Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#281 Dave.g

Dave.g

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 610 příspěvků(y)

Publikováno 26 září 2010 - 21:17

Buď ráda ... taky jsem tehdy zkoušel co to dovede, a když jich tam člověk má přes dvacet jde z toho hlava kolem... :D Jinak, cokoliv co potřebuješ uložit a dál s tím v cartridge pracovat... Určitě jsi si všimla že jich je víc typů... typ číslo použiješ když např. potřebuješ něco spočítat, do proměnné ukládáš výsledek... jejich použití se nevyhneš když začneš používat časovače - ukládáš do nich na co si jen vzpomeneš - délku běhu, čas běhu, zbývající čas který chceš zobrazovat atd atd atd ... ;) Kdyby kdokoliv cokoliv, připadám si sice jako totální WigoLama, ale odpovědi tohohle typu asi zvládnu...
  • 0

#282 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 26 září 2010 - 21:38

Ahoj, není nutné používat proměnné. Ve stručnosti: Proměnná slouží k zapamatování nějaké hodnoty, kterou potom použiješ někde jinde. Např. můžeš na začátku dát uživateli nějaký dotaz, např. aby si vybral obtížnost. Tento jeho výběr uložíš do proměnné a podle této hodnoty pak můžeš v dalších částech hry upravovat postup. Možností použití proměnných je nepřeberné množství, ale pokud se ti to podaří i bez nich, nic špatného se neděje.
  • 0

#283 Faya&Freya

Faya&Freya

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 příspěvků(y)

Publikováno 26 září 2010 - 22:41

Aha, chápu...takže hypoteticky pokud budu chtít cartrige třeba ve dvou jazycích v angličtině a druhou ve švédštině...pak na začátku použiju proměnné? a jak se to tedy uvede v praxi? asi bude jednodušší udělat jen jeden jazyk co?ale i tak třeba ta obtížnost...nebo kratší a delší trasa..už jsem to viděla v jedné wherigovce..může mi někdo popsat jak se to tvoří?prosím pro uplné bl...y :D...kdybych náhodou někdy proměnné potřebovala tak by se mi hodil příklad;) Ještě jednou děkuji!!!
  • 0
Faya&Freya

#284 Dave.g

Dave.g

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 610 příspěvků(y)

Publikováno 26 září 2010 - 23:06

Zítra icq 457436176 ... dneska už proklínám Wherigo Urwigo i LUA ...
  • 0

#285 Dave.g

Dave.g

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 610 příspěvků(y)

Publikováno 27 září 2010 - 22:13

Tak a je to tu, teď jsem v koncích zase já... :(

Je nějaká šance kontrolovat, zda je hráč v zóně poprvé nebo jestli tam už byl ?
Situace: zóna 1 je stále aktivní, hráč vstoupí do zóny - vyvolá se několik příkazů ... na okamžik vystoupí ze zóny a vleze do ní znovu - příkazy se vykonají zase - o to druhé vykonání už nestojím ...

Teda, je mi jasný že to jde pomocí if/else testování nějaké proměnné která se změní na TRUE pokud hráč vstoupí do zóny...
Ale v případě většího počtu zón mi to přijde jako poměrně složité řešení, doufal jsem v nějaký kousíček LUA kódu... ;)

Dík moc za nápady !!
  • 0

#286 Faya&Freya

Faya&Freya

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 příspěvků(y)

Publikováno 27 září 2010 - 22:43

mám ještě jednu otázku... nevím v čem je problém...ale když cartrige uložím v Urwigu jako GWC tak se mi v Openwigu normálně zobrazí... Jakmile nahraji na Wherigo.com cartrige(balíček) GWZ tak ať chci stáhnout cokoliv-píše mi to chybu... Poradí mi někdo kde je chyba? (jeden už se mi podařil nahrat na wherigo.com normálně) je to chyba v cartrigi?V Urwigo? nebo na serveru Wherigo? Díky za odpověď:( Píše mi to toto: Error During Upload System.Web.Services.Protocols.SoapException: Server was unable to process request. ---> Exception of type 'System.ApplicationException' was thrown. at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.ReadResponse(SoapClientMessage message, WebResponse response, Stream responseStream, Boolean asyncCall) at System.Web.Services.Protocols.SoapHttpClientProtocol.Invoke(String methodName, Object[] parameters) at Wherigo.GSPCartridgeService.CartridgeService.GetCompiledCartridgeWithMetaData(GWZMetaData gwzMetaData, String CartridgeFileName, String CartridgeId, Int64 PlayerId, String PlayerName, DeviceType deviceType, String CompletionCode) at cartridge_download.btnDownload_Click(Object sender, EventArgs e)
  • 0
Faya&Freya

#287 woddyoo

woddyoo

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 příspěvků(y)

Publikováno 28 září 2010 - 11:01

Mam uplne stejny problem jako Faya&Freya! Nevite kde je chyba?
  • 0

#288 woddyoo

woddyoo

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 příspěvků(y)

Publikováno 28 září 2010 - 17:23

Faya&Freya nepodařilo se ti to už?
  • 0

#289 Faya&Freya

Faya&Freya

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 příspěvků(y)

Publikováno 28 září 2010 - 19:02

Byli jsme v terenu tak jsem to ještě neskoušela..ale dám kafe a pokusím se znovu:(
  • 0
Faya&Freya

#290 woddyoo

woddyoo

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 příspěvků(y)

Publikováno 28 září 2010 - 20:14

Faya&Freya uz mi to jede. Po prozkoumani mnoha temat na gc.cz i na wherigo.com foru jsem zjistil, ze ten kompilator, ci jak se to jmenuje, nezkousne pri tom kdyz si chcete cartridge stahnout "hlasky" z Urwiga z objektu a vlastnosti a tam hned prvni, tam jsem mel zobrazit autorovo jmeno, po odstraneni autorovojmeno to uz jede bez problemu! Vyzkousej taky odstranit tyto "hlasky" krome cartridge kompletni. ;)
  • 0

#291 Faya&Freya

Faya&Freya

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 příspěvků(y)

Publikováno 28 září 2010 - 20:40

Faya&Freya uz mi to jede. Po prozkoumani mnoha temat na gc.cz i na wherigo.com foru jsem zjistil, ze ten kompilator, ci jak se to jmenuje, nezkousne pri tom kdyz si chcete cartridge stahnout "hlasky" z Urwiga z objektu a vlastnosti a tam hned prvni, tam jsem mel zobrazit autorovo jmeno, po odstraneni autorovojmeno to uz jede bez problemu! Vyzkousej taky odstranit tyto "hlasky" krome cartridge kompletni. ] Super:D vyzkouším a napíšu jestli to zabralo Díky moc !!!;)
  • 0
Faya&Freya

#292 Faya&Freya

Faya&Freya

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 příspěvků(y)

Publikováno 28 září 2010 - 20:59

woddyoo napsal/a:
Faya&Freya uz mi to jede. Po prozkoumani mnoha temat na gc.cz i na wherigo.com foru jsem zjistil, ze ten kompilator, ci jak se to jmenuje, nezkousne pri tom kdyz si chcete cartridge stahnout "hlasky" z Urwiga z objektu a vlastnosti a tam hned prvni, tam jsem mel zobrazit autorovo jmeno, po odstraneni autorovojmeno to uz jede bez problemu! Vyzkousej taky odstranit tyto "hlasky" krome cartridge kompletni. ;)





Tak jsem na to koukala a vůbec nechápu kde to mám odstaranit...v cartrigi?(v urwigo) nebo v wherigo stránkách...
Můžeš mi prosím napsat více? jsem zmatená:o

díky moc;)
  • 0
Faya&Freya

#293 woddyoo

woddyoo

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 příspěvků(y)

Publikováno 28 září 2010 - 21:37

Mas tam pouzito neco z toho co je oznaceno cervene? Ja jsem tam mel autora a k vuli tomu mi to nejelo.

Přiložené miniatury

  • obrazovka.jpg

  • 0

#294 Faya&Freya

Faya&Freya

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 příspěvků(y)

Publikováno 28 září 2010 - 21:52

Já už nevím vyhodila jsem vše...a pořád to nejde
  • 0
Faya&Freya

#295 Faya&Freya

Faya&Freya

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 příspěvků(y)

Publikováno 28 září 2010 - 21:54

pokusím se sem dostat obrázek

Přiložené miniatury

  • scan.jpg

  • 0
Faya&Freya

#296 Faya&Freya

Faya&Freya

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 příspěvků(y)

Publikováno 28 září 2010 - 21:58

1
  • 0
Faya&Freya

#297 Faya&Freya

Faya&Freya

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 příspěvků(y)

Publikováno 28 září 2010 - 22:45

woddyoo napsal/a:
Faya&Freya uz mi to jede. Po prozkoumani mnoha temat na gc.cz i na wherigo.com foru jsem zjistil, ze ten kompilator, ci jak se to jmenuje, nezkousne pri tom kdyz si chcete cartridge stahnout "hlasky" z Urwiga z objektu a vlastnosti a tam hned prvni, tam jsem mel zobrazit autorovo jmeno, po odstraneni autorovojmeno to uz jede bez problemu! Vyzkousej taky odstranit tyto "hlasky" krome cartridge kompletni. ;)



Myslíš že kdybych ti to poslala že na to můžeš kouknout?
  • 0
Faya&Freya

#298 woddyoo

woddyoo

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 20 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 5:55

Muzu to zkusit. - Jan.Hlom@seznam.cz
  • 0

#299 Mudlodcera

Mudlodcera

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 386 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 8:17

D@ve_cz napsal/a:
Tak a je to tu, teď jsem v koncích zase já... :(

Je nějaká šance kontrolovat, zda je hráč v zóně poprvé nebo jestli tam už byl ?
Situace: zóna 1 je stále aktivní, hráč vstoupí do zóny - vyvolá se několik příkazů ... na okamžik vystoupí ze zóny a vleze do ní znovu - příkazy se vykonají zase - o to druhé vykonání už nestojím ...

Teda, je mi jasný že to jde pomocí if/else testování nějaké proměnné která se změní na TRUE pokud hráč vstoupí do zóny...
Ale v případě většího počtu zón mi to přijde jako poměrně složité řešení, doufal jsem v nějaký kousíček LUA kódu... ;)

Dík moc za nápady !!


Tenhle problem jsem u sve WIG resila taky, a zavedla jsem promenou "navsteva", kde nastavim na zacatku hodnotu 0, kdyz vstoupi do dane zony, tak se nejprve overi, jaka je hodnota teto promenne. Pri opusteni zony se k hodnote pricte treba 1, nebo proste nastavi na jinou hodnotu.
(snad je to popsane srozumitelne)
  • 0

#300 Faya&Freya

Faya&Freya

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 příspěvků(y)

Publikováno 29 září 2010 - 23:07

woddyoo napsal/a:
Muzu to zkusit. - Jan.Hlom@seznam.cz


Ještě jednou děkuji Woddyoo :D
Už to jede...a přitom taková blbost...:D:D:D;)
  • 0
Faya&Freya




6 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 6 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama