OnClick vůbec nepoužívej (nikde), místo toho zadefinuj u té věci příkazy. Vlastnosti > Příkazy > Nová položka. Jiné řešení myslím není.LudaL napsal/a:
2) U věci když ošetřím kliknutí, tak to pak na Oregonu nefunguje (na androidovském WhereYouGo to jde). Jde to nějak řešit?
![Fotka](http://www.geocaching.cz/uploads/profile/photo-3065.jpg?_r=0)
Jak to udělám v URWIGO?
#461
Publikováno 06 březen 2012 - 18:27
#462
Publikováno 06 březen 2012 - 19:07
Díky už jsem dohledal. Zjistil jsem, že práce s Příkazy jsou ukázány v článku Běháme s Urwigo, který ale už na serveru není. Nedá se ten článek někde najít? Google tentokrát nepomohl, ani archív...ProKesTom napsal/a:
OnClick vůbec nepoužívej (nikde), místo toho zadefinuj u té věci příkazy. Vlastnosti > Příkazy > Nová položka. Jiné řešení myslím není.LudaL napsal/a:
2) U věci když ošetřím kliknutí, tak to pak na Oregonu nefunguje (na androidovském WhereYouGo to jde). Jde to nějak řešit?
#463
Publikováno 06 březen 2012 - 19:10
![:D](http://test.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#464
Publikováno 06 březen 2012 - 19:28
#465
Publikováno 06 březen 2012 - 20:23
#466
Publikováno 06 březen 2012 - 20:55
#467
Publikováno 07 březen 2012 - 6:14
LudaL napsal/a:
1) Jde nějak zapsat znak ° tak, aby ho hráči viděli správně?
Ahoj.
Ak chces hracovi ukazat suradnice (predpokladam, ze na to potrebujes znak stupnov), tak to radsej nerob, ale rovno zadefinuj zonu a hracovi umozni do nej donavigovat. Je to krajsie riesenie, ako ho nechat prepisovat suradnice z wherigo do ineho programu/zariadenia.
Kiko
#468
Publikováno 07 březen 2012 - 9:18
Vzhledem k tomu že na Oregonu není mapa, ale jen nic moc šipka, tak když někdo použije toto řešení tak to rozhodně nepřijmu s povděkem a nepovažuji ho za krásnější řešení. Navíc na mojí hře je mezi poslední zonou a keší železnice, strž, tři ploty atd:D, tak tohle řešení nepadá do úvahy. Asi nakonec použiji obojí, ale s tím, že upozorním lidi aby nespoléhali na šipku. Takže ° asi nejde zobrazit.kikonan napsal/a:
Ahoj.LudaL napsal/a:
1) Jde nějak zapsat znak ° tak, aby ho hráči viděli správně?
Ak chces hracovi ukazat suradnice (predpokladam, ze na to potrebujes znak stupnov), tak to radsej nerob, ale rovno zadefinuj zonu a hracovi umozni do nej donavigovat. Je to krajsie riesenie, ako ho nechat prepisovat suradnice z wherigo do ineho programu/zariadenia.
Kiko
#469
Publikováno 07 březen 2012 - 9:46
nieco podobne som riesil nakreslenim mapky ako ist ku finaluLudaL napsal/a:
Vzhledem k tomu že na Oregonu není mapa, ale jen nic moc šipka, tak když někdo použije toto řešení tak to rozhodně nepřijmu s povděkem a nepovažuji ho za krásnější řešení. Navíc na mojí hře je mezi poslední zonou a keší železnice, strž, tři ploty atd:D, tak tohle řešení nepadá do úvahy. Asi nakonec použiji obojí, ale s tím, že upozorním lidi aby nespoléhali na šipku. Takže ° asi nejde zobrazit.kikonan napsal/a:
Ahoj.LudaL napsal/a:
1) Jde nějak zapsat znak ° tak, aby ho hráči viděli správně?
Ak chces hracovi ukazat suradnice (predpokladam, ze na to potrebujes znak stupnov), tak to radsej nerob, ale rovno zadefinuj zonu a hracovi umozni do nej donavigovat. Je to krajsie riesenie, ako ho nechat prepisovat suradnice z wherigo do ineho programu/zariadenia.
Kiko
vo forme obrazku, v kartridge to malo vlastny 'item', ktory som dal hracovi. mohol si ho kedykolvek pozriet.
Zlaty fond slovenskych kesi - SLOVENSKE LEGENDY
GTB 100+1 kesek v prirode v Bratislave
#470
Publikováno 07 březen 2012 - 9:53
#471
Publikováno 08 březen 2012 - 18:34
#472
Publikováno 09 březen 2012 - 7:40
LudaL napsal/a:
Setkal jste se někdo s tím, že se Oregon po obnovení uložené hry vypíná? Mám tam jednoduché rozhodování co má zobrazit pokud je hra dohraná nebo nedohraná.
Přikládám logy:
20120308164827|50.76502|15.06229|357.555|28.549|ShowScreen - Inventory
20120308164827|50.76502|15.06229|357.555|28.549|ZCartridge:Stop
Neviem, ale skusil by som ozeliet Show Screen. Moze to robit na Garmine problem.
Kiko
#473
Publikováno 09 březen 2012 - 8:17
skus pred rozhodovani (if/then) dat prikaz "set" (cesky "Nastav"?) nejaku premenu na nejaku hodnotu.LudaL napsal/a:
Setkal jste se někdo s tím, že se Oregon po obnovení uložené hry vypíná? Mám tam jednoduché rozhodování co má zobrazit pokud je hra dohraná nebo nedohraná.
odporucam vytvorit si na to fiktivnu premenu napr. "kacer"
cize "set kacer na True".
oregon ma problem, ak je "rozhodovani" ako prvy prikaz v bublinke.
Zlaty fond slovenskych kesi - SLOVENSKE LEGENDY
GTB 100+1 kesek v prirode v Bratislave
#474
Publikováno 09 březen 2012 - 8:40
LudaL napsal/a:
ShowScreen - Inventory
Toto na 100% na garminech nefunguje - nesmíš používat.
#475
Publikováno 25 březen 2012 - 11:56
![:(](http://test.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/sad.png)
chtěla bych se zeptat jak udělat hru více interaktivní...myslím tím udělat něco jako kešku typu: http://www.geocachin...aspx?wp=GC2VXQM nebo Hagen....jde mi o to udělat cartrige neco v duchu hry...(typu Skyrim, Morrowind) samozřejmně ve velmi zjednosušené formě...
Například na začátku si vybereš pohlaví, rasu..atd a dle toho se bude rozvíjet příběh, to znamená když narazíš na člověka který je třeba kupec chlap...tak jako žena budeš mít lepší podmínky než muž...
![;)](http://test.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/wink.png)
Jde něco takového udělat? Budu moc vděčná pokud mi někdo poradí jak udělat takovou wher. budu moc ráda- a pokud bude ještě tak hodný a přiloží nějaký obrázkový návod-jak ošetřit tyto situace bude to uplně super!
![B)](http://test.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/cool.png)
Poradíte mi prosím?
![:o](http://test.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/ohmy.png)
Díky moc!!!
#476
Publikováno 25 březen 2012 - 12:17
#477
Publikováno 25 březen 2012 - 14:15
Blexa napsal/a:
V podstate mas dve moznosti:
1) Pocatecni volby ulozit do promenne a v prubehu deje vetvit pomoci jestlize v zavyslosti na promenne
2) V zavyslosti na pocatecni volbe ulozit nejake attributy jako sila, obratnost, charisma do promenne a dale vyhodnocovat pomoci vzorcu.
Obrazkovy navod ti bohuzel asi tezko nekdo udelat, protoze ani ty sama ted nevis jak presne zni otazka, respektive co presne by mel resit.
Děkuji za radu;)
s tím návodem jsem to myslela samozřejmně hypoteticky...
![;)](http://test.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/wink.png)
Nějak si s tím poradím...ještě jednou díky...a kdyby mněl s tímto typem wheriga nějaké zkušenosti a chtěl by se s nimi podělit budu moc ráda!!!a myslím že ne jen já
![:P](http://test.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/tongue.png)
#478
Publikováno 25 březen 2012 - 15:09
faya.a.freya napsal/a:
Blexa napsal/a:
V podstate mas dve moznosti:
1) Pocatecni volby ulozit do promenne a v prubehu deje vetvit pomoci jestlize v zavyslosti na promenne
2) V zavyslosti na pocatecni volbe ulozit nejake attributy jako sila, obratnost, charisma do promenne a dale vyhodnocovat pomoci vzorcu.
Obrazkovy navod ti bohuzel asi tezko nekdo udelat, protoze ani ty sama ted nevis jak presne zni otazka, respektive co presne by mel resit.
Děkuji za radu;)
s tím návodem jsem to myslela samozřejmně hypoteticky...
Nějak si s tím poradím...ještě jednou díky...a kdyby mněl s tímto typem wheriga nějaké zkušenosti a chtěl by se s nimi podělit budu moc ráda!!!a myslím že ne jen já
Takže pokud to chápu dobře tak v začátku si hráč vybere z vlastnosti:
např: hrdina, lump, lenoch
nastavim si proměnné : hrdina, lump, lenoch na Nepravda
až budu chtít použít vlastnost hráče..např vstup hráč vstoupí do obchodu a bude si chtít něco koupit...jak tam rozlišit tu proměnnou....voláním funkce???(nastavit proměnné na pravda? Příklad bude si chtít koupit meč...a v závislosti na povaze: (hrdina, lump, lenoch) mu obchodník řekne cenu...
to znamená že když je hrdina tak dostane cenu 200 , když je lump 300 a když je lenoch tak mu ji nebude chtít prodat vůbec...jak tohle ošetřit?
a stanovuje se u proměnné nějaká podmínka?
Já jsem to udělala tak že mám proměnnou muž a proměnnou žena nastavené obě na začátku na nepravda...a nic víc tam nemám...nebo je to třeba nějak dál nadefinovat?tyhle proměnné z těch mi jde hlava kolem nějak ne a ne to pochopit:(
![:(](http://test.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/sad.png)
#479
Publikováno 25 březen 2012 - 15:17
![:)](http://test.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/smile.png)
#480
Publikováno 25 březen 2012 - 15:24
Blexa napsal/a:
V prvnim pripade si nastavis promenou povolani (nebo treba profese) na retezec (a priradis jednu z hodnot hrdina, lump, lenoch) a dele ve hre muzes vetvit pomoci jestlize postava = hrdina nebo jestlize postava = lump.
V druhe variante tohle uz neplati a vse by se ridilo atributama.
Mam trosicku obavu, ze to bude nad tve sily, ale treba budu prekvapen.
Uz vis treba jak chces resit nejakej boj? Tahama nebo v realnem case?
No hele já to nějak udělám...já na to příju-asi mi to bude trvat dlouho...ale pokus omyl to asi jistí
![;)](http://test.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/wink.png)
Boj asi budu řešit přes náhodné...asi něco jako hodit si kostkou...už to nebudu tahat přes zkušenosti, nebo povahu-myslím že to je na mně opravdu složité
![:(](http://test.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/sad.png)
škoda že jsem na to sama a nemám při ruce nějakého šikulku který poradí jak se vyvarovat chyb...
Ale pokusím se to řešit hold složitější cestou jako jsou různé zony a vstupy...:|
3 uživatel(ů) prochází toto téma
0 uživatelů, 3 návštěvníků 0 anonymních uživatelů