![:D](http://www.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
![;)](http://www.geocaching.cz/public/style_emoticons/default/wink.png)
Publikováno 26 září 2010 - 21:17
Publikováno 26 září 2010 - 21:38
Publikováno 26 září 2010 - 22:41
Publikováno 26 září 2010 - 23:06
Publikováno 27 září 2010 - 22:13
Publikováno 27 září 2010 - 22:43
Publikováno 28 září 2010 - 11:01
Publikováno 28 září 2010 - 19:02
Publikováno 28 září 2010 - 20:14
Publikováno 28 září 2010 - 20:40
Publikováno 28 září 2010 - 20:59
woddyoo napsal/a:
Faya&Freya uz mi to jede. Po prozkoumani mnoha temat na gc.cz i na wherigo.com foru jsem zjistil, ze ten kompilator, ci jak se to jmenuje, nezkousne pri tom kdyz si chcete cartridge stahnout "hlasky" z Urwiga z objektu a vlastnosti a tam hned prvni, tam jsem mel zobrazit autorovo jmeno, po odstraneni autorovojmeno to uz jede bez problemu! Vyzkousej taky odstranit tyto "hlasky" krome cartridge kompletni.
Publikováno 28 září 2010 - 21:37
Publikováno 28 září 2010 - 21:52
Publikováno 28 září 2010 - 21:54
Publikováno 28 září 2010 - 22:45
woddyoo napsal/a:
Faya&Freya uz mi to jede. Po prozkoumani mnoha temat na gc.cz i na wherigo.com foru jsem zjistil, ze ten kompilator, ci jak se to jmenuje, nezkousne pri tom kdyz si chcete cartridge stahnout "hlasky" z Urwiga z objektu a vlastnosti a tam hned prvni, tam jsem mel zobrazit autorovo jmeno, po odstraneni autorovojmeno to uz jede bez problemu! Vyzkousej taky odstranit tyto "hlasky" krome cartridge kompletni.
Publikováno 29 září 2010 - 8:17
D@ve_cz napsal/a:
Tak a je to tu, teď jsem v koncích zase já...
Je nějaká šance kontrolovat, zda je hráč v zóně poprvé nebo jestli tam už byl ?
Situace: zóna 1 je stále aktivní, hráč vstoupí do zóny - vyvolá se několik příkazů ... na okamžik vystoupí ze zóny a vleze do ní znovu - příkazy se vykonají zase - o to druhé vykonání už nestojím ...
Teda, je mi jasný že to jde pomocí if/else testování nějaké proměnné která se změní na TRUE pokud hráč vstoupí do zóny...
Ale v případě většího počtu zón mi to přijde jako poměrně složité řešení, doufal jsem v nějaký kousíček LUA kódu...
Dík moc za nápady !!
Publikováno 29 září 2010 - 23:07
woddyoo napsal/a:
Muzu to zkusit. - Jan.Hlom@seznam.cz
0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů