Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#481 kikonan

kikonan

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 příspěvků(y)

Publikováno 25 March 2012 - 19:10

faya.a.freya napsal/a:
Takže pokud to chápu dobře tak v začátku si hráč vybere z vlastnosti:
např: hrdina, lump, lenoch
nastavim si proměnné : hrdina, lump, lenoch na Nepravda
až budu chtít použít vlastnost hráče..např vstup hráč vstoupí do obchodu a bude si chtít něco koupit...jak tam rozlišit tu proměnnou....voláním funkce???(nastavit proměnné na pravda? Příklad bude si chtít koupit meč...a v závislosti na povaze: (hrdina, lump, lenoch) mu obchodník řekne cenu...
to znamená že když je hrdina tak dostane cenu 200 , když je lump 300 a když je lenoch tak mu ji nebude chtít prodat vůbec...jak tohle ošetřit?

a stanovuje se u proměnné nějaká podmínka?
Já jsem to udělala tak že mám proměnnou muž a proměnnou žena nastavené obě na začátku na nepravda...a nic víc tam nemám...nebo je to třeba nějak dál nadefinovat?tyhle proměnné z těch mi jde hlava kolem nějak ne a ne to pochopit:(:(:(


Taketo zlozitejsie wherigo je lepsie robit za pomoci pouzivatelskych funkcii v jazyku Lua. Zadefinujes tabukku rol napr. Roly = {"hrdina", "lump", "lenoch"} a potom si budes pamatat pri vybere hraca iba index, t.j. poradie v tabulke, napr. RolaHraca. Nazov roly hraca je potom Roly[RolaHraca] a v podmienakch budes zistovat iba hodnotu RolaHraca. Je to iste efektivnejsie, ako sledovat kazdu rolu samostatne ako samostatny priznak, ci je lump, hrdina alebo lenoch.

Zvaz, ci sa cches pustit do tychto zlozitejsich konstrukcii, ale obavam sa, ze zlozitejsie wherigo bez nich spravis iba velmi tazko a komplikovane, alebo vobec...

Kiko
  • 0

#482 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 25 March 2012 - 19:29

Tahle diskuze mne dokopala znova si sednou k urwigu a dopracovat do nejak pouzitelne podoby "soubojovy system" na kola, ktery jsem mel rozdelany. Soucasne tam je nahodne generovany poklad/loot na ktery muze hrat narazit. Treba to bude nekoho dale inspirovat, protoze ja proste na vymejsleni omacky prilis nejsem, radsi resim "jak to udelat" a kdo vi zda to dokoncim...

Predchozi verze byla daleko prehlednejsi a poskladana pomoci funkce, ale bohuzel zobrazeni zpravy nebo dialogu ve funkci zpusobuje ignorovani toho vystupu a vseho unisteneho za, takze jsem to musel prekopat do teto "divociny".

Jo a malem jsem zapomenul...
https://skydrive.liv...ABCZdqINQ6TUEh0
  • 0

#483 faya.a.freya

faya.a.freya

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 27 March 2012 - 17:23

tak jsem zpět...moznosti jsem osekala...a uz mam cartrige v zakladnim tvaru hotovou...ale jedna zařatečnicka otazka se kterou si nejsem jista jak ji vyresit...zrejmne pres promenné(ale ty fakt nechapu)
V 1.zone mam typka co mi nabidne 3 veci:
prtsen,kamen,sošku
jednu z veci si hrac vybere...ale pouze jedna kamen mu bude v budoucnu potrebna!!! a ted potrebuju vyresit ...v jine zone mam typku kterou musim ukecat...nabidnu ji tedy nejake veci...1.penize= za ty dostanu př.jablko...a pak to nejdulezitejsi 2kamen=za ten dostanu jablko a pak jednu dulezitou bonusovou vecicku...(medailon)
Jak vymyslet tu zonu kde budu nabizet typce penize, nebo veci...aby kdyz bude mit hrac v inventari kamen tak mu to nabidne kamen na nabidku...a pokud ho mit nebude tak ji ho proste nabidnout nemuze...nevim jak tohle vyresit...

muze mi nekdo poradit jak tohle udelat? prosim poradit trosku vice;) nez jen odpovedi typu: pres promennou a řetezec...z toho jsem fakt jelen:o
tusim ze to nebude az tak slozite jak si myslim...jenom nevim jak na to:|

diky moc za pomoc a radu;)
  • 0
Faya&Freya

#484 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 27 March 2012 - 18:27

Zase nekolik variant: 1) Prsten, kamen, soska atd... jsou vytvorene jako vec a presouvas je postave do inventare. Pak pri prichodu do zony, respektive pri rozhovoru s postavou budes zkoumat podminku, jestli hrac obsahuje dany predmet. 2) Pri vybrani jedne z monosti si u postavy, ktera je v druhe zone aktivujes/povolis ten spravny prikaz s pozadovanym dejem. 3) kombinaci 1 a 2 4) Uplne jinak
  • 0

#485 faya.a.freya

faya.a.freya

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 27 March 2012 - 18:30

Blexa napsal/a:
Zase nekolik variant:
1) Prsten, kamen, soska atd... jsou vytvorene jako vec a presouvas je postave do inventare.
Pak pri prichodu do zony, respektive pri rozhovoru s postavou budes zkoumat podminku, jestli hrac obsahuje dany predmet.

2) Pri vybrani jedne z monosti si u postavy, ktera je v druhe zone aktivujes/povolis ten spravny prikaz s pozadovanym dejem.

3) kombinaci 1 a 2
4) Uplne jinak


Tak budu asi za blba ale potrebuji vyresit toto:

prijdu do obchodu a mam moznost si koupit 5 runych veci...koupim si treba mapu (to ze mam vlozit vec do inventare samozrejmne chapu)...ale pak je to nejdulezitejsi:
potrebuji vyresit to aby kdyz dam hraci moznost vybrat ze mam nabidnout postave vodu a penize...ani jedno v inventari nema...tak aby kdyz odklikne ano nabidnout(tak mi to automaticky povoli...)aby se mu to nepovolilo kdyz tu vec v inventari nema!
mam totiz ruzne vetve:
v prvni si treba koupi vodu...
v druhe treba mapu...
a pak kdyz se zepta postava na treba mec tak jak osetrit to...ze muzu splnit jenom tak ze ten mec zrovna v tehle vetvi mam v inventari...
asi pisu zmatene;)ale uz mi z toho zacina hrabat:D:D:D

takze kdyz tu vec hrac (v te vetvi) nema tak mu to musi rict ze tu vec v inventari nema!!!jak to udelat? jaky prikaz cic co:o tam mam dat?:o:o:o

1) Prsten, kamen, soska atd... jsou vytvorene jako vec a presouvas je postave do inventare.
Pak pri prichodu do zony, respektive pri rozhovoru s postavou budes zkoumat podminku, jestli hrac obsahuje dany predmet.

-jak na to?
  • 0
Faya&Freya

#486 faya.a.freya

faya.a.freya

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 28 March 2012 - 14:53

faya.a.freya napsal/a:

Blexa napsal/a:
Zase nekolik variant:
1) Prsten, kamen, soska atd... jsou vytvorene jako vec a presouvas je postave do inventare.
Pak pri prichodu do zony, respektive pri rozhovoru s postavou budes zkoumat podminku, jestli hrac obsahuje dany predmet.

2) Pri vybrani jedne z monosti si u postavy, ktera je v druhe zone aktivujes/povolis ten spravny prikaz s pozadovanym dejem.

3) kombinaci 1 a 2
4) Uplne jinak


Tak budu asi za blba ale potrebuji vyresit toto:

prijdu do obchodu a mam moznost si koupit 5 runych veci...koupim si treba mapu (to ze mam vlozit vec do inventare samozrejmne chapu)...ale pak je to nejdulezitejsi:
potrebuji vyresit to aby kdyz dam hraci moznost vybrat ze mam nabidnout postave vodu a penize...ani jedno v inventari nema...tak aby kdyz odklikne ano nabidnout(tak mi to automaticky povoli...)aby se mu to nepovolilo kdyz tu vec v inventari nema!
mam totiz ruzne vetve:
v prvni si treba koupi vodu...
v druhe treba mapu...
a pak kdyz se zepta postava na treba mec tak jak osetrit to...ze muzu splnit jenom tak ze ten mec zrovna v tehle vetvi mam v inventari...
asi pisu zmatene;)ale uz mi z toho zacina hrabat:D:D:D

takze kdyz tu vec hrac (v te vetvi) nema tak mu to musi rict ze tu vec v inventari nema!!!jak to udelat? jaky prikaz cic co:o tam mam dat?:o:o:o

1) Prsten, kamen, soska atd... jsou vytvorene jako vec a presouvas je postave do inventare.
Pak pri prichodu do zony, respektive pri rozhovoru s postavou budes zkoumat podminku, jestli hrac obsahuje dany predmet.

-jak na to?


Prosim prosim o radu:(
  • 0
Faya&Freya

#487 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 28 March 2012 - 15:19

Mi to vcera nejak uteklo, ze je novy prispevek a vidim to az ted...

V tom pripade to budes muset udelat asi variantou 3.
U Veci/Postavy mas ve Vlastnosti polozku Prikazy. Das Nova polozka. Do Nazev das co se ma u predmetu objevit za text (treba sebrat, pouzit apod...), zaskrtnes/odskrtnes Povolen podle toho zda se ma prikaz u Veci/Postavy zobrazovat a potvrdis ok. Do ostatnich voleb radsi nehrabej, ani ja poradne nevim co udelaji. Prikaz se ti ukaze v seznamu u predmetu a musis si osetrit povolen - co ma dany prikaz provest (jaky kod hry se ma vykonat). Pokud hrac ve hre rozklikne predmet, tak se mu zobrazi, vsechny prave povolene Prikazy. Ty samozrejme muzes povolovat/zakazovat behem hry pomoci Nastav.

Udalosti se u Veci/Postavy NESMI pouzivat, protoze nefunguji na garminovi.
Edit> No nevim, jestli tomu to zvyrazneni pomohlo...
  • 0

#488 faya.a.freya

faya.a.freya

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 28 March 2012 - 15:43

Blexa napsal/a:
Mi to vcera nejak uteklo, ze je novy prispevek a vidim to az ted...

V tom pripade to budes muset udelat asi variantou 3.
U Veci/Postavy mas ve Vlastnosti polozku Prikazy. Das Nova polozka. Do Nazev das co se ma u predmetu objevit za text (treba sebrat, pouzit apod...), zaskrtnes/odskrtnes Povolen podle toho zda se ma prikaz u Veci/Postavy zobrazovat a potvrdis ok. Do ostatnich voleb radsi nehrabej, ani ja poradne nevim co udelaji. Prikaz se ti ukaze v seznamu u predmetu a musis si osetrit povolen - co ma dany prikaz provest (jaky kod hry se ma vykonat). Pokud hrac ve hre rozklikne predmet, tak se mu zobrazi, vsechny prave povolene Prikazy. Ty samozrejme muzes povolovat/zakazovat behem hry pomoci Nastav.

Udalosti se u Veci/Postavy NESMI pouzivat, protoze nefunguji na garminovi.
Edit> No nevim, jestli tomu to zvyrazneni pomohlo...


tak jsem to snad pochopila spravne:|
díky;)

jeste jedna zacatecnicka otazka...
kdyz mam vice moznosti...
napriklad vyber ve vstupu: udelat A a udelat B
musim pak v ramci dalsiho pribehu, kde se jde na stejnou zonu... a tam se zase neco řesi....musim to pak odkazat na stejnou zonu, nebo mam v okamziku kdy se mi pribeh rozdeli udelat radeji zony dve (jakoby duplicitni...)jedna pro jednu odpoved A a druha pro druhou odpoved B...???(zona bude pro obe odpovedi prakticky stejna)
zatim jsem to pak vzdy hodila do jedné zony ktera nasleduje...
  • 0
Faya&Freya

#489 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 28 March 2012 - 16:13

Jak to udelals je samozrejme na tobe, ale ja bych se radeji v ramci udrzeni prehledu radeji drzel jedne zony.
  • 0

#490 faya.a.freya

faya.a.freya

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 28 March 2012 - 16:19

Blexa napsal/a:
Jak to udelals je samozrejme na tobe, ale ja bych se radeji v ramci udrzeni prehledu radeji drzel jedne zony.


diky,to jsem chtěla slyšet;);););)
  • 0
Faya&Freya

#491 usakji

usakji

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 příspěvků(y)

Publikováno 16 April 2012 - 9:28

Ahoj všem Řešim jednu věc. V příběhu chci provést hráče přesně danou cestou. V podstatě idealní a moje představa by byla zakázaná zona, do jejiž středu by vedla jedina cesta. Při vybočení z trasy restart (ale to věc příbehu). v podstatě mi jde o to zda je to takto hratelné na všech zařízeních. Já používám WhereYouGo a na něm by to hrát šlo. Díyk za nápady
  • 0

#492 kikonan

kikonan

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 příspěvků(y)

Publikováno 09 June 2012 - 18:21

Ahojte. Potreboval by som dat pouzivatelovi za sebou dva oznamy (messagebox) s roznymi dynamicky nastavenymi obrazkami a dynamicky poskladanym textom, t.j. dostane jeden oznam, odklikne OK a dostane dalsi oznam. Idealne by to bolo spravit v Lua, kde sa da dynamicky nastavit obrazok k Messageboxu, ale neviem, ako zabezpecit, aby sa ten druhy oznam zobrazil po odkliknuti prveho. Skusal som toto: Wherigo.{Text=[[Text 1 ]], Media=obrazok, OnClick = Wherigo.MessageBox{Text=[[Text 2 ]],}, } ale druhy oznam sa nezobrazil a v logu som nasiel aj nejaku chybu. Viete niekto poradit? Vopred dakujem za napad. Kiko EDIT: Tak uz som na to dosiel. Riesenie je Dialog, ktory vie priradit obrazok kazdej replike textu zvlast: Wherigo.Dialog{{Text=[[Prvy text]] ,Media=obrazok1}, {Text=[[Text 2]], Media=obrazok2},}
  • 0

#493 Hynous

Hynous

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 21 příspěvků(y)

Publikováno 20 June 2012 - 20:05

Ahoj , potřebuji poradit. Vytvořil jsem časovač pomocí systémového času a dvou proměnných, ale chtěl bych hráči zobrazit na konci výsledek a nevím jak to udělat, prostě se mi nedaří. A ještě se chci zeptat šlo by v tomto případě dát při odečítání jednotek zvukový signál? Předem díky za odpověď.
  • 0

#494 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 20 June 2012 - 20:56

Zkus to nejak detailneji popsat, protoze z tohodle neni nic jasne. Kdyz budu strilet od boku a varit z vody, tak ti odpovim: zkus ty promene odecist a logicky by pak melo jit take spocitat cas, ktery budes porovnavat k provedeni zvuku. Ovsem pracdepodobne nebudes schopen vyvolat udalost, aby jsi ty promene mohl porovnat.
  • 0

#495 Hynous

Hynous

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 21 příspěvků(y)

Publikováno 20 June 2012 - 21:42

Pouzil jsem navod podle Maxinohy (nahrada za nespolehlive casovace).
  • 0

#496 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 21 June 2012 - 5:18

Ze jsi pouzil navod od Maxinohy to mne napadlo, ale ja mel spise na mysli co si presne predstavujes pod "zobrazit na konci výsledek"? Zda bylo stihnuto? Vysledny cas? Co myslis spojenim "dát při odečítání jednotek zvukový signál"? Nejake pipani pri dobihani casu nebo neco jineho? Pokud tohle, tak to asi bude problem, protoze necim musis vyvolat udalost k porovnani casu...
  • 0

#497 Hynous

Hynous

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 21 příspěvků(y)

Publikováno 21 June 2012 - 6:39

Omlouvam se blbe sem to napsal. Myslim zobrazit na konci cas ktery hraci zbyval do vyprseni. priklad: gratuluji vybusninu jsi deaktivoval 3 vteriny pred vybuchem. K tomu pipani, v behame s urwigo se hraci na displey pristroje zobrazuje cas do konce, tak jsem tam jen pridal zvuk a pri odecitani to pipalo. Jenze tenhle casovac funguje jen na telefonu, Oregon na konci vzdy vytuhne a tak se ptam jestli by to neslo podobne udelat. Jde mi o to dat hraci iluzi ze mu v ruce tika bomba :)
  • 0

#498 Zagloba

Zagloba

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 327 příspěvků(y)

Publikováno 21 June 2012 - 9:04

Já bych byl dost opatrný ve snaze naprogramovat takové vychytávky jako tikající bomba. Ono pak dost záleží na jakém playeru se to hraje a co funguje na jednom, nefunguje na druhém. Mě se často O450 sám vypne na místě, kde je ve hře použit časovač. A když to pak pustím znovu, proběhne to dobře. Možná budeš dlouho koumat jak to udělat a pak budou chodit nespokojené logy, že to na některých zařízeních padá. Bohužel Garmin na wherigo dost dlabe, tak to, co chodí na mobilu nechodí na Garminu.
  • 0

#499 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 21 June 2012 - 9:23

Zobrazit vysledek by nemel byt zasadni problem. Misto prosteho porovnani ty dve dve hodnoty odectes a tim ziskas cas, ktery to trvalo do cile. Odectenim od casoveho limitu budes vedet, kolik casu zustalo. Druhy otazka je ponekud problem. Bez casovace nemas jak vyvolat udalost k prehrani zvuku. Budes se tedy asi muset spolehnout na casovac. mozna by se dal cely idpocet udelat jako jeden zvuk v delce 5 sekund, ale to jsem nikdy nezkousel. Nevim, jestli se pri prehravani zvuku zpracovavaji dalsi udalosti... Pokud by to tak fungovalo, tak by se to zjednodusilo na vytvoreni jedne udalosti a tam by se dalo treba neci vymyslet. Jestli se ma hrac proklikavat moznostma, pripadne skryte zony, ktere by cfungovaly jako sit pro vyvolani udalisti (ale presnost asi nic moc).
  • 0

#500 Hynous

Hynous

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 21 příspěvků(y)

Publikováno 21 June 2012 - 10:41

Zatim diky. jen co se dostanu k pc tak to vyzkousim.
  • 0




3 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 3 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama