Přejít na obsah


Fotka

Jak to udělám v URWIGO?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
787 odpovědí na toto téma

#761 klisteak

klisteak

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 12 příspěvků(y)

Publikováno 01 leden 2014 - 10:21

Díky za odpovědi. Vyzkouším a uvidím.


  • 0

#762 Varouch

Varouch

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 příspěvků(y)

Publikováno 01 leden 2014 - 11:36

Jen taková malá technická. Nejdříve vyzkoušej tu svou konstrukci na více platformách, speciálně na iPhone.

Svoje cartridge na iPhone neladím a nikdy ladit nebudu. Stačí 2 platformy, to by se z toho člověk taky mohl zbláznit. Měli by si to pořešit autoři přehrávače v iPhone, ne autoři cartridge.


  • 0

#763 lubbez

lubbez

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 527 příspěvků(y)

Publikováno 01 leden 2014 - 14:00

Tak to vidim, že jsem asi trouba, že se s tím patlám.


  • 0
Kde je vůle, tam je cesta.
Udělátka na kešky, GEO díly: www.geotools.cz

#764 Varouch

Varouch

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 příspěvků(y)

Publikováno 01 leden 2014 - 15:08

Tak to vidim, že jsem asi trouba, že se s tím patlám.

To snad ne. Ale pokud si udělám statistiku na svých wherigovkách, tak na iPhone je hraje tak 1 člověk ze 40. Podle mě to za to nestojí.


  • 0

#765 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 01 leden 2014 - 21:19

To snad ne. Ale pokud si udělám statistiku na svých wherigovkách, tak na iPhone je hraje tak 1 člověk ze 40. Podle mě to za to nestojí.

 

Jenom pro zajímavost: Já jsem své nejnovější wigo ladil na Oregonu, WhereYouGo a na OpenWIGu. Na iPhone mi to nevyšlo ani vyzkoušet. A pak to dopadlo tak, že prvních asi pět nebo kolik nálezů bylo na iPhonech.

Dřív to vypadalo tak, že když se něco odladilo na Oregonu, tak to už pak běhalo všude. Zdá se, že budeme muset brát zase nějaké speciální ohledy i na iPhone. Za prvé počet jejich uživatelů stoupá a za druhé jsou to taky dost specifické potvory, i co se wiga týká.


  • 0

„Kdo podvádí, ochuzuje jenom sám sebe.“
http://gc.i-mh.net/ | gc@i-mh.net


#766 Varouch

Varouch

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 příspěvků(y)

Publikováno 01 leden 2014 - 21:38

Zdá se, že budeme muset brát zase nějaké speciální ohledy i na iPhone. Za prvé počet jejich uživatelů stoupá a za druhé jsou to taky dost specifické potvory, i co se wiga týká.

Teroristům se taky neustupuje.  ;)

Já bych to pro iPhone neladil. Jenom ty lidi zhýčkáš a pak to budou chtít všude... :wacko:


  • 0

#767 DarlingsBK

DarlingsBK

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 04 leden 2014 - 17:44

Zdravím,

nedávno jsem naprogramoval své první wherigo a jak to už bývá, na některé věci prostě nemůžu přijít.. Může mi tu někdo odpovědět na pár otázek prosím? Alespoň trošičku nakopnout :-)

 

1.) Potřeboval bych do programu přidat časovač tak, aby vždy po 3 minutách (pokud dotyčný správně neodpoví na hádanku) vypsal nápovědu.

2.) Na PC emulátoru když hru testuji, tak se odemkne další zóna ještě před tím než dotyčný správně zodpoví otázku (asi by to v reálu dotyčný nezjistil, ale pokud by do ní vstoupil hra by ho poslala dál).

3.) Ve hře je několik otázek (zatím tam mám jen 4), které se mají náhodně zobrazovat a já potřebuji zabránit tomu aby se opakovali (po té co jedna otázka vyběhne na první stage, aby už nevyběhla třeba na druhé, třetí atd.).

 

Předem moc děkuji za případnou odpověď.

 

DarlingsBK

 

Zde jsou obrázky: http://zdenek117.raj...dnes.cz/wherigo


  • 0

#768 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 04 leden 2014 - 19:57

Ad 2.:

Klasická chyba ve wherigu při použití zprávy nebo dialogu - aktivaci zóny máš na konci „hlavního cyklu“. Ta se provede okamžitě po zobrazení zprávy. Pokud chceš mít akce, které se provedou až poté, co hráč zprávu odklepne, musíš to dát do sekce Při kliknutí u konkrétní zprávy, tj. ve tvém případě PŘED volání funkce „Hádanky“.

viz http://www.geocachin...áčem-i-dialogy/

 

Ad 1.:

Tohle už chce trochu práce. Udělej si proměnnou typu číslo, pojmenuj ji např. Časovač, na začátku ji nastav na 0. Vytvoř časovač typu Interval s 3minutovou frekvencí. Do události Při uplynutí časovače dej tento kód: Nejprve zvyš hodnotu proměnné Časovač o 1. Pak si dej větvení podle hodnoty proměnné. Je-li Časovač = 1, zobraz první nápovědu, je-li Časovač = 2, zobraz druhou nápovědu atd.

Ve zpracování odpovědi (3. obrázek na Rajčeti) dej do větve špatné odpovědi před "Vstup Otázka 1" start časovače. Do větve správné odpovědi dej zastavení časovače (jakmile hráč správně odpoví, další nápovědy už nejsou potřeba).

 

Ad 3.:

Udělej si např. tolik proměnných, kolik je otázek, a pojmenuj je třeba Otázka 1, Otázka 2, Otázka 3. Na začátku budou mít všechny hodnotu 0. Ve funkci "Hadanky" dej do každé větve náhodného rozhodnutí akci Když/jinak a otestuj, jestli příslušná proměnná je 0. Pokud ano, tak si nastav proměnnou na 1 a zobraz otázku. Pokud není 0, tak znovu zavolej funkci "Hadanky".

Na začátku máš k dispozici všechny otázky (všechny proměnné mají hodnotu 0). Jakmile je otázka zobrazena, změní se hodnota její proměnné na 1 a pokud by měla být příště znovu vylosována, provede se losování znovu.


  • 1

„Kdo podvádí, ochuzuje jenom sám sebe.“
http://gc.i-mh.net/ | gc@i-mh.net


#769 DarlingsBK

DarlingsBK

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 05 leden 2014 - 19:04

Ad 2.:

Klasická chyba ve wherigu při použití zprávy nebo dialogu - aktivaci zóny máš na konci „hlavního cyklu“. Ta se provede okamžitě po zobrazení zprávy. Pokud chceš mít akce, které se provedou až poté, co hráč zprávu odklepne, musíš to dát do sekce Při kliknutí u konkrétní zprávy, tj. ve tvém případě PŘED volání funkce „Hádanky“.

viz http://www.geocachin...áčem-i-dialogy/

 

Ad 1.:

Tohle už chce trochu práce. Udělej si proměnnou typu číslo, pojmenuj ji např. Časovač, na začátku ji nastav na 0. Vytvoř časovač typu Interval s 3minutovou frekvencí. Do události Při uplynutí časovače dej tento kód: Nejprve zvyš hodnotu proměnné Časovač o 1. Pak si dej větvení podle hodnoty proměnné. Je-li Časovač = 1, zobraz první nápovědu, je-li Časovač = 2, zobraz druhou nápovědu atd.

Ve zpracování odpovědi (3. obrázek na Rajčeti) dej do větve špatné odpovědi před "Vstup Otázka 1" start časovače. Do větve správné odpovědi dej zastavení časovače (jakmile hráč správně odpoví, další nápovědy už nejsou potřeba).

 

Ad 3.:

Udělej si např. tolik proměnných, kolik je otázek, a pojmenuj je třeba Otázka 1, Otázka 2, Otázka 3. Na začátku budou mít všechny hodnotu 0. Ve funkci "Hadanky" dej do každé větve náhodného rozhodnutí akci Když/jinak a otestuj, jestli příslušná proměnná je 0. Pokud ano, tak si nastav proměnnou na 1 a zobraz otázku. Pokud není 0, tak znovu zavolej funkci "Hadanky".

Na začátku máš k dispozici všechny otázky (všechny proměnné mají hodnotu 0). Jakmile je otázka zobrazena, změní se hodnota její proměnné na 1 a pokud by měla být příště znovu vylosována, provede se losování znovu.

 

 

Mnohokrát děkuji za pomoc :-) Po té co jsem si přečetl rady a prošel vaše články tak jsem dospěl do téhle fáze:

 

Ad 2: Další zóna se nyní neodemkne hned při vstupu do té předchozí, ale až i při volání funkce "Hadanky", což je více méně skoro to samé. (Ale je to chyba která by asi neměla vadit).

 

Ad 1: Časovač mi už "tak-nějak" běží, ale má 2 chyby. První z nich je ta že při uběhnutí intervalu těsně před zobrazením požadované nápovědy problikne zpráva, jakoby byla zadána špatná odpověď (nemělo by to vadit, ale nevypadá to pěkně). Druhá z nich je závažnější... Pokud uběhně interval časovače a poskytne nápovědu (první, druhou nebo xtou), tak při zadání správné odpovědi hra v emulátoru vypíše error. V případě že zadávám pořád špatné odpovědi, tak hra funguje dál a časovač dále vypisuje nápovědy v intervalech jak má.

 

Ad 3: Vyřešeno, funguje jak má :-)

 

Předem díky za odpověď.

 

DarlingsBK

 

Obrazky: http://zdenek117.rajce.idnes.cz/wigo2


  • 0

#770 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 07 leden 2014 - 17:22

Ad 2.:

No jak tak koukám na ten obrázek s tím, jak jste to vyřešil, tak mi to připadá v pořádku, protože k tomu dojde až poté, co hráč odklepne zprávu „Jsi připraven na první otázku?“ Rozhodně mi to ale nepřijde stejné jako původní verze. Nebo mi ještě něco uniklo?

 

Ad 1.:

Můžete někam nafotit tu chybu, kterou vám emulátor vypíše při správné odpovědi?

Upřímně řečeno bych nepoužíval proměnnou typu Logická hodnota a nenastavoval bych Pravda, Nepravda, ale použil bych číselnou proměnnou s hodnotami 0, 1. Mám takový pocit, že přímé nastavování logických hodnot dělá problémy. Ale netvrdím, že to je váš případ.

 

Tomu s tím přebliknutím moc nerozumím. Chcete říct, že vám tam blikne text „Spatne.. Zkus to znovu....“? Neboli to, co je ve vstupu Otázka 1 ve větvi Jinak? No čistě teoreticky by tam ta zpráva mohla „viset“ ještě ze svého předchozího zobrazení a pak až by se přepsala novou zprávou s nápovědou. To by tak bylo ale v případě, že už se jednou ta zpráva předtím zobrazila.

Pokud by vám to opravdu vadilo, tak byste mohl vyzkoušet ještě takovou drobnou krkolomnost: Při odkliknutí zprávy o špatné odpovědi byste nestartoval časovač 1 ani nezobrazoval vstup, ale spustil byste pouze nějaký Časovač 2, který by byl typu Odpočet na 1 sekundu, který by v události Při startu obsahoval akci Zobrazit hlavní obrazovku a v události Při uplynutí by obsahoval start časovače 1 a zobrazení vstupu (aneb to, co teď máte v té části Při odkliknutí). Tím by mělo dojít nejprve k „vyčištění“ obrazovky zobrazením hlavního rozcestníku a následně po jedné sekundě by se zobrazil vstup a spustil časovač. A proč takhle krkolomně? Kvůli Oregonům. Nevím, jak by se zachovaly, kdybychom normálně dali nejprve akci Zobrazit hlavní obrazovku a hned za ní zobrazení vstupu. Mohlo by to způsobovat pád hry. Takhle by to mělo být bezpečnější, i když méně přehledné.


  • 0

„Kdo podvádí, ochuzuje jenom sám sebe.“
http://gc.i-mh.net/ | gc@i-mh.net


#771 DarlingsBK

DarlingsBK

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 09 leden 2014 - 11:09

Ad 2.:

No jak tak koukám na ten obrázek s tím, jak jste to vyřešil, tak mi to připadá v pořádku, protože k tomu dojde až poté, co hráč odklepne zprávu „Jsi připraven na první otázku?“ Rozhodně mi to ale nepřijde stejné jako původní verze. Nebo mi ještě něco uniklo?

 

Ad 1.:

Můžete někam nafotit tu chybu, kterou vám emulátor vypíše při správné odpovědi?

Upřímně řečeno bych nepoužíval proměnnou typu Logická hodnota a nenastavoval bych Pravda, Nepravda, ale použil bych číselnou proměnnou s hodnotami 0, 1. Mám takový pocit, že přímé nastavování logických hodnot dělá problémy. Ale netvrdím, že to je váš případ.

 

Tomu s tím přebliknutím moc nerozumím. Chcete říct, že vám tam blikne text „Spatne.. Zkus to znovu....“? Neboli to, co je ve vstupu Otázka 1 ve větvi Jinak? No čistě teoreticky by tam ta zpráva mohla „viset“ ještě ze svého předchozího zobrazení a pak až by se přepsala novou zprávou s nápovědou. To by tak bylo ale v případě, že už se jednou ta zpráva předtím zobrazila.

Pokud by vám to opravdu vadilo, tak byste mohl vyzkoušet ještě takovou drobnou krkolomnost: Při odkliknutí zprávy o špatné odpovědi byste nestartoval časovač 1 ani nezobrazoval vstup, ale spustil byste pouze nějaký Časovač 2, který by byl typu Odpočet na 1 sekundu, který by v události Při startu obsahoval akci Zobrazit hlavní obrazovku a v události Při uplynutí by obsahoval start časovače 1 a zobrazení vstupu (aneb to, co teď máte v té části Při odkliknutí). Tím by mělo dojít nejprve k „vyčištění“ obrazovky zobrazením hlavního rozcestníku a následně po jedné sekundě by se zobrazil vstup a spustil časovač. A proč takhle krkolomně? Kvůli Oregonům. Nevím, jak by se zachovaly, kdybychom normálně dali nejprve akci Zobrazit hlavní obrazovku a hned za ní zobrazení vstupu. Mohlo by to způsobovat pád hry. Takhle by to mělo být bezpečnější, i když méně přehledné.

 

 

Zde přidávám obrázky: http://zdenek117.rajce.idnes.cz/chyba


  • 0

#772 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 09 leden 2014 - 11:56

No tak podle té chyby se tam evidentně něco „zarekurzilo“ (tzn. nekontrolovaně funkce volá pořád dokola sama sebe), až to přesáhne únosnou mez.

Podle těch obrázků to bohužel neumím poznat. Můžu vás poprosit o následující:

Dejte na začátek každého diagramu akci Uživatelský kód Lua a do něj tento kód:

Wherigo.LogMessage("text")

kde text nahraďte názvem toho diagramu.

 

Pak to pustťe, až to zahlásí chybu, tak se přepněte na záložku s logy, klepněte na tlačítko View Messages, obsah okna někam zkopírujte a pošlete mi ho, podívám se na to.


  • 0

„Kdo podvádí, ochuzuje jenom sám sebe.“
http://gc.i-mh.net/ | gc@i-mh.net


#773 JeDie

JeDie

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 příspěvků(y)

Publikováno 11 leden 2014 - 16:55

Právě jsem dokončil tvorbu wigo, testoval jsem zatím pouze přes Urwigo funkcí sestavit. Vše naprosto v pořádku.

Při zkompilování cartridge v URWIGO a rozeslání betatesterům také žádný problém.

Po sestavení balíčku GWZ a nahrání na web wherigo a následné stažení cartridge do mobilu nastal problém.

 

Konkrétně se to týká aktivace více příkazů u postav. Po úvodním dialogu následuje po odkliknutí akce, která aktivuje dva příkazy.

V Urwigo se oba příkazy zobrazí a hráč si vybere jeden nebo druhý. Po jeho vykonání se opět zobrazí dva další (jiné příkazy).

 

Tak a teď ta chyba: 

To co stáhnu z wherigo se chová takto:

Po odklikání úvodního dialogu postavy, se má provést skrytí původní příkazu a zobrazení dvou skrytých příkazů. Vždy se však zobrazí jen jeden z nich.

Na ten když kliknu tak opět se mají skrýt dosud aktivní příkazy a zobrazit dva jiné dosud skryté příkazy, ty se korektně zobrazí.

 

Zkusil jsem to obejít zobrazením jednoho příkazu a na jeho konci zobrazit ty původní zamýšlené dva, které zlobí a nic...

Dále jsem zkusil zobrazit dva jiné příkazy, ty co se v dalším větvení zobrazují korektně a opět nic.

 

Přitom v diagramech je vše stejné. Nesetkal se někdo z vás s podobným chováním? Záleží na nějakém pořadí akcí (zkoušel jsem různé pozice, zatím bez úspěchu)?

 

Po dohodě můžu poskytnout zdrojový soubor pro testování...


  • 0

#774 mh.mail

mh.mail

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 844 příspěvků(y)

Publikováno 11 leden 2014 - 19:06

Po dohodě můžu poskytnout zdrojový soubor pro testování...


Bylo by to asi nejlepší.
  • 0

„Kdo podvádí, ochuzuje jenom sám sebe.“
http://gc.i-mh.net/ | gc@i-mh.net


#775 JeDie

JeDie

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 příspěvků(y)

Publikováno 11 leden 2014 - 19:19

Tak poté co to kolega Varouch nazval "mrdníkem" jsem příkaz přesunul k nové pomocné postavě, která následně aktivovala původní postavu a sebe skryla a tím se to vyřešilo, asi těch příkazů u jedné postavilo bylo moc? 1 aktivní a 10 neaktivních s množstvím větvení, měnící se popisky...


  • 0

#776 vitamarousek

vitamarousek

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 26 únor 2014 - 10:14

Ahoj,

tak doufám, že ze sebe neudělám blbečka, ale řešili jste už někdo v urwigo něco jako tachometr a jeho zobrazení přímo během hraní cartridge?

 

Nemyslím ani tak grafiku, jako získávání/dopočítávání souhrnných údajů za dobu hraní kešky v rámci cartridge. Jde mi především o celkovou uraženou vzdálenost (délku trasy) - se všemi odbočkami, kličkováním a blouděním, nikoli jen od zóny k zóně. Čas si jde lehce spočítat přes časovače. 

 

Dík předem za konstruktivní odpovědi ;) 


  • 0

#777 kikonan

kikonan

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 příspěvků(y)

Publikováno 26 únor 2014 - 17:27

Ahoj,

tak doufám, že ze sebe neudělám blbečka, ale řešili jste už někdo v urwigo něco jako tachometr a jeho zobrazení přímo během hraní cartridge?

 

Nemyslím ani tak grafiku, jako získávání/dopočítávání souhrnných údajů za dobu hraní kešky v rámci cartridge. Jde mi především o celkovou uraženou vzdálenost (délku trasy) - se všemi odbočkami, kličkováním a blouděním, nikoli jen od zóny k zóně. Čas si jde lehce spočítat přes časovače. 

 

Dík předem za konstruktivní odpovědi ;)

Ano. Robil som to a nie je to v principe problem. Zaviedol som opakovaci casovac s frekvenciou niekolko sekund a po jeho skonceni som vypocital vzdialeost od predoslej polohy. V principe to funguje, ale treba si uvedomit, ze sa zapocitaju vsetky nepresnosti GPS signalu. Takze, ak clovek stoji hodinu na mieste, urcite nabeha podla tohto merania desiatky, ak nie stovky, metrov. Treba tiez povedat, ze Garmin ma s kratsimi intervalmi merania problemy a spravidla sa casom zlozil.

 

Kiko


  • 0

#778 vitamarousek

vitamarousek

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2014 - 11:38

Ano. Robil som to a nie je to v principe problem. Zaviedol som opakovaci casovac s frekvenciou niekolko sekund a po jeho skonceni som vypocital vzdialeost od predoslej polohy. V principe to funguje, ale treba si uvedomit, ze sa zapocitaju vsetky nepresnosti GPS signalu. Takze, ak clovek stoji hodinu na mieste, urcite nabeha podla tohto merania desiatky, ak nie stovky, metrov. Treba tiez povedat, ze Garmin ma s kratsimi intervalmi merania problemy a spravidla sa casom zlozil.

 

Kiko

 

Takže chápu-li to dobře, šlo by o naprogramování podobného algoritmu, jako má třeba Trekbuddy a Locus na zaznamenávání trasy? Do toho se mi právě úplně nechtělo, trochu jsem doufal, že by to mohlo být skryté někde uvnitř přehrávače (u všech aplikací pracujících s GPS to prostě nějak beru jako samozřejmost). Každopádně, v tom algoritmu by pak neměl být problém dát tam nějaký filtr na blízké, nebo příliš daleké body - stejně jako se nastavují parametry u záznamu GPX. Neboli porovnat vzdálenost od posledního bodu a pokud by byla příliš nízká, nebo vysoká, tak neprovádět žádnou akci a brát ji jako chybovou (také nastavit max. počet chybových, než se vezme nová pozice - např. při obnovení cartridge po určité chvíli o kus dál).

 

 

Upřímně se přiznávám, že jsem lenivý vymýšlet algoritmus, mohl bych o něj poprosit? :)  

Zkusil bych ho vylepšit o to, co píšu výše ;)


  • 0

#779 kikonan

kikonan

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2014 - 16:38

Takže chápu-li to dobře, šlo by o naprogramování podobného algoritmu, jako má třeba Trekbuddy a Locus na zaznamenávání trasy? Do toho se mi právě úplně nechtělo, trochu jsem doufal, že by to mohlo být skryté někde uvnitř přehrávače (u všech aplikací pracujících s GPS to prostě nějak beru jako samozřejmost). Každopádně, v tom algoritmu by pak neměl být problém dát tam nějaký filtr na blízké, nebo příliš daleké body - stejně jako se nastavují parametry u záznamu GPX. Neboli porovnat vzdálenost od posledního bodu a pokud by byla příliš nízká, nebo vysoká, tak neprovádět žádnou akci a brát ji jako chybovou (také nastavit max. počet chybových, než se vezme nová pozice - např. při obnovení cartridge po určité chvíli o kus dál).

 

 

Upřímně se přiznávám, že jsem lenivý vymýšlet algoritmus, mohl bych o něj poprosit? :)  

Zkusil bych ho vylepšit o to, co píšu výše ;)

Ten algoritmus, ktory som pouzil, robi naozaj iba to, ze po kazdom dobehnuti casovaca zoberie polohu a vypocita vzdialenost od predoslej polohy. Nic viac. Vyhryzavanie z tej hry by mi asi trvalo dlhsie, ako naprogramovanie. Takze sorry, ale ja som lenivy to vyhryzavat. "Najtazsie" je na tom asi vypocet vzdialenosti, ale to je iba Pythagorova veta...


  • 0

#780 lubbez

lubbez

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 527 příspěvků(y)

Publikováno 27 únor 2014 - 21:50

Jenom malá technická. Poslední wigo, které jsem dělal, jsem se snažil napsat tak nějak pěkně včetně různých fíčurek a grafiky. Samotný kód nebyl problém, odladit taky ne, ale pak v praxi zfunkčnit na více platformách byl boj. Nalítal jsem po lese s Oregánem, Androidem a nakonec i s Iphone5 určitě 40 kilometrů, než to vypadalo, že to chodí jak má. Tři týdny po publikaci jsem nakonec kompiloval další verzi, výrazně graficky okleštěnou. Pokud budeš ten měřič vzdálenosti chtít zobrazovat graficky, tak na iPhone bude asi problém. IOS7 není asi úplně kompatibilní s aplikací Wherigo. Druhá, možná důležitější věc je, že pokud budeš mít špatný signál GPS, tak až naplníš nějakou proměnnou náhodným nesmyslem tak ti to spadne. Protože to děláš na pozadí stále, nemáš nikde místo na korektní uložení hry a tak první hryznutí GPS znamená konec hry. :-)


  • 0
Kde je vůle, tam je cesta.
Udělátka na kešky, GEO díly: www.geotools.cz




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 uživatelů, 0 návštěvníků 0 anonymních uživatelů

Reklama