Přejít na obsah


Fotka

OREGON 300-rozbitý display


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
54 odpovědí na toto téma

#1 krutizlab

krutizlab

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 70 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 13:46

Chtěl bych se s Vámi podělit o jednu zkušenost a předem předesílám, že za vše, co jsem si způsobil, si mohu jen sám. Jen mne zaráží jedna věc : Při kešování mne OREGON spadl na zem ( z jednoho metru a na kámen ) a hoden Marfiho zákonům namazanou stranou dolů, rozuměj displayem. Dotekáč praskl, rozjela se pavučina a zhruba 1/2 zčernala. Nicméně aplikace pod ním běžela, dalo se přepínat v určitém rozsahu, byla vidět mapa, aktuální souřadnice atd. To se stalo 1.ledna a 4.ledna jsem přístroj odeslal do jediné autorizované prodejny Picodas Praha k opravě. Ta byla naplánovaná na 16. ledna. Následující týden, tedy 19.1. jsem je kontaktoval a výsledek mne dokonale uzemnil. Prý nejsou toto schopni opravit, že na toto NEMAJÍ cenu a ani náhradní díl. Mne to připadá stejné, jako kdybych měl rozbité přední sklo u auta a kvúli tomu jsem si musel koupit nové auto. GARMIN jako takový, prý nepředpokládal, že se TOTO vůbec může stát. Mne tedy čeká koupě nové navigace, jenom proto, že je prasklý touch panel, jinak vše pod ním je fuknční. A proto vážení, při kešování a ne jenom při něm, držte si své přístroje pevně v rukou, nebo dopadnete stejně. :@:@
  • 0

#2 Kapsa

Kapsa

    Kapsa

  • Members
  • PipPipPip
  • 2 948 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 13:57

Tak to je teda narez. Zkus jeste kontaktovat primo Garmin nebo jinou opravnu.
  • 0
www.michalkupsa.cz - můj web o cestování, fotografování a geocachingu.

#3 allfa

allfa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 13:59

Zkus se zeptat na mimozáruční opravu výměnou. Třeba GPSMap60CSx stojí 150$. Je to pořád míň, než úplně nový. Cenu Oregona zatím na webu nemají.
  • 0

#4 Jarous1

Jarous1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 823 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 14:20

kapsa napsal/a:
Tak to je teda narez. Zkus jeste kontaktovat primo Garmin nebo jinou opravnu.


Jinou opravnu ? A kterou, prosím Tě...? V ČR je jediná, a to Picodas v Praze. Sem se posílá všechno...
  • 0

#5 MLangr

MLangr

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 14:43

Zkusil bych kontaktovat přimo centrálu Garmin. Takový postup oficiálního distributora nedělá firmě dobrou reklamu
  • 0

#6 1gato1

1gato1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 491 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 16:04

Mam pocit,ze stejny problem se resil i s Coloradem,v rozsahlem vlakne CO se,ale tezko hleda, s nulovym vysledkem jako nyni. Tak asi skutecne,pevne drzet.Hmmmmm.
  • 0

#7 bertlak

bertlak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 16:23

to:krutizlab
Zkus kontaktovat anglicke zastoupeni Garminu. Picodas je proste Picodas. Nemaji ani primy kontakt s koncovym uzivatelem:(.

http://www.garmin.co...site/uk/contact
  • 0

#8 honzahais

honzahais

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 305 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 16:24

Hm to sou ty novinky nic to nevidrzi :), poridte si poradnou GPS map 60 mi spadla dokece z 1,5 m displejem na spicaty sutrák a az na jedu malou rýhu vse OK;);)
  • 0
GPSmap60CSx+topo czech 3PRO /+nokia N73/na delší výpravy HP COMPAQ 6530b

#9 honzahais

honzahais

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 305 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 16:26

promiňte ale jako map60tkařskymu klasikovi mi nedalo si trochu rejpnout :D
  • 0
GPSmap60CSx+topo czech 3PRO /+nokia N73/na delší výpravy HP COMPAQ 6530b

#10 krutizlab

krutizlab

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 70 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 16:42

bertlak napsal/a:
to:krutizlab
Zkus kontaktovat anglicke zastoupeni Garminu. Picodas je proste Picodas. Nemaji ani primy kontakt s koncovym uzivatelem:(.

http://www.garmin.co...site/uk/contact



Díky, to také udělám, už smolím něco rozhořčeného.B)
  • 0

#11 krutizlab

krutizlab

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 70 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 16:49

honzahais napsal/a:
Hm to sou ty novinky nic to nevidrzi :), poridte si poradnou GPS map 60 mi spadla dokece z 1,5 m displejem na spicaty sutrák a az na jedu malou rýhu vse OK;);)


Moc Ti děkuji za nabídku, ale určitě zůstanu u Oregána, nedám na něj dopustit. To, že jsem ho zmastil, byla moje vina. Chtěl jsem pouze poukázat na to, že když se stane problém, který není z nějakého důvodu zaškatulkován,nota bene, to se může stát každému,tak koncový zakázník utře nos. Zdá se mne, že Picodas řeší, možná jen softwarové problémy, kdo ví.:@:@
  • 0

#12 kolombo

kolombo

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 5 543 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 17:24

krutizlab napsal/a:

honzahais napsal/a:
Hm to sou ty novinky nic to nevidrzi :), poridte si poradnou GPS map 60 mi spadla dokece z 1,5 m displejem na spicaty sutrák a az na jedu malou rýhu vse OK;);)


Moc Ti děkuji za nabídku, ale určitě zůstanu u Oregána, nedám na něj dopustit. To, že jsem ho zmastil, byla moje vina. Chtěl jsem pouze poukázat na to, že když se stane problém, který není z nějakého důvodu zaškatulkován,nota bene, to se může stát každému,tak koncový zakázník utře nos. Zdá se mne, že Picodas řeší, možná jen softwarové problémy, kdo ví.:@:@


No, pamatuju, že když jsem řešil problémy s Vistou, tak to prostě nejde rozebrat a složit a zachovat vodotěsnost :-(

Takže jsem měnil, se slevou, za 60CSx.
  • 0

Miroslav Kolombo, k.t.

Garmin Oregon 600

N50 45.701 E015 05.508

ICQ: 343-044-770

kolombo@kolombo.cz


#13 bertlak

bertlak

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 18:49

Anglican to vyresi. Chce to srdce rvouci dopis spokojeneho zakaznika ze zeme vychodu, zlomeneho oslepnutim jeho Garminiho kamarada a displej bude na svete. Jako vsechno je to jen o lidech. Spravit se to urcite da, jen chtit.:D:D:D
  • 0

#14 StanB99

StanB99

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 164 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 22:27

Ty alespoň víš, že jsi se na znefunkčnění přístroje sám trochu "podepsal". Je ale smutné, že přístroj v hodnotě kolem 10K je na odpis kvůli nemožnosti (neochotě) vyměnit displej. Snad by to mělo jít udělat i spodmínkou, že nebude plně zajištěna vodotěsnost 1m/30m. Moji GPS Quest 2 postihl "vis maior". Po nahrání mapové sady - zůstala GPS na úvodní obrazovce a po všech peripetiích přes telefon až k osobní návštěvě na Picodasu je závěr ...sw chyba, neopravitelné, vyhodit. Na dotaz čím se to mohlo stát následovala odpověď, že se to tak občas přihodí. Se zárukou a reklamací jsem také neuspěl, neboť přesto že jsem doklady měl tak NE od smluvního prodejce Picodasu. Takže smůla. Píši to jen pro ilustraci, že i mechanicky nepoškozený přístroj může skončit jen-tak na smetišti.
  • 0

#15 malcor

malcor

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 523 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 22:47

Tak pokud mels uctenky od nejakyho prodejce tady v CR tak ti muze byt jedno jestli je smluvni prodejce Picodasu a nebo ne. Reklamovat mas u nej a ne u Picodasu.
  • 0
Přehled bookmarklistů a nejoblíbenějších keší v ČR

Garmin Oregon 300 + Topo Czech 2 PRO, případně HTC Touch HD

#16 Jarous1

Jarous1

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 823 příspěvků(y)

Publikováno 23 leden 2009 - 23:25

Asi tak, Picodas se s koncovými zákazníky skoro vůbec nebaví :@ Je pár jedinců, kteří je ukecali na přijmutí GPS do opravy bez zprostředkujícího mezičlánku, ale i já sám mám zkušenost, že mne vehementně odkázali na "mého prodejce"... Dokonce se záruční oprávněnou opravou...
  • 0

#17 Crocky

Crocky

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 469 příspěvků(y)

Publikováno 24 leden 2009 - 16:16

Já mám s Picodasem dobrou zkušenost - potřeboval jsem vyměnit gumu u Visty, prodejce to chtěl dělat měsíc, v Picodasu na Evropské mi gumu + lepicí pásku přinesl servisák během 5 minut (navrhl jsem, že si to přilepím sám). Jedinej protivnej tam byla baba na recepci :|. Ale sklíčko sám vyměnit, to asi ne...
  • 0

#18 malcor

malcor

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 523 příspěvků(y)

Publikováno 24 leden 2009 - 18:12

Jarous1 napsal/a:
Asi tak, Picodas se s koncovými zákazníky skoro vůbec nebaví :@ Je pár jedinců, kteří je ukecali na přijmutí GPS do opravy bez zprostředkujícího mezičlánku, ale i já sám mám zkušenost, že mne vehementně odkázali na "mého prodejce"... Dokonce se záruční oprávněnou opravou...


Ale to ze se Picodas s koncovym zakaznikem nebavi neni nutne brat jako negativum. On koncovemu zakazniku zadnou zaruku neposkytuje. Zaruku poskytuje koncovy prodejce a ten to ma smluvne osetrene s Picodasem. Takze spis se to da brat tak, ze nekdy je Picodas hodnej a s koncovym zakaznikem se bavi :)
  • 0
Přehled bookmarklistů a nejoblíbenějších keší v ČR

Garmin Oregon 300 + Topo Czech 2 PRO, případně HTC Touch HD

#19 krutizlab

krutizlab

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 70 příspěvků(y)

Publikováno 30 leden 2009 - 19:05

Ahoj, ještě se chci naposledy vrátit k tomuto tématu a možná Vám jakous takous naději, co se týče opravy displaye. Picodas Praha toto nedělá, ale dal mne slevu 3500 Kč na nový přístroj, což jsem využil. Dnes přišla odpověď z Anglie, kam jsem psal z žádostí o pomoc a radu. Zde Vám ji předkládám a posuďte sami. Thank you for contacting Garmin Europe. Thanks for your email sorry to here that you have damaged your Oregon device. You would be able to return the unit to ourselves for repair. There is a fixed rate repair cost for all repair/replacements for unit with a broken screen. The repair cost for the Oregon about £108. Regarding payment, if you would like to pay by cheque please let me know and please can you tell me the details below and I can create a tracking (RMA) number:- Full Name : Contact Telephone Number : Address : Postcode : The serial number of the unit : If you would like to pay by credit card please call the number below before the unit is returned and you details can be taken and an RMA can be issued over the phone. If there is anything else I can help you with then please let me know. Alternatively you can search for a solution here: http://www.garmin.com/support Kind regards Craig Davis Garmin ( Europe ) Ltd The Global leader in satellite navigation Liberty House | Hounsdown Business Park | Southampton | SO40 9RB | UK T: 08082380000 | F: +44 (0)23 8052 4004 | www.garmin.co.uk Registered office: Liberty House, Hounsdown Business Park , Southampton , SO40 9RB , UK . Registration no. 2724437 VAT Reg. No. GB568 6978 58
  • 0

#20 PK500

PK500

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 96 příspěvků(y)

Publikováno 22 srpen 2009 - 19:07

Ahoj nevite zda se situace zmenila? Povedlo se nekomu opravit prasky display na OREGONu?
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama