Jak to udělám v URWIGO?
#421
Publikováno 23 prosinec 2011 - 6:53
#422
Publikováno 23 prosinec 2011 - 8:08
#423
Publikováno 23 prosinec 2011 - 12:51
Presne tak som to riesil, vzdy nastavim (set) nejaku hodnotu imaginarneho predmetu (ten predmet mi sluzi len na toto:) a Oregon slape.marcipanek napsal/a:
Teď mě napadá, že jsem někde četl jak oregon klepne je-li jako první povel po exekuci prikazu povel když/tak. Sice tohle není Oregon, ale je to hlavní rozdíl čím se liší tato hra od jiné kterou jsem stvořil a v který vše funguje jak ma. I když vlastně nemám co bych tam před když/tak povel vložil. Zkusím tam nacpat nějakou třeba i zbytečnou proměnnou. Uvidím co z toho vyleze. Jinak můj Wherigo player je up to date, takže pokud je v něm chyba nemohu s tím nic dělat.
Zlaty fond slovenskych kesi - SLOVENSKE LEGENDY
GTB 100+1 kesek v prirode v Bratislave
#424
Publikováno 23 prosinec 2011 - 22:11
Takze je mozne uploadovat cartridge za sveho PC do iPhonu/iPodu zkrz iTunes a nemusi se vzdy chodit pres Wherigo site.marcipanek napsal/a:
Urcite to zkusim, jen by me zajimalo jestli existuje lepsi zpusob jak dostat hru do aplikace na iPhonu nez uploadovat GWZ soubor na Wherigo site? Mam takove tuseni, ze nez s timto problemem zkoncit budu u verze 10.5 pred tim nez bude hra vubec publikovana.
#425
Publikováno 26 prosinec 2011 - 4:59
Takze kdyz jsem tam za kazdou operaci dal zpravu tak jsem se nedostal ani k prvni zprave. Nakonec jsem si musel k tomu sednout a cely to rozpitvat a prisel na pricinu proc to nefungovalo. Na Wherigo playeru pro iPhone musi byt zona v ktere je vec viditelna aby se daly pouzit prikazy u te veci. Na Garminech to funguje i kdyz ta zona viditelna neni. Udelal jsem primitivni fix, ze kazdou zonu pri vstupu zviditelnim. A uz to funguje. Ted to jenom musim vyzkouset v lokaci a snad to cely bude slapat. Ja jsem si totiz zmenil pro testovani zony na svuj bejvak abych nemusel porad nekam behat.Blexa napsal/a:
Asi by bylo vhodne zjistit pri ktere operaci to presne to pada. Dej si za kazdou operaci zpravu a uvidis. Minimalne je to dobry vychozi bod pro hledani co je spatne...
Diky za pomoc.
#426
Publikováno 04 leden 2012 - 16:08
#427
Publikováno 11 leden 2012 - 16:18
#428
Publikováno 11 leden 2012 - 16:42
Smrk napsal/a:
Snažím se do urwiga už nějaký čas proniknout, ale kromě spuštění ikonkou na ploše jsem víc nedokázal. Škoda, že je tady spousta odkazů na ukázky už nefunkční.
http://www.urwigo.com jsi uz zkousel? Je tam spousta vzorovych projektu primo od velkeho guru Maxinohy.
#429
Publikováno 11 leden 2012 - 19:55
#430
Publikováno 11 leden 2012 - 20:14
I 40m může být málo. Sice výjimečně, ale může. Když pak máš třeba limit 5 minut na vstup do zóny a ona se schovává v domech, je to k vzteku. Takže, pokud máš třeba ulici orientovanou severojižně, udělej zónu ve směru východ-západ co největší (na obě strany cca do půlky bloku mezi ulicemi, i trochu dál), ale ve směru ulice - jestliže tam je prostor, kde se kačer může bez problémů pohybovat - bude stačit tak 20-30m.Zagloba napsal/a:
optimální velikost zón v pražských ulicích
#431
Publikováno 11 leden 2012 - 21:52
marram napsal/a:
Smrk napsal/a:
Snažím se do urwiga už nějaký čas proniknout, ale kromě spuštění ikonkou na ploše jsem víc nedokázal. Škoda, že je tady spousta odkazů na ukázky už nefunkční.
http://www.urwigo.com jsi uz zkousel? Je tam spousta vzorovych projektu primo od velkeho guru Maxinohy.
Na to jsem se díval, ale stejně tomu skoro vůbec nerozumím. Lepší by asi byl nějaký živý učitel :-)
#432
Publikováno 29 leden 2012 - 19:31
#433
Publikováno 29 leden 2012 - 21:44
V "You see" jsou vidět věci a postavy, ne zóny. Musel bys tedy v zóně "Mesto 1" mít věc "Mesto 1". Pokud jsi chtěl město zobrazit v zónách, tak stačí mu nastavit viditelnost na true a velký poloměr "V dosahu". Jestli má opravdu být město neviditelné, dokud ho hráč nenajde, ten poloměr nastavuj rovnou v editoru, programem ošetřuj jen nastavení viditelnosti. (Nastav: mesto1 = true). No a pokud opravdu má být město věc, pak zóně musíš nastavit "Zobrazit objekty = vždy".tomeky667 napsal/a:
Ahojte, mozete mi poradit ?
V playeri v menu mám "You see" a "Task" ako nastavim pred vstupom do zony ulohu : Najst miesto 1, a pokial z "miesta 1" odidem aby sa mi potom v menu : "You see" zobrazilo " Miesto 1" ktore som navstivil ?
Doporučuji mít samostatnou cartrigde jen na testování a vyzkoušet si možné kombinace tam.
Telefony přehrávají mp3, ne WAV, GARMINy přehrávají pouze .fdl (viz geowiki)tomeky667 napsal/a:
A este mám jeden problem, pri vstupe do zony chcem aby sa mi prehral zvuk. zvuk mám v mediach ako wav, a fdl. V emulatore sa mi zvuk bezproblemov prehra. Pokial urwigo skompilujem tak sa mi zvuk v telefone neprehrava pokial vstupim do nejakej zony. (Pouzivam iPhone 4. iOS v5.0.1) a Wherigo player.
Dakujem
#434
Publikováno 29 leden 2012 - 21:46
#435
Publikováno 30 leden 2012 - 8:33
Vopred dakujem za pomoc.
Kiko
#436
Publikováno 19 únor 2012 - 18:18
#437
Publikováno 19 únor 2012 - 20:37
Obrázek POD textem nejde, bude vždy nad textem.joey59 napsal/a:
Prosím o pomoc.
Jak bych chtěl, aby to vypadalo: hráč přijde do zóny, stane se co se má stát, ukáže se dialog a pod dialog potřebuju dostat obrázek, jak nato?
Podívej se do přílohy, myslíš to tak?
Přiložený soubor (y)
#438
Publikováno 19 únor 2012 - 21:38
#439
Publikováno 29 únor 2012 - 9:19
#440
Publikováno 29 únor 2012 - 9:25
5 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 5 návštěvníků 0 anonymních uživatelů