Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#461 ProKesTom

ProKesTom

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 příspěvků(y)

Publikováno 06 březen 2012 - 18:27

LudaL napsal/a:
2) U věci když ošetřím kliknutí, tak to pak na Oregonu nefunguje (na androidovském WhereYouGo to jde). Jde to nějak řešit?

OnClick vůbec nepoužívej (nikde), místo toho zadefinuj u té věci příkazy. Vlastnosti > Příkazy > Nová položka. Jiné řešení myslím není.
  • 0

#462 LudaL

LudaL

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 199 příspěvků(y)

Publikováno 06 březen 2012 - 19:07

ProKesTom napsal/a:

LudaL napsal/a:
2) U věci když ošetřím kliknutí, tak to pak na Oregonu nefunguje (na androidovském WhereYouGo to jde). Jde to nějak řešit?

OnClick vůbec nepoužívej (nikde), místo toho zadefinuj u té věci příkazy. Vlastnosti > Příkazy > Nová položka. Jiné řešení myslím není.

Díky už jsem dohledal. Zjistil jsem, že práce s Příkazy jsou ukázány v článku Běháme s Urwigo, který ale už na serveru není. Nedá se ten článek někde najít? Google tentokrát nepomohl, ani archív...
  • 0

#463 joey59

joey59

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 74 příspěvků(y)

Publikováno 06 březen 2012 - 19:10

Tak, kostra sepsaná, v emulátoru vše šlape, ale táži se dál :D Dnes jsem byl konečně projet prvních pár zón v terénu, dokuď mi neomrzla ruka. Používám HTC Wildfire s WhereYouGo. Zarazily mě 2 věci: Obrázek mám 59*59, ale roztáhl se mi na celý displej. Dá se s tím něco dělat, nebo budou holt obrázky tvořeny "kostičkami"? Nebo to je jen typem přístroje? Zóny mám rozdělené na sekce, když jednu sekci splním, oběví se sekce další, ale z té předchozí sekce mi ta poslední zóna zůstane svítit (zůstane jen na mapě) V menu zón není a když do ní přijdu, tak je hluchá) (V emulátoru klasicky zešedivěla). Jednou zmizela když jsem vstoupil do nové aktivní, ale pak mi zas svítila na mapě... (má cenu to řešit, nebo taky defekt zařízení? Pak jak je to s aktualizacema cartrige? Když vyjde update pro třeba garmina, musím nato nějak jako autor cartrige reagovat?
  • 0

#464 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 06 březen 2012 - 19:28

1) S roztazenim asi nic neudelas, ale 1-2 stranky zpatky se resilo rozliseni obrazku. 2) "Zobrazit obrazovku" je mozna to co hledas, ale nevim o jake mape mluvis, takze nevim. 3) Vetsinou nemusis, ale vim ze minimalne jednou byla uprava, ktera zpusobila nefukcnost ochrany proti simulaci, respektive to trvale vyhodnocovalo jako simulaci.
  • 0

#465 joey59

joey59

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 74 příspěvků(y)

Publikováno 06 březen 2012 - 20:23

Jelikož mám téma na jednu hru, která je na dnešní dobu poměrně stará a rozlišení 800x600... Většinu obrázků musím mít v těch 59*59 (60*60). Leda že bych to řešil přidaným splývajícím pozadím, které by zamezilo roztáhnutí obrázku... u pár zkusím jak to bude vypadat. K té zóně - při pohledu na mapu, kde vidíš zóny a tvoji pozici. Splnil jsem co jsem měl, nové zóny se ukázaly, hotové se skryly ale ta poslední zóna mi zůstala na mapě "svítit", ale aktivní nebyla. Ničemu to nevadí, ale aby se pak náhodou někdo do ní nešel zpátky půl kilometru podívat...
  • 0

#466 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 06 březen 2012 - 20:55

Rekl bych ze domalovani "pozadi" do sirky 230px, vyska muze byt ruzna, klidne i tech 59px, jen ne vic nez 170, no radsi max 120, zvlast jestli jsou pod tim texty. S mapou ti rozumim, bavime se o jedinem prehravaci, ktery umi zobrazit mapu, tedy WhereYouGo. Proc ti jedna zona zustane videt na mape, ale moc netusim. Mas ji stejne deaktivovanou jako ostatni? Ale i kdyby ne, tak jsem si stejne myslel, ze WhereYouGo zobrazi jen aktivni a viditelne zony, takze by mela byt i v menu. Pokud nenajdes chybu v cartridgi tak asi idelane kontaktuj meniona, autora programku.
  • 0

#467 kikonan

kikonan

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 příspěvků(y)

Publikováno 07 březen 2012 - 6:14

LudaL napsal/a:
1) Jde nějak zapsat znak ° tak, aby ho hráči viděli správně?


Ahoj.

Ak chces hracovi ukazat suradnice (predpokladam, ze na to potrebujes znak stupnov), tak to radsej nerob, ale rovno zadefinuj zonu a hracovi umozni do nej donavigovat. Je to krajsie riesenie, ako ho nechat prepisovat suradnice z wherigo do ineho programu/zariadenia.

Kiko
  • 0

#468 LudaL

LudaL

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 199 příspěvků(y)

Publikováno 07 březen 2012 - 9:18

kikonan napsal/a:

LudaL napsal/a:
1) Jde nějak zapsat znak ° tak, aby ho hráči viděli správně?

Ahoj.
Ak chces hracovi ukazat suradnice (predpokladam, ze na to potrebujes znak stupnov), tak to radsej nerob, ale rovno zadefinuj zonu a hracovi umozni do nej donavigovat. Je to krajsie riesenie, ako ho nechat prepisovat suradnice z wherigo do ineho programu/zariadenia.
Kiko

Vzhledem k tomu že na Oregonu není mapa, ale jen nic moc šipka, tak když někdo použije toto řešení tak to rozhodně nepřijmu s povděkem a nepovažuji ho za krásnější řešení. Navíc na mojí hře je mezi poslední zonou a keší železnice, strž, tři ploty atd:D, tak tohle řešení nepadá do úvahy. Asi nakonec použiji obojí, ale s tím, že upozorním lidi aby nespoléhali na šipku. Takže ° asi nejde zobrazit.
  • 0

#469 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 07 březen 2012 - 9:46

LudaL napsal/a:

kikonan napsal/a:

LudaL napsal/a:
1) Jde nějak zapsat znak ° tak, aby ho hráči viděli správně?

Ahoj.
Ak chces hracovi ukazat suradnice (predpokladam, ze na to potrebujes znak stupnov), tak to radsej nerob, ale rovno zadefinuj zonu a hracovi umozni do nej donavigovat. Je to krajsie riesenie, ako ho nechat prepisovat suradnice z wherigo do ineho programu/zariadenia.
Kiko

Vzhledem k tomu že na Oregonu není mapa, ale jen nic moc šipka, tak když někdo použije toto řešení tak to rozhodně nepřijmu s povděkem a nepovažuji ho za krásnější řešení. Navíc na mojí hře je mezi poslední zonou a keší železnice, strž, tři ploty atd:D, tak tohle řešení nepadá do úvahy. Asi nakonec použiji obojí, ale s tím, že upozorním lidi aby nespoléhali na šipku. Takže ° asi nejde zobrazit.

nieco podobne som riesil nakreslenim mapky ako ist ku finalu

vo forme obrazku, v kartridge to malo vlastny 'item', ktory som dal hracovi. mohol si ho kedykolvek pozriet.
  • 0

#470 marram

marram

    marram.cz

  • Members
  • PipPipPip
  • 645 příspěvků(y)

Publikováno 07 březen 2012 - 9:53

Zde teda zastavam nazor, at si vybere hrac sam. Takze rozhodne navadet az do finale ve hre, ne predat jen souradnice (v posledni dobe se objevilo par her, ktere se timto brani proti brutnuti, podle me je to vsak na ukor wheriga) a zaroven predat i souradnice. Hrac si pak muze vybrat zpusob dalsi navigace.
  • 0

#471 LudaL

LudaL

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 199 příspěvků(y)

Publikováno 08 březen 2012 - 18:34

Setkal jste se někdo s tím, že se Oregon po obnovení uložené hry vypíná? Mám tam jednoduché rozhodování co má zobrazit pokud je hra dohraná nebo nedohraná. Přikládám logy: 20120308164825|50.76926|15.05820|361.165|3.919|Engine Version 2.11, Player Name: Mr. Smith, Device ID: 3761881390 20120308164825|50.76926|15.05820|361.165|3.919|ZCartridge:Restore 20120308164825|50.76926|15.05820|361.165|3.919|MessageBox:Show - Pokracuj ve hre. 20120308164826|50.76503|15.06228|357.729|29.431|Zone:Distant - 3 zastaveni 20120308164827|50.76502|15.06229|357.555|28.549|MessageBox:Callback - [Button1] Executing callback script 20120308164827|50.76502|15.06229|357.555|28.549|ShowScreen - Inventory 20120308164827|50.76502|15.06229|357.555|28.549|ZCartridge:Stop
  • 0

#472 kikonan

kikonan

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2012 - 7:40

LudaL napsal/a:
Setkal jste se někdo s tím, že se Oregon po obnovení uložené hry vypíná? Mám tam jednoduché rozhodování co má zobrazit pokud je hra dohraná nebo nedohraná.
Přikládám logy:
20120308164827|50.76502|15.06229|357.555|28.549|ShowScreen - Inventory
20120308164827|50.76502|15.06229|357.555|28.549|ZCartridge:Stop


Neviem, ale skusil by som ozeliet Show Screen. Moze to robit na Garmine problem.

Kiko
  • 0

#473 Nando78

Nando78

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2012 - 8:17

LudaL napsal/a:
Setkal jste se někdo s tím, že se Oregon po obnovení uložené hry vypíná? Mám tam jednoduché rozhodování co má zobrazit pokud je hra dohraná nebo nedohraná.

skus pred rozhodovani (if/then) dat prikaz "set" (cesky "Nastav"?) nejaku premenu na nejaku hodnotu.
odporucam vytvorit si na to fiktivnu premenu napr. "kacer"
cize "set kacer na True".
oregon ma problem, ak je "rozhodovani" ako prvy prikaz v bublinke.
  • 0

#474 Maxinoha

Maxinoha

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1 146 příspěvků(y)

Publikováno 09 březen 2012 - 8:40

LudaL napsal/a:
ShowScreen - Inventory


Toto na 100% na garminech nefunguje - nesmíš používat.
  • 0

#475 faya.a.freya

faya.a.freya

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 25 březen 2012 - 11:56

Ahojky , musela jsem si založit nový profil abych se tady mohla dostat :(
chtěla bych se zeptat jak udělat hru více interaktivní...myslím tím udělat něco jako kešku typu: http://www.geocachin...aspx?wp=GC2VXQM nebo Hagen....jde mi o to udělat cartrige neco v duchu hry...(typu Skyrim, Morrowind) samozřejmně ve velmi zjednosušené formě...
Například na začátku si vybereš pohlaví, rasu..atd a dle toho se bude rozvíjet příběh, to znamená když narazíš na člověka který je třeba kupec chlap...tak jako žena budeš mít lepší podmínky než muž...;)
Jde něco takového udělat? Budu moc vděčná pokud mi někdo poradí jak udělat takovou wher. budu moc ráda- a pokud bude ještě tak hodný a přiloží nějaký obrázkový návod-jak ošetřit tyto situace bude to uplně super!B) jak do toho zapojit proměnné...nebo je nezapojit...jsem z toho jelen, obyčejnou cartrige zvládnu, ale s touhle bych potřebovala trochu pomoc poradit jak na to.
Poradíte mi prosím?:o
Díky moc!!!
  • 0
Faya&Freya

#476 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 25 březen 2012 - 12:17

V podstate mas dve moznosti: 1) Pocatecni volby ulozit do promenne a v prubehu deje vetvit pomoci jestlize v zavyslosti na promenne 2) V zavyslosti na pocatecni volbe ulozit nejake attributy jako sila, obratnost, charisma do promenne a dale vyhodnocovat pomoci vzorcu. Obrazkovy navod ti bohuzel asi tezko nekdo udelat, protoze ani ty sama ted nevis jak presne zni otazka, respektive co presne by mel resit.
  • 0

#477 faya.a.freya

faya.a.freya

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 25 březen 2012 - 14:15

Blexa napsal/a:
V podstate mas dve moznosti:
1) Pocatecni volby ulozit do promenne a v prubehu deje vetvit pomoci jestlize v zavyslosti na promenne
2) V zavyslosti na pocatecni volbe ulozit nejake attributy jako sila, obratnost, charisma do promenne a dale vyhodnocovat pomoci vzorcu.

Obrazkovy navod ti bohuzel asi tezko nekdo udelat, protoze ani ty sama ted nevis jak presne zni otazka, respektive co presne by mel resit.


Děkuji za radu;)
s tím návodem jsem to myslela samozřejmně hypoteticky...;)
Nějak si s tím poradím...ještě jednou díky...a kdyby mněl s tímto typem wheriga nějaké zkušenosti a chtěl by se s nimi podělit budu moc ráda!!!a myslím že ne jen já:P
  • 0
Faya&Freya

#478 faya.a.freya

faya.a.freya

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 25 březen 2012 - 15:09

faya.a.freya napsal/a:

Blexa napsal/a:
V podstate mas dve moznosti:
1) Pocatecni volby ulozit do promenne a v prubehu deje vetvit pomoci jestlize v zavyslosti na promenne
2) V zavyslosti na pocatecni volbe ulozit nejake attributy jako sila, obratnost, charisma do promenne a dale vyhodnocovat pomoci vzorcu.

Obrazkovy navod ti bohuzel asi tezko nekdo udelat, protoze ani ty sama ted nevis jak presne zni otazka, respektive co presne by mel resit.


Děkuji za radu;)
s tím návodem jsem to myslela samozřejmně hypoteticky...;)
Nějak si s tím poradím...ještě jednou díky...a kdyby mněl s tímto typem wheriga nějaké zkušenosti a chtěl by se s nimi podělit budu moc ráda!!!a myslím že ne jen já:P


Takže pokud to chápu dobře tak v začátku si hráč vybere z vlastnosti:
např: hrdina, lump, lenoch
nastavim si proměnné : hrdina, lump, lenoch na Nepravda
až budu chtít použít vlastnost hráče..např vstup hráč vstoupí do obchodu a bude si chtít něco koupit...jak tam rozlišit tu proměnnou....voláním funkce???(nastavit proměnné na pravda? Příklad bude si chtít koupit meč...a v závislosti na povaze: (hrdina, lump, lenoch) mu obchodník řekne cenu...
to znamená že když je hrdina tak dostane cenu 200 , když je lump 300 a když je lenoch tak mu ji nebude chtít prodat vůbec...jak tohle ošetřit?

a stanovuje se u proměnné nějaká podmínka?
Já jsem to udělala tak že mám proměnnou muž a proměnnou žena nastavené obě na začátku na nepravda...a nic víc tam nemám...nebo je to třeba nějak dál nadefinovat?tyhle proměnné z těch mi jde hlava kolem nějak ne a ne to pochopit:(:(:(
  • 0
Faya&Freya

#479 Blexa

Blexa

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 příspěvků(y)

Publikováno 25 březen 2012 - 15:17

V prvnim pripade si nastavis promenou povolani (nebo treba profese) na retezec (a priradis jednu z hodnot hrdina, lump, lenoch) a dele ve hre muzes vetvit pomoci jestlize postava = hrdina nebo jestlize postava = lump. V druhe variante tohle uz neplati a vse by se ridilo atributama. Mam trosicku obavu, ze to bude nad tve sily, ale treba budu prekvapen. :) Uz vis treba jak chces resit nejakej boj? Tahama nebo v realnem case?
  • 0

#480 faya.a.freya

faya.a.freya

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 10 příspěvků(y)

Publikováno 25 březen 2012 - 15:24

Blexa napsal/a:
V prvnim pripade si nastavis promenou povolani (nebo treba profese) na retezec (a priradis jednu z hodnot hrdina, lump, lenoch) a dele ve hre muzes vetvit pomoci jestlize postava = hrdina nebo jestlize postava = lump.
V druhe variante tohle uz neplati a vse by se ridilo atributama.

Mam trosicku obavu, ze to bude nad tve sily, ale treba budu prekvapen. :)

Uz vis treba jak chces resit nejakej boj? Tahama nebo v realnem case?


No hele já to nějak udělám...já na to příju-asi mi to bude trvat dlouho...ale pokus omyl to asi jistí ;)
Boj asi budu řešit přes náhodné...asi něco jako hodit si kostkou...už to nebudu tahat přes zkušenosti, nebo povahu-myslím že to je na mně opravdu složité:(
škoda že jsem na to sama a nemám při ruce nějakého šikulku který poradí jak se vyvarovat chyb...
Ale pokusím se to řešit hold složitější cestou jako jsou různé zony a vstupy...:|
  • 0
Faya&Freya




2 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 2 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama