Jak to udělám v URWIGO?
#281
Publikováno 26 září 2010 - 21:17
#282
Publikováno 26 září 2010 - 21:38
#283
Publikováno 26 září 2010 - 22:41
#284
Publikováno 26 září 2010 - 23:06
#285
Publikováno 27 září 2010 - 22:13
Je nějaká šance kontrolovat, zda je hráč v zóně poprvé nebo jestli tam už byl ?
Situace: zóna 1 je stále aktivní, hráč vstoupí do zóny - vyvolá se několik příkazů ... na okamžik vystoupí ze zóny a vleze do ní znovu - příkazy se vykonají zase - o to druhé vykonání už nestojím ...
Teda, je mi jasný že to jde pomocí if/else testování nějaké proměnné která se změní na TRUE pokud hráč vstoupí do zóny...
Ale v případě většího počtu zón mi to přijde jako poměrně složité řešení, doufal jsem v nějaký kousíček LUA kódu...
Dík moc za nápady !!
#286
Publikováno 27 září 2010 - 22:43
#287
Publikováno 28 září 2010 - 11:01
#289
Publikováno 28 září 2010 - 19:02
#290
Publikováno 28 září 2010 - 20:14
#291
Publikováno 28 září 2010 - 20:40
#292
Publikováno 28 září 2010 - 20:59
woddyoo napsal/a:
Faya&Freya uz mi to jede. Po prozkoumani mnoha temat na gc.cz i na wherigo.com foru jsem zjistil, ze ten kompilator, ci jak se to jmenuje, nezkousne pri tom kdyz si chcete cartridge stahnout "hlasky" z Urwiga z objektu a vlastnosti a tam hned prvni, tam jsem mel zobrazit autorovo jmeno, po odstraneni autorovojmeno to uz jede bez problemu! Vyzkousej taky odstranit tyto "hlasky" krome cartridge kompletni.
Tak jsem na to koukala a vůbec nechápu kde to mám odstaranit...v cartrigi?(v urwigo) nebo v wherigo stránkách...
Můžeš mi prosím napsat více? jsem zmatená
díky moc;)
#293
Publikováno 28 září 2010 - 21:37
#294
Publikováno 28 září 2010 - 21:52
#295
Publikováno 28 září 2010 - 21:54
#297
Publikováno 28 září 2010 - 22:45
woddyoo napsal/a:
Faya&Freya uz mi to jede. Po prozkoumani mnoha temat na gc.cz i na wherigo.com foru jsem zjistil, ze ten kompilator, ci jak se to jmenuje, nezkousne pri tom kdyz si chcete cartridge stahnout "hlasky" z Urwiga z objektu a vlastnosti a tam hned prvni, tam jsem mel zobrazit autorovo jmeno, po odstraneni autorovojmeno to uz jede bez problemu! Vyzkousej taky odstranit tyto "hlasky" krome cartridge kompletni.
Myslíš že kdybych ti to poslala že na to můžeš kouknout?
#299
Publikováno 29 září 2010 - 8:17
D@ve_cz napsal/a:
Tak a je to tu, teď jsem v koncích zase já...
Je nějaká šance kontrolovat, zda je hráč v zóně poprvé nebo jestli tam už byl ?
Situace: zóna 1 je stále aktivní, hráč vstoupí do zóny - vyvolá se několik příkazů ... na okamžik vystoupí ze zóny a vleze do ní znovu - příkazy se vykonají zase - o to druhé vykonání už nestojím ...
Teda, je mi jasný že to jde pomocí if/else testování nějaké proměnné která se změní na TRUE pokud hráč vstoupí do zóny...
Ale v případě většího počtu zón mi to přijde jako poměrně složité řešení, doufal jsem v nějaký kousíček LUA kódu...
Dík moc za nápady !!
Tenhle problem jsem u sve WIG resila taky, a zavedla jsem promenou "navsteva", kde nastavim na zacatku hodnotu 0, kdyz vstoupi do dane zony, tak se nejprve overi, jaka je hodnota teto promenne. Pri opusteni zony se k hodnote pricte treba 1, nebo proste nastavi na jinou hodnotu.
(snad je to popsane srozumitelne)
#300
Publikováno 29 září 2010 - 23:07
woddyoo napsal/a:
Muzu to zkusit. - Jan.Hlom@seznam.cz
Ještě jednou děkuji Woddyoo
Už to jede...a přitom taková blbost...:D:D;)
5 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 5 návštěvníků 0 anonymních uživatelů