůbec nefunguje ukládání, takže veškeré klikání na "uložit" v těch speciálních předmětech je k ničemu. S ohledem na to, že většina dalších věcí už funguje, asi se do toho brzy dám ... ale jak říkám všude, je to na dýl
- tutorial nefunguje právě kvůli práci s textem, jak psal Mimon
Tak se ptám, má oficiální Player nějakou vlastnost, že si můžete zobrazit odemykací kód nezávisle na cartridgi? Nebo mám to tam dodělat, při skončení cartridge?
- už zase se mi z nějakého obskurního důvodu přestaly odesílat upozornění na příspěvky, takže jsem to tady nesledoval :@ sice asi tuším proč, ale stejně. jdu o tom napsat do připomínek k fóru.
- Ad Mortem si jdu teď přečíst, snad to zprovozním :e)
- Sutechu, myslíš, že bys mohl opravit tu Šárku? chystám se tam s kamarády a chtěl bych to projít ;e) s hledáním příčiny chyby rád pomůžu, pokud tě s detaily už nekontaktoval Mimon
- z dalších dnešních zpráv, pokusil jsem se udat OpenWIG na ofiko Wherigo fórech, a tam se na to moderátoři tvářili jaksi rozpačitě, že takové věci se musí napřed probrat s Groundspeakem, a že jim to teda jako poslali, ale groundspeak zatím nic, a ať jim napíšu taky ... tak jsem napsal přímo groundspeaku, ale zatím taky nic... a thread mi teda zneviditelnili, dokud se to nevyřeší.
- ...ale zato jsem se dostal do alfa/betatest teamu neoficiálního Web Builderu, a zatím nutno říct, že s tím oficiálním je to naprosto nesrovnatelný :e) tak doufám, že ho brzy zpřístupní veřejnosti. už jsem dodělal i větší část českého překladu :e)
#198
Publikováno 11 listopad 2008 - 12:15
Wherigo.com umožňuje odemknout cartridge i tím že tam člověk uploadne .gws z ukončené hry. A protože si to ten server testuje jen podle příznaku "cartridge.Complete" (nebo jak se ten prvek jmenuje), tak by asi nebylo proti pravidlům kdyby OpenWIG při splnění téhle podmínky ten odemykací kód taky nabídnul.matejcik napsal/a:
- tutorial nefunguje právě kvůli práci s textem, jak psal Mimon
Tak se ptám, má oficiální Player nějakou vlastnost, že si můžete zobrazit odemykací kód nezávisle na cartridgi? Nebo mám to tam dodělat, při skončení cartridge?
Tzn. jinak řečeno: hráč s oficiálním playerem má možnost kdykoli regulérně odemknout dohranou cartridge i když má sklerózu a zapoměl odemykací kód. Takže by podobnou možnost mohl mít asi i ten kdo tu cartridge hraje na OpenWIGu.
#199
Publikováno 11 listopad 2008 - 12:35
- v openWIGu zatím vůbec nefunguje ukládání, takže veškeré klikání na "uložit" v těch speciálních předmětech je k ničemu. S ohledem na to, že většina dalších věcí už funguje, asi se do toho brzy dám ... ale jak říkám všude, je to na dýl
Věřím, že to není jednoduchá záležitost to naprogramovat, ale ukládání je stále ještě (a ještě asi dlouho bude) nejdůležitější fcí. pro dohrání wherigo, bez toho si bohužel nemajitelé PPC, Koloušů a Oregán většinou ani neškrtnou :@ Proto prosím za všechny méně šťastné (i když už naštěstí mezi ně nepatřím ), o primární zaměření tvého úsilí právě k vytvoření savů .
Tak se ptám, má oficiální Player nějakou vlastnost, že si můžete zobrazit odemykací kód nezávisle na cartridgi?
Tak nevím, jak to přesně myslíš, ale snad ti má odpověď pomůže:
Odemykací kód (který je mimochodem zcela k ničemu, zalogovat se na wherigo.com může uživatel i bez něj) je pro každého hráče unikátní a je vygenerován a vložen do cartridge při jejím stahování z wherigo.com.
V cartridgi je pak obsažen v proměnné Player.CompletionCode, kterou lze samozřejmě vyvolat kdekoliv ve hře - záleží na programátorovi.
Sutechu, myslíš, že bys mohl opravit tu Šárku? chystám se tam s kamarády a chtěl bych to projít ;e s hledáním příčiny chyby rád pomůžu, pokud tě s detaily už nekontaktoval Mimon)
Kontaktoval, zjistil jsem, že jeho chyba byla v tom, že když se mu objevil vstup s jednou otázkou, tak on, místo toho, aby na ni odpověděl, z ní vyskočil, hru si uložil a pak samozřejmě už nemohl tento vstup znovu zobrazit .
Popravdě mě nikdy nenapadlo, že by tohle mohl hráč udělat, zásada při ukládání je ta, provádět to, když se zrovna nic neděje, tj. není spuštěn nějaký timer, neptá se mě hra na něco atd., naopak ukládat mohu např. když jdu k další zóně
#200
Publikováno 11 listopad 2008 - 12:53
No jo, z otazky jsem vyskocil , ale stejne tak se muze hrac i prekliknout (zvlast na mobilu) a pak ma smulu a musi jit celou catridge od zacatku. Kdyby slo vyjit ze zony, zase se vratit a tim vyvolat znovu vstup s otazkou, tak by to pomohlo a logice scenare by to myslim neublizilo. S builderem vsak zkusenosti nemam, tak nevim...Kontaktoval, zjistil jsem, že jeho chyba byla v tom, že když se mu objevil vstup s jednou otázkou, tak on, místo toho, aby na ni odpověděl, z ní vyskočil, hru si uložil a pak samozřejmě už nemohl tento vstup znovu zobrazit .
1 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 1 návštěvníků 0 anonymních uživatelů