Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#421 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 23 prosinec 2011 - 6:53

Presne tak jsem to myslel. Nemam jak lepe pomoci, protoze iPhone nemam, ale najit kde presne to pada je zaklad. Klidne to muze byt nejaka chyba v prehravaci, ale bez presnych informaci ti autori urwiga ani playeru nebudou schopni pomoci. Ted mne jeste napadlo, zda to pada i na jinem kusu iPhone a zda mas aktualni prehravac?
  • 0

#422 marcipanek

marcipanek

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 23 prosinec 2011 - 8:08

Teď mě napadá, že jsem někde četl jak oregon klepne je-li jako první povel po exekuci prikazu povel když/tak. Sice tohle není Oregon, ale je to hlavní rozdíl čím se liší tato hra od jiné kterou jsem stvořil a v který vše funguje jak ma. I když vlastně nemám co bych tam před když/tak povel vložil. Zkusím tam nacpat nějakou třeba i zbytečnou proměnnou. Uvidím co z toho vyleze. Jinak můj Wherigo player je up to date, takže pokud je v něm chyba nemohu s tím nic dělat. :(
  • 0

#423 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 23 prosinec 2011 - 12:51

marcipanek napsal/a:
Teď mě napadá, že jsem někde četl jak oregon klepne je-li jako první povel po exekuci prikazu povel když/tak. Sice tohle není Oregon, ale je to hlavní rozdíl čím se liší tato hra od jiné kterou jsem stvořil a v který vše funguje jak ma. I když vlastně nemám co bych tam před když/tak povel vložil. Zkusím tam nacpat nějakou třeba i zbytečnou proměnnou. Uvidím co z toho vyleze. Jinak můj Wherigo player je up to date, takže pokud je v něm chyba nemohu s tím nic dělat. :(

Presne tak som to riesil, vzdy nastavim (set) nejaku hodnotu imaginarneho predmetu (ten predmet mi sluzi len na toto:) a Oregon slape.
  • 0

#424 marcipanek

marcipanek

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 23 prosinec 2011 - 22:11

marcipanek napsal/a:
Urcite to zkusim, jen by me zajimalo jestli existuje lepsi zpusob jak dostat hru do aplikace na iPhonu nez uploadovat GWZ soubor na Wherigo site? Mam takove tuseni, ze nez s timto problemem zkoncit budu u verze 10.5 pred tim nez bude hra vubec publikovana.


Takze je mozne uploadovat cartridge za sveho PC do iPhonu/iPodu zkrz iTunes a nemusi se vzdy chodit pres Wherigo site.:D
  • 0

#425 marcipanek

marcipanek

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 26 prosinec 2011 - 4:59

Blexa napsal/a:
Asi by bylo vhodne zjistit pri ktere operaci to presne to pada. Dej si za kazdou operaci zpravu a uvidis. Minimalne je to dobry vychozi bod pro hledani co je spatne...

Takze kdyz jsem tam za kazdou operaci dal zpravu tak jsem se nedostal ani k prvni zprave. Nakonec jsem si musel k tomu sednout a cely to rozpitvat a prisel na pricinu proc to nefungovalo. Na Wherigo playeru pro iPhone musi byt zona v ktere je vec viditelna aby se daly pouzit prikazy u te veci. Na Garminech to funguje i kdyz ta zona viditelna neni. Udelal jsem primitivni fix, ze kazdou zonu pri vstupu zviditelnim. A uz to funguje. Ted to jenom musim vyzkouset v lokaci a snad to cely bude slapat. Ja jsem si totiz zmenil pro testovani zony na svuj bejvak abych nemusel porad nekam behat.:D

Diky za pomoc.
  • 0

#426 kikonan

kikonan

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 příspěvků(y)

Publikováno 04 leden 2012 - 16:08

Ahojte. Ospravedlnujem sa za lamersky dotaz. Mam taky elementarny problem, ktory priamo v URWIGO spravit nejde (ide, ale nepekne| a potrebujem lua funckiu. Potebujem skonvertovat cislo do ASCII znaku, t.j. trivialnu funkciu, ktorej podstrcim ako parameter napr. 65 a ona mi vrati znak A. Nasiel som uz, ze by na to mal stacit jeden riadok string.char(cislo), ale nejako som zatial nedosiel na to, ako to spojit v URWIGO s premennou definovanou v cartridgi. Poradi mi niekto? Kiko EDIT: Tak uz som to odhalil v nejakych nemeckych sample cartridgoch. Vsetko funguje.
  • 0

#427 Smrk

Smrk

    proti proudu

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 547 příspěvků(y)

Publikováno 11 leden 2012 - 16:18

Snažím se do urwiga už nějaký čas proniknout, ale kromě spuštění ikonkou na ploše jsem víc nedokázal. Škoda, že je tady spousta odkazů na ukázky už nefunkční.
  • 0

#428 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 11 leden 2012 - 16:42

Smrk napsal/a:
Snažím se do urwiga už nějaký čas proniknout, ale kromě spuštění ikonkou na ploše jsem víc nedokázal. Škoda, že je tady spousta odkazů na ukázky už nefunkční.


http://www.urwigo.com jsi uz zkousel? Je tam spousta vzorovych projektu primo od velkeho guru Maxinohy. :)
  • 0

#429 Zagloba

Zagloba

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 327 příspěvků(y)

Publikováno 11 leden 2012 - 19:55

Poradíte mi někdo, jaká by měla být optimální velikost zón v pražských ulicích, kde díky domům dochází k odrazům. Díky předem.
  • 0

#430 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 11 leden 2012 - 20:14

Zagloba napsal/a:
optimální velikost zón v pražských ulicích

I 40m může být málo. Sice výjimečně, ale může. Když pak máš třeba limit 5 minut na vstup do zóny a ona se schovává v domech, je to k vzteku. Takže, pokud máš třeba ulici orientovanou severojižně, udělej zónu ve směru východ-západ co největší (na obě strany cca do půlky bloku mezi ulicemi, i trochu dál), ale ve směru ulice - jestliže tam je prostor, kde se kačer může bez problémů pohybovat - bude stačit tak 20-30m.
  • 0

#431 Smrk

Smrk

    proti proudu

  • Members
  • PipPipPip
  • 4 547 příspěvků(y)

Publikováno 11 leden 2012 - 21:52

marram napsal/a:

Smrk napsal/a:
Snažím se do urwiga už nějaký čas proniknout, ale kromě spuštění ikonkou na ploše jsem víc nedokázal. Škoda, že je tady spousta odkazů na ukázky už nefunkční.


http://www.urwigo.com jsi uz zkousel? Je tam spousta vzorovych projektu primo od velkeho guru Maxinohy. :)


Na to jsem se díval, ale stejně tomu skoro vůbec nerozumím. Lepší by asi byl nějaký živý učitel :-)
  • 0

#432 tomeky667

tomeky667

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 1 příspěvků(y)

Publikováno 29 leden 2012 - 19:31

Ahojte, mozete mi poradit ? V playeri v menu mám "You see" a "Task" ako nastavim pred vstupom do zony ulohu : Najst miesto 1, a pokial z "miesta 1" odidem aby sa mi potom v menu : "You see" zobrazilo " Miesto 1" ktore som navstivil ? :) A este mám jeden problem, pri vstupe do zony chcem aby sa mi prehral zvuk. zvuk mám v mediach ako wav, a fdl. V emulatore sa mi zvuk bezproblemov prehra. Pokial urwigo skompilujem tak sa mi zvuk v telefone neprehrava pokial vstupim do nejakej zony. (Pouzivam iPhone 4. iOS v5.0.1) a Wherigo player. Dakujem :)

Přiložené miniatury

  • untitled_4.jpg

  • 0

#433 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 29 leden 2012 - 21:44

tomeky667 napsal/a:
Ahojte, mozete mi poradit ?

V playeri v menu mám "You see" a "Task" ako nastavim pred vstupom do zony ulohu : Najst miesto 1, a pokial z "miesta 1" odidem aby sa mi potom v menu : "You see" zobrazilo " Miesto 1" ktore som navstivil ? :)

V "You see" jsou vidět věci a postavy, ne zóny. Musel bys tedy v zóně "Mesto 1" mít věc "Mesto 1". Pokud jsi chtěl město zobrazit v zónách, tak stačí mu nastavit viditelnost na true a velký poloměr "V dosahu". Jestli má opravdu být město neviditelné, dokud ho hráč nenajde, ten poloměr nastavuj rovnou v editoru, programem ošetřuj jen nastavení viditelnosti. (Nastav: mesto1 = true). No a pokud opravdu má být město věc, pak zóně musíš nastavit "Zobrazit objekty = vždy".
Doporučuji mít samostatnou cartrigde jen na testování a vyzkoušet si možné kombinace tam.

tomeky667 napsal/a:
A este mám jeden problem, pri vstupe do zony chcem aby sa mi prehral zvuk. zvuk mám v mediach ako wav, a fdl. V emulatore sa mi zvuk bezproblemov prehra. Pokial urwigo skompilujem tak sa mi zvuk v telefone neprehrava pokial vstupim do nejakej zony. (Pouzivam iPhone 4. iOS v5.0.1) a Wherigo player.

Dakujem :)

Telefony přehrávají mp3, ne WAV, GARMINy přehrávají pouze .fdl (viz geowiki)
  • 0

#434 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 29 leden 2012 - 21:46

Nepresne formulovany dotaz... 1a) Vytvorenim Ulohy "Najst miesto 1" a jejim nastavenim jako aktivni. 1b ) You see slouzi k zobrazeni postav a veci, nikoliv mist, ale samozrejme si muzes udelat treba postavu s prislusnym nazvem a umistit ji do vetsi zony okolo te opustene... 2) iprd nemam, takze neporadim... ...lepsi odpoved na vagne formulovanou otazku asi nedostanes.
  • 0

#435 kikonan

kikonan

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 příspěvků(y)

Publikováno 30 leden 2012 - 8:33

Neviete niekto o nejakom referencnom manuali, ake vsetky funkcie je mozne pouzivat na objektoch vo WIG cartridgi? Nikde som take cosi nenasiel, hoci som po dlhsom hladani narazil na moznost spustenia timera cez :Start(), alebo vyber predmetov jedneho typu GetAllObjectsOfType(). Iste existuju dalsie. Keby bol kompletny zoznam, vsetko by bolo jednoduchsie... Na wikispaces http://wherigobuilde...ces.com/ZObject je aspon zoznam struktur a atributov. Ale to je malo.

Vopred dakujem za pomoc.

Kiko
  • 0

#436 joey59

joey59

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 74 příspěvků(y)

Publikováno 19 únor 2012 - 18:18

Prosím o pomoc. První půlku wiga mám hotovou, krom obrázků, zkoušel jsem, hledal jsem... nic. Jak bych chtěl, aby to vypadalo: hráč přijde do zóny, stane se co se má stát, ukáže se dialog a pod dialog potřebuju dostat obrázek, jak nato? Zatím jediného čeho jsem dosáhl: k při odkliknutí jsem přidal zobrazit detail objektu, dotoho natáhl obrázek (nevím proč, ale s ikonkou zvuku). Spustím v emulátoru, ale obrázek nikde. Nic víc se mi sestavit nepovedlo... Ze vzorových projektů jsem nic nevyčetl.
  • 0

#437 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 19 únor 2012 - 20:37

joey59 napsal/a:
Prosím o pomoc.
Jak bych chtěl, aby to vypadalo: hráč přijde do zóny, stane se co se má stát, ukáže se dialog a pod dialog potřebuju dostat obrázek, jak nato?

Obrázek POD textem nejde, bude vždy nad textem.
Podívej se do přílohy, myslíš to tak?

Přiložený soubor (y)

  • Přiložený soubor  testy.zip   12,8K   0 Počet stažení

  • 0

#438 joey59

joey59

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 74 příspěvků(y)

Publikováno 19 únor 2012 - 21:38

Při prvním shlídnutí jsem byl ještě víc mimo než předtím :D Pak jsem kliknul (snad i omylem) na dialogový okno aaaa... On se ten obrázek vkládá tady. Takovejch hodin už v urwigu strávenejch a že jsem na to ještě nenarazil :) Díky moc, že bude obrázek nahoře vadit nebude.
  • 0

#439 martinracek26

martinracek26

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 971 příspěvků(y)

Publikováno 29 únor 2012 - 9:19

Jsem v tvorbě začátečník a tak bych potřeboval následující radu. Stojím v jedné zoně a mám pokračovat do druhé. Na cestě mezi těmi zonami je skrytá aktivní zona. Když do této zony vstoupím, tak potřebuji aby se mi tam objevila nějaká postava a ta mi sdělila nějakou informaci. Tuto informaci jsem si přečetl, odklepnu ji a budu pokračovat do té zony kam jsem původně směřoval. Jak píču jsem naprostej začátečník tak prosím pěkně po lopatě ajk postavu vytvořit a co kde zadat :)
  • 0

#440 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 29 únor 2012 - 9:25

Jednoduse. :-) Udelas neviditelnou zonu a dle potreby: 1) osetris udalost pri vstupu a das do ni potrebny dialog s postavou (za predpokladu jednoucheho sdeleni, kdy nebude zadna dalsi interakce s postavou) 2) vytvoris postavu, umistis ji do zony a do udalosti pri vstupu nechas zobrazit jeji detail (zobrazit detail objektu) U te prvni varianty proste uzivatele osidis a nedas mu sanci zjistit, ze tam neni postava, ale zona. Proste se postava objevila a zmizela a zona mebude nikdy viditelna... ...jen nezapomen na omezeni maximalniho poctu aktivnich zon.
  • 0




2 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama