Jenom malá technická. Poslední wigo, které jsem dělal, jsem se snažil napsat tak nějak pěkně včetně různých fíčurek a grafiky. Samotný kód nebyl problém, odladit taky ne, ale pak v praxi zfunkčnit na více platformách byl boj. Nalítal jsem po lese s Oregánem, Androidem a nakonec i s Iphone5 určitě 40 kilometrů, než to vypadalo, že to chodí jak má. Tři týdny po publikaci jsem nakonec kompiloval další verzi, výrazně graficky okleštěnou. Pokud budeš ten měřič vzdálenosti chtít zobrazovat graficky, tak na iPhone bude asi problém. IOS7 není asi úplně kompatibilní s aplikací Wherigo. Druhá, možná důležitější věc je, že pokud budeš mít špatný signál GPS, tak až naplníš nějakou proměnnou náhodným nesmyslem tak ti to spadne. Protože to děláš na pozadí stále, nemáš nikde místo na korektní uložení hry a tak první hryznutí GPS znamená konec hry. :-)
Z toho, co jsem zatím zkusil, tak chápu celé Wherigo jako "jednoduchou" programovací platformu, která umí s určtiou logikou zpracovávat vstupy (GPS, časy, texty, čísla...) a podle toho provádět akce. S Wherigo na Oregonu jsem tu čest ještě neměl, ale zkoušel jsem to aspoň na různých mobilních OS a už jen rozdíl zobrazení mezi nimi mě přesvědčil o tom, že na grafické fičury je záhodno rovnou zapomenout. Aspoň se člověk víc soustředí na logiku samotnou ;-)
A k tomu, co jsi naznačil, jaký náhodný nesmysl kromě ulítlého čísla můžu očekávat při získávání údajů o poloze GPS?